Online reading:

web stats

25 Δεκ 2007

Καλα Χριστουγεννα σε ολους

Χρονια πολλα σε ολους και σε οσους γιορταζουν σημερα.

Θα μου πειτε τι κανεις στο διαδυκτιο τετοια ωρα αντι να καθεσαι με τους δικους σου.Πιστευα πως δεν θα συμβει κατι που θα ταραξει την γαληνη της οικογενειας,γιατι τα εχουμε ολα και δεν μας λειπει τιποτα.Εκανα λαθος ομως.Ειναι και ενας λογος που δεν ερχομαι στο πατρικο οταν ειναι μαζεμενοι ολοι.Τεσπα.
Θα σας μιλησω για χθες.
Ειχα πολυ αγχος το οποιο οσο εφτανε η ωρα περνουσε.
Χτυπησε το τηλεφωνο.
-Λουλι μου ερχομαστε,ειπε.
Εβαλα τις μποτες μου και ειδοποιησα τα υπολοιπα μελη για την αφιξη τους.
Ηταν ολα ετοιμα.Ο μπαμπας μου ειχε περισσοτερο αγχος απο ολους.
Χτυπησε το κουδουνι της κατω πορτας.
Τους ανοιξα.
Ανοιξα και την εξώπορτα.
Ανεβηκαν απο τις σκαλες.Ο Χριστος με μια τεραστια ανθοδεσμη και πισω του ο μπαμπας του με μια κουτα γλυκών.Χαμογελουσαν..
Τους υποδεχτηκα με χαμογελο και αγκαλιες.Το θεμα ομως δεν ημουν εγω αλλα οι γονεις μου και ιδιαιτερα ο μπαμπας μου.Ο Χριστος γνωριζε ηδη μαμα και την οικογενεια του αδελφου μου.Ηταν καιρος να γνωρισει και το "κεφαλι" της οικογενειας.
Τον κ Ανδρεα ειχα να τον δω απο το καλοκαιρι,ηταν αλλαγμενος πιο αδυνατος.Τον προσεχουν :)
Κατσανε στο σαλονι.Εγω με την νυφη μου πηγαμε στην κουζινα για να κανονισουμε τα κερασματα για το καλωσορισμα.Τσικουδια,ξηροι καρποι και γλυκα (αυγοκαλαμαρα-κουραμπιεδες-μελομακαρονα).
Αρχισαν οι ενθουσιώδης συζητησεις περι ψαρεματος και κυνηγιου.Μετα οι φιλοφρονησεις,και οι κουβεντες περι οικογενειων.
Μετα απο την πρωτη επαφη τους μαζεψαμε στο τραπεζι για φαγητο.Εκει πια πιασανε την συζητηση για μενα τον Χρήστο και τα φαγητα μου.Να σκεφτειτε πως δεν ειχα κανει δα και τα πολλα φαγητα.Ειχα σκοπο να κανω και αλλα οπως συνηθως αλλα κατι με φρεναρε.Μαλλον με φρεναρε η ερωτηση "Ποιος θα τα φάει;".Δεν ειμαστε φαγανοι ανθρωποι.Ενιγουεϊ,σε καποια φαση βγαινει ο μπαμπας να καπνισει εξω στην βεραντα,δεν αντεχει χωρις τσιγαρο οταν εχει τελειωσει το φαγητο του,και επειτα τον ακολουθησε ο μπαμπας του Χρήστου.Εκει τωρα δεν ξερω να σας πω τι εγινε.Ειχαν απορροφηθει σε αυτα που λεγανε σε σημειο να μην ερθουν μεσα για γλυκό παρά λιγο πριν φυγουν.Ειχαν και αεροπλανο να προλάβουν.Το αποτελεσμα αυτης της επισκεψης ηταν ο μπαμπας μου να ενθουσιαστεί ("μαγουλακια μου εσυ" του ειπε) και να φυγει καθε ειδους καχυποψια που εχουν συνήθως οι μπαμπαδες.
Επειδη βρισκομαι στο πατρικο μου και δεν εχω καλώδιο για να περασω τις φωτογραφιες θα σας τις χρωσταω για την αλλη φορα.Οταν λεω φωτογραφιες εννοω μια :ρ της ανθοδεσμης χιχιχ την οποια λατρεψα.
Φυγανε κατα της τρεις και μιση.Αισθημα ικανοποιησης,το αγχος ειχε φυγει,ολα πηγαν καλα.Ετσι πιστευω και απο αυτα που μου μετεφερε ο καλος μου μετα στο τηλεφωνο.Σε λεπτομεριες θα μπει οταν επιστρεψει απο την Αθηνα.Αναμένω στο ακουστικο μου χεχεχε.
Η επομενη επισκεψη θα γινει το καλοκαιρι οταν με το καλο τελειωσει με τις εξετασεις η μικρη αδελφη του οποτε και θα ερθει Χανια ολη η οικογενεια.
Αυτα που λετε ειναι σε περιληψη,τα χθεσινα γεγονοτα.
Τωρα για σημερα το μεσημερι δεν ξερω τι θα παιχτεί.Οι αντρες της οικογενειας τσακωθηκαν τεντονοντας μας τα νευρα.Δεν πρεπει να το αφησω να με επηρεασει αλλα ανθρωπος ειμαι και θελω την οικογενεια μου ευτυχισμενη.Ηλιθιος ο λογος τσακωμου,αλλα τι να πει κανεις.Εχουμε την υγεια μας εχουμε τα παντα και δεν μας χρειαζονται οι κακομοιριες αυτες.
Τα νευρα μου...
Μην μου δινετε σημασια θα περασει..
Ευχομαι αυτη η μερα να τελειωσει με χαμογελα..μακαρι.
Καλα Χριστουγεννα..

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Πω πω, δύσκολη μέρα αυτή - λέω να μην τη ζήσω πολύ σύντομα όμως :D Καλά Χριστούγεννα και ...καλούς απογόνους ;)

Περιπετών είπε...

Αν και το έμαθα απο εδώ με πείραν τα κλάματα. Δεν είναι λίγο να ζητάει το χέρι της γυναίκας που αγαπάει κάποιος που αγαπάς και έχεις φίλο εδώ και 15 χρόνια. Ευχές δεν σας δίνω διότι έχετε αγάπη και υγεία και τ'άλλα όλα είναι λεπτομέριες.

zero2one είπε...

Κι εγώ από εδώ το έμαθα, μόλις τώρα.

Με το καλό παιδάκια, και να γίνουν όλα όμορφα με τη σειρά τους!!!