Online reading:

web stats

28 Αυγ 2007

Προβληματισμοί



Ολα τα τελευταια γεγονοτα μου φερνουν καταθλιψη και το καταλαβα χθες που ενιωσα πολυ χαλια σε σημειο να μην βγαζω μιλια για ωρες.
Ενω ειχα αποφασισει να παω σε μια συναντηση ποδηλατρων,η διαθεση μου ειχε πιασει πατο,παροτι ημουν σχετικα ολη μερα με τον αγαπημενο μου κανοντας δουλειες,οποτε και δεν πηγα μαζι του στην συναντηση.
Γυρισα σπιτι εφαγα παγωτο και ξαπλωσα στο κρεββατι μου παιρνωντας να διαβασω τεχνολογια Υλικων.Ματαιη η προσπαθεια να κανω επαναληψη και να συγκεντρωθω.Πρεπει να με πηρε ο υπνος γιατι οταν ανοιξα τα ματια μου το βιβλιο δεν υπηρχε στα χερια μου και το φως ηταν σβηστο.Η μητερα μου ειχε περάσει..

Σημερα ξυπνησα κακοδιαθετη.Τα παντα με πειραζαν.
Οταν ειμαι ετσι απλα ξεσηκωνω το σπιτι και αρχιζω καθαρισμα και βαζω χλωρινη σχεδον στα παντα.
Ειναι η στιγμη που δεν σκεφτομαι τιποτα.
Απολυτος τιποτα.
Ιεροτελεστία που με αδειαζει τελειως.

Χτυπα το κουδουνι.
Ειναι η νυφη μου.
Της χαϊδευω την κοιλιτσα.
Περιμενω τον ανιψιό απο ωρα σε ωρα ισως απο μερα σε μερα.
Η σκεψη του μωρου με ανεβασε.
Καθισα μιλησα μαζι της.
Ειναι πολυ ενθουσιασμενη και ανυπομονεί..

Εφυγε και ο μπαμπας για περιπολια πριν μιση ωρα ενω ο αδελφος ηδη ειναι σε περιοχη για επιβλεψη απο το πρωϊ και θα γυρισει αργα το βραδυ.
Ειναι και ο λογος που η νυφη μου βρισκεται εδω.Για να μην συμβει κατι και ειναι μοναχη της.

Ο Σεπτεμβρης θα φερει πολλα πραγματα και δουλειες με φουντες.

Με προβληματιζουν τα θελω μου.Ειναι πολλα αλλα δυο απο αυτα ειναι τα πιο σημαντικά.Ειναι επιλογες.
Φτανει και ο καιρος που χρειαζεται να κανω και μια επανεξεταση στο σωμα μου.
Να δω πως ειμαι.
Αιματολογικες,αξονική.
Καλα θα ειμαι αλλα αυτη η αξονικη με τρομαζει.
Δεν ποναω πουθενα εκτος απο το δεξι αυτι μου που με ταλαιπωρεί μερες τωρα.
Εχω χασει τρια κιλακια και μου κανουν ρουχα που πριν ηταν τσιτα επανω μου.

Με φοβιζει που επιασα τον εαυτον μου να αναλυει.
Ειχα παψει να αναλυω.Δεν ξερω γιατι επεστρεψα σε αυτο.Πια αναγκη με εκανε.
Ελπιζω να σταματισει γρηγορα γιατι μαλλον ειναι και η αιτια του κομπου που νιωθω στο λαιμο και την μπερδεψουρα στις σκεψεις μου.Ετσι ισως σταματισω να βλεπω ονειρα με φοβιες μου να με κυριευουν.
Θα δειξει...

*Η φωτογραφια ειναι απο την Σαντορινη,περιοχη Φαρου απο οπου μπορεις να δεις και το προσωπο του Ινδιανου λαξευμένο απο τον αερα πανω στο βουνο.

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Το πιο πιθανό είναι ότι αν περιμένεις αλλαγές στη ζωή σου, αυτές φταίνε για τη διάθεση ανάλυσης που έχεις. Και τα μπερδέματα. Πάντα σε μεταβατικές περιόδους και περιόδους αλλαγών κάνουμε πολλές και διάφορες σκέψεις. Αν μπορείς να χαλαρώσεις και να αφήσεις τα πράγματα να έρθουν όπως είναι να έρθουν θα είσαι πιο ήρεμη.
Εγώ βέβαια συνήθως δεν μπορώ και τρώγομαι με τα ρούχα μου. Και στο τέλος γίνεται ότι είναι να γίνει και συνειδητοποιώ πως τσάμπα τρωγόμουν.
Κουράγιο καλή μου και με την εξεταστική και όλα θα πάνε καλά.
Με το καλό να σας έρθει και ο μπέμπης. Να δεις που θα αλλάξει ολονών η διάθεση όταν έρθει το ζουζούνι.
Φιλιά και χαμόγελα!!

Γιάννης Αρ είπε...

καλή δύναμη ...