Online reading:

web stats

14 Δεκ 2007

Να μαι και εγω...Miss me?

Απο το πρωι εχω καταπιαστει με μια εργασια της σχολής που δεν μου επετρεψε να σηκωσω κεφαλι αλλα ουτε και τουαλετα να παω.
Η εργασια αφορα ενα τηλεφωνικο γκαλοπ με θεμα την ανακύκλωση.
Μισω απιστευτα τα τηλεφωνικα γκαλοπ οσο δεν πάει.Χωρις αυτη την εργασια ομως δεν θα κερδισω τους 2 βαθμους στο Μαρκετινγκ,οποτε με τα χιλια ζορια την εκανα.Νιωθω πως με εκβιασαν.Χωρις αυτα τα γκαλοπ εργασιες δηλαδη αν πω οχι δεν τα κανω,το πολυ να παρω ενα πενταρακι στο μαθημα,του οποιου η τελικη εξεταση ειναι αστεία.Ειναι και ο λογος που σχεδον ολοι εχουν 19 με 20 σε αυτο το μάθημα.
Εστειλα και μια σειρα ασκησεων συστηματων αυτοματου Ελεγχου και εχω ερθει στα ισια μου.Με λενε Ευγενία και ειμαι καλα.Ειμαι;

Υποτίθετε πως η Παρασκευη ειναι μερα ξεκουρασης για μενα αλλα bull....Οχι μονο δεν ξεκουράζομαι αλλα το κεφαλι μου γινετε καζανι.Δοξα τω Θεω δεν ειμαι σε αυτη την φαση ακομα.Εχω δυναμεις.Δεν ανηκω σε ομαδες εργασιας οποτε δεν εχω την πολυτελεια να ανταλλαζω ασκησεις και λυσεις αυτών.Δουλευω μονη μου.Ισως θα μου πειτε αυτο ειναι καλό αλλα παυτα ζοριζομαι αγρια και ναι ζηλευω αυτα τα παρεακια.
Απο την αλλη ομως δεν μπορω να τα θέλω ολα.
Εχω μια υπεροχη σχεση,μια εξαιρετικη δουλεια και μια οικογενεια που πάει να βρει τον ρυθμό της.
Δινουμε βαθμους στο φροντιστήριο ενω τα μαθηματα και οι εορταστικες εκδηλώσεις καλα κρατούν.Βιώνω απο κοντα τις ανησυχίες του καλού μου και τους προβληματισμούς του,προσπαθώντας χωρις μεγαλο κοπο θα ελεγα,να τον ελαφρύνω λιγο.Ειμαι και θα βρισκομαι παντα διπλα του.Στα καλα και στα κακά.Οσο περνάει ο καιρός λατρεύω αυτη την δουλεια,λατρεύω να μαθαινω στα παιδια μα και γουσταρω που μαθαίνω από αυτά.Εδω και εναμιση μήνα ανοιξε για μένα μία πόρτα σε έναν πολύ ενδιαφέρον κόσμο.Σχεδον ολοι οι φιλοι μας ειναι δασκαλοι-καθηγητες και δεν ηξερα πως ειναι να διδάσκεις.Τωρα ομως ειναι αλλιως τα πραγματα.
Αλλαζω.
Το νιωθω.

Οι προετοιμασιες για το τριτο Συνεδριο Bookcrossing αρχιζουν να μπαινουν σε μια σειρά.Περισσοτερες λεπτομεριες στον παραπάνω συνδεσμο .Δεν θα πω αλλα γιατι μας διαβάζουν bookcrossers και δε θέλω να αποκαλύψω λεπτομέριες.

Προχθες ειχε ερθει Χανια ο Αλεξανδρος Γ γνωστος σεναριογραφος-συγγραφέας.
Ετοιμαζει νεα πραγματα για την τηλεοραση απο Γεναρη.Δυστυχως το εμαθα αργα και μεσα απο το Facebook και δεν μου δωθηκε η δυνατοτητα να παμε για εναν καφε.Ελπιζω μετα την πρωτοχρονιά που θα ερθει οπως ειπε, να ειμαι πιο τυχερη.

Ναι οκ ασχολουμε με πολλα πραγματα αλλα μου αρεσει.Και που να δειτε ποσα ακομα βρισκονται απλα στο μυαλό μου.Χαος.

Κατα τα αλλα ολα καλα παρολες τις ατυχες στιγμες,οπως σκασιμο λαστιχου,ιωσεις κ.α
Ειμαστε καλα,εχουμε ο ενας τον αλλο και αλληλοστηριζομαστε.Καθε μερα που παιρνάει δενομαστε πιο πολυ.Παράξενο ε;Αυτο αναρωτιόμαστε και εμεις.Πως γινετε να νιωθουμε οπως νιωθουμε και καθε μερα που παιρνάει να δυναμωνει ακομα πιο πολύ.Στο μεταξύ μας εχουν παρει οι γυρω μας χαμπαρι και μας δουλευουν.χιχιχ

Ηντα να κανομενε;Αυτα εχει η ζωή.
Αισιοδοξία και αγάπη.
Σας φιλώ.

Α και επειδη σε μια αναρτηση ειχα σχολιο απο εναν τυπο του οποιου δεν μπορω να πω πως τα γραφόμενα του ηταν ευγενικά,θελω να επισημάνω κάτι γιατι μαλλον δεν εχω γινει κατανοητή.
Οτι γραφω ,αγαπητε αναγνώστη,το γραφω για παρτι μου.
Κακίες και πικροχολα σχολια δεν με στεναχωρουν.Αλήθεια!
Αν δεν σου αρεσει,ενα απλο κλικ και φευγεις απο εδω.
Τοσο απλα τοσο συντομα.
Το οτι δεν υπαρχουν σχολια στις αναρτησεις μου δεν σημαινει οτι δεν με διαβάζουν.
Οποτε πριν σπαταλήσεις χρονο για να πεταξεις δηλητηριο και σαπιες κουβεντες,και να σπαταλήσεις τον πολύτιμο δικο μου χρόνο,its just a click...



Tata!!!!

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

πωπω, χαρικα νατσα,καλα λες στο κατω κατω γραφεισ για σενα και οποιοσ δεν γουσταρει, τι καθεται και διαβαζει? και σχολιάζει κι ολας, χαχαχαχαχα τεσπα, τωρα, το οτι δενεστε και αγαπιέστε ολο και περισσοτερα μου δίνει χαρα μαρκαρι να συνεχιστει για πάντα και καθε μέρα πίο πολυ . ειναι ωραία - πιστεψέ με.:ρ
και με την σχολί τηα τα καταφέρεις, αν και ζορικό, θέλιση είναι το μυστικό , αν έχεισ στόχο...
ολα θα γίνουν!σμούτσασ

ΦANTAΣΙόΠΛΗΚΤΟΣ... είπε...

ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΞΑΝΑ...ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΣΑΣ ΕΥΧΗΘΩ ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ....ΜΟΝΟ ΥΓΕΙΑ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΠΙΘΥΜΩ...ΟΛΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΘΑ ΤΑ ΚΑΝΟΥΜΕ...ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΣΕ ΒΡΙΣΚΩ ΚΑΛΑ...ΕΝΑ ΧΑΜΟΓΕΛΟ ΜΑΣ ΚΑΝΕΙ ΠΙΟ ΔΥΝΑΤΟΥΣ...ΤΑ ΦΙΛΙΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ...ΤΑ ΣΕΒΗ ΜΟΥ...