Online reading:

web stats

17 Φεβ 2009

Κρυωμα

Απο της 14ης Φλεβάρη νιώθω ένα τρομερό μπούκωμα τόσο στην μύτη όσο και στα πνευμόνια μου που δεν μου επιτρέπει να είμαι όσο ευδιάθετη θα ήθελα.
Μολις παρατηρησα οτι ο καλος μου εβαλε επιτελους το ελληνικο λεξικό στο firefox και μπορώ να διορθώνω τις λαθάρες μου για τις οποίες δεν ειμαι υπερήφανη.
Εχω παρατηρησει οτι οποτε γραφει εκεινος το μαθαινω τελευταια με το ιδιο να συμβαίνει και για το δικό μου μπλογκ.Οταν γραφουμε κατι δεν τρεχουμε να το πει ο ενας στον αλλο.Απλα αναμένουμε να το εξερευνήσει ο καθένας μόνος του.
Σημερα τον πετυχα λιγο πριν φύγει.Μου ειχε γραψει ενα μηνυματακι σε ενα ποστ ιτ και το ειχε βάλει στην τουαλετα με σκοπο να το δω μολις πάω να πλυθω.Αχ αυτο το μωρακι μου!
Χθες και βλεπωντας οτι ειχα χασει την λαμψη μου λόγω της ιωσης,με το που σχολασαμε ειχε την ιδεα για κινεζικη καρρυ σουπα.Σιγα μην αρνιόμουν.Βεβαια δεν ειχε τα αποτελεσματα που εχει αλλες φορες επειδη δεν την εφαγα οταν επρεπε.Δηλαδη την Παρασκευη,πριν ξεσπασει ο πυρετος και ολες οι ενδειξεις για το κρύωμα.Παραυτα,αυτη την στιγμή πίνω το καφεδακι μου και τρώω και το σοκολατενιο κρουασαν μου,ηρθε η περιοδος οποτε λιγη σοκολατα χρειαζεται.
Εν τω μεταξύ ενώ ειπα να βάλω ραδιο αντι για τηλεοραση,πάλι επεσα πανω στην ειδηση για το μοντελο και την κοκαϊνη.Τελικά ουτε το ραδιοφωνο ειναι καλη λύση οταν θέλει κανεις να ξεφύγει απο ολη αυτή την υποκρισία.Ναι υποκρισια ειναι.Λες και πρωτη φορα μαθαινουμε για την σχεση μοντελων με ναρκωτικά,πρωτη φορα η αστυνομια εμαθε για τον συγκεκριμένο.Ας μην τον παρακολουθουσε μηνες τωρα και θα σας ελεγα εγω αν θα τον πιανανε αλλιώς.Εκτος αυτού η αλλη υποκρισια βρισκεται στην αποκρυψη του ονοματος,ενω ολοι μα ολοι τον εχουν "φωτογραφίσει" περιγραψει,θάψει και πάει λεγοντας.Τι ειναι αυτο που κάνει νιαου νιάου στα κεραμίδια που αρχιζει απο Γου και τελειώνει σε άτα;Ποιος απλωσε τα ρουχα στην ταρατσα ε;;;;
Ετοιμαζονται για εκλογες.Τα μυριζομαι κατι τετοια εγω.Ολοι πανε απο πολη σε πολη,κανοντας τις αθώες περιστερες.Κυριοι υπολογοι για την υποθεση Βατοπαιδιου,ειπαν μπροστα στα μουτρα μας οτι θα ξαναμπουν στην μάχη της ψήφου.Με τι μουτρα τα λένε αυτά δεν ξέρω.Οπως επισης δεν ξερω γιατι ασχολούμαι ενω τα προσωπα αυτα θα βγαινουν και θα ξαναβγαινουν αφου ο Ελληνικος λαός δυστυχως ξεχνάει και μακαρι να βγω λάθος,που δεν θα βγω αλλα λεμε τωρα.Θυμάται κανεις τι εγινε τον Δεκεμβρη;Μπααααα!
Τον κυριο με τα ράσα που κυκλοφορει ανάμεσα μας ενω θα επρεπε να ειναι στην φυλακη;
Αν εσυ ετρωγες δημοσιο χρήμα θα ησουν εδω να με διαβάζεις;Μπααα!Εκτος αν ησουν βουλευτης και εχεις βουλευτικο ασυλο με το οποιο κρύβεσαι ,ή αν εχεις "χοντρη γλώσσα" κοινώς βίσμα,και "κρατας" καποιον απο τα αχαμνα,με αποτέλεσμα να σε βγάλει καθαρο.Ερωτησεις....
Γιατι δεν ανοιξαν τους λογαρισμους τον Κύριων εμπλεκομένων;
Γιατι τα καναλια σταματησαν να ασχολουνται με αυτο;
Γιατι ξαφνικά κανεις μα κανεις δεν ασχολειται με τον αρχηγο της υπόθεσης;
Ποιος ειναι ο υπευθυνος συγκάλυψης;
Γιατι;
ΓΙΑΤΙ;
Ποιοι ειναι αυτοι που καθοριζουν τι πουλαει στα καναλια και τι οχι;
Γιατι τα τηλεοπτικα καναλια να εχουν "Χρώμα";
Γιατι δεν γινετε καθημερινός ελεγχος σε πολυκαταστηματα τροφίμων και βενζιναδικα;
Γιατι δεν ακουστηκε τιποτα για ΦΑΓΕ και ΔΕΛΤΑ ενω τα ηλεκτρονικα ταχυδρομια εχουν παρει φωτια;

Ουφ βαρεθηκα τα τοσα γιατι και πως!

Βαρεθηκα να ακουω να γινονται απολύσεις επειδη καποιος τολμησε να πει την αληθεια!
Βαρεθηκα τους δηθεν και τους υποκριτές!
Βαρέθηκα να βλέπω δημοσιογραφους και τραγουδιστες σε θέσεις παρουσιαστων.
Βαρεθηκα την μεσημεριανη τηλεοπτική ζώνη!Ευτυχώς που δουλευω και δεν βλέπω τηλεοραση!Ευτυχως που υπαρχει το DVD και το downloading!

Βαρεθηκα να ρωταω ενω ξερω τις απαντησεις!

Λες το κρύωμα να φταίει για το παραλήρημα αυτό;
Λες να φταίει το OTRIVIN;

Μπουφ!Πάω να ασχοληθώ με την ζωή μου!
Καλήν σας ημέρα!(Αν και εξω ετοιμαζεται να βρεξει-χιονισει)

Α και κουταβάκι μου..σε εφχαλιστώ ζα το λετσικό στο filefots..Σε λατλευω πολύ πολύ..σέλω και ένα αλογάκι.....καφέ χιχιχιιχ σμουατςςςς!

1 σχόλιο:

lakis είπε...

Ήπια φαντάζει η οργή σου. Οργή της γρίππης. Εγώ πάντως δεν παρακολουθώ τίποτα για να έχω το κεφάλι μου ήσυχο. Όπως λένε κάποιοι φίλοι μου, ζω έξω απ' τον κόσμο. Το πώς μπορεί να συμβαίνει αυτό ενώ ξέρω καθετί σημαντικό που συμβαίνει δεν μπορώ να το καταλάβω. Ίσως να μην μαθαίνω τις σημαντικές ειδήσεις, για τα μοντέλα που λες, και τις κομμώτριες:) Περαστικά σου και μέρα καλή