Online reading:

web stats

7 Φεβ 2009

Μερικές φορές...

...και ενώ προσπαθω να κόψω όσο μπορώ τα γλυκά,με πιάνει μια γλυκομανία που δεν γίνετε να γλιτώσω.
Μετά τον γάμο ξαναπήρα τα δυο κιλακια που εφυγαν χωρις να κανω και καμια ιδιαιτερη προσπάθεια ενω τωρα που προσεχω και τρωω οτι και πριν νιωθω πρισμένη ,φουσκωμένη και με τάση να τσιμπολογώ.
Χθες πηραμε ετοιμο φαγητο απο εξω καθως και παστούλες.Περιμέναμε και το Σοφακι να ερθει απο το σπίτι οποτε ειπαμε να απολαυσουμε ενα πληρες γεματο θερμίδες μενου.
Τωρα εχω διπλα μου μιση παστουλα και ειλικρινα δεν νιωθω τυψεις.Σίγουρα ομως αυτα χρειαζεται να κοπουν,τοσο για μενα οσο και για τον αντρα μου που τον παρασερνω ενω εκεινος προσπαθει να χασει με περισσοτερη λαχταρα καποια κιλακια.
Ναι ειμαι απαραδεχτη ,το ξερω.Θα προσπαθησω να το σταματησω αυτο.Αυτη την λύσσα για γλυκό και αλμηρο συνάμα.Οοοοοοχιιι δεν ειμαι εγγυος.Το μονο σιγουρο.Απλα οι ορμονες μου μετα την περιοδο εχουν αφηνιασει.Επίσης εχω να καταγγείλω ότι αυτο το λαπτοπ,το νοουτμπουκ καλυτερα του Χρήστου δεν εχει το addins του λεξικού οπότε δεν μπορώ τι πατατα εχω κάνει με την ορθογραφία.
Ετοιμαζομεθα να παμε στο γραφείο της μαμάς να βοηθήσουμε για τα της αυριανής συνεστίασης αφιερωμένη στα ΜΜΕ των Χανίων(αραγε τους κάλεσε όλους η ξέχασε κανεναν;),με κοπή πιτας,λαχειοφόρο αγορα και μάσα.Την ιδια στιγμη αυριο έχουμε γενική συνέλευση του Συλλόγου Φίλων Αστρονομίας Κρήτης και αφου ειμαι μελος του διοικητικού οφείλω να ειμαι εκει.Χωρισμένη στα δύο δλδ.Περισσοτερες πιθανότητες παντως έχω για να πάω στην συνελευση.Εχουν γινει πολλα με το forum υπαρχουν γενικοτερα θέματα προς συζητηση και θέλω να ειμαι εκει.
Ευτυχως που υπάρχει και το σημερινο μάθημα της Ρουέδας για να χαλαρωσουμε και να ξεφύγουμε και λιγο.Οσο για το after βλέπουμε,απρογραμματιστο αν και υπαρχει επιλογη για παρτι και οχι για οποιοδηποτε παρτι αλλα για σαλσα παρτι.Θέλω βεβαια να ασχοληθω με το Βγενιώ δλδ εμενα γιατι με εχω ολιγον παραμελήσει οσο αφορα τα καλλωπιστικά.

Σας φιλω για την ωρα...smoucharakiaaaa!!!(στα κρητικά το σμουτσ :p)

Δεν υπάρχουν σχόλια: