Online reading:

web stats

24 Δεκ 2007

Εφτασε η ωρα

Μπηκα στα γρηγορα και στα κλεφτα για να ενημερωσω για τις τελευταιες εξελιξεις.
Σε μια ωρα θα ερθουν ο καλος μου μ ετον πατερα μου για να με ζητησουν απο την οικογενεια μου.Κλασσικη εικονα θα μου πειτε αλλα θελουμε ολα να γινουν σωστα.Ηταν να ερθει μονος του για να φαμε το μεσημερι λιγο πριν φυγει για τις γιορτες στην Αθηνα,αλλα δεν ενιωθε καλα για πρωτη γνωριμια να ερθει μονος,οποτε φτασαμε στην σημερινη μερα.

Περιττό να σας πως πως η καρδια μου παει να σπασει και εγω καθε λιγο παω τουαλετα.Αδικαιολογητο αγχος μιας και με ξερει ο μπαμπας του αλλα και η οικογενεια του,αλλα θελω να παει καλα η επισκεψη.

Τα φαγητα ειναι σχεδον ετοιμα.Και λεω σχεδον γιατι το πιλαφι πρεπει να εποιμαστει λιγο πριν σερβιριστεί.Δεν εκανα υπερβολες οπως θα εκανε η γνωστην Ευγενία.Κουνελακι,βραστο κοτοπουλο (απο το οποιο θα γινει και το πιλαφι)βραστο ζιγουρι,σαλατες γραβιερα και καλτσουνια,χωρια το γαλακτοπουρεκο και τις διπλες-αυγοκαλαμαρα.Σαφως και μου φαινονται λιγα αλλα οταν 8α μαζευτει και η υπολοιπη οικογενεια του τοτε θα κανω και αλλα.

Ειμαι ετοιμη μονο βαψιμο μενει και το μαλλι της μαμας.
Οποτε wish me luck και Χρονια πολλα για την ονομαστικη μου εορτη.Ναι σημερα γιορταζουν οι Ευγενίες και να τις χαιρεστε,να με χαιρεστε.

Σας αφηνω γιατι εχει μεινει λιγοτερο απο ωρα και θελω να παω και στο private room (τσιρλιπιπι παλι)

Φιλια και Καλα Χριστουγεννα.
Σμουατςςςςς!!!

6 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Με το καλό και στο γάμο σας μωρά μου! Πολύ χαίρομαι όταν διαβάζω τα αγαπησιάρικα post σας! Με συγκινούν....

ONOMATODOSIA είπε...

χαχα!
ολα καλα θα πανε.
χαλαρα!

Ανώνυμος είπε...

Καταρχήν χρόνια σου πολλά και ό,τι ποθείς να το έχεις!!
Κατά δεύτερον φαντάζομαι ότι το τραπέζι έγινε και όλα πήγαν καλά!
Να μας γράψεις νέα!
Σε φιλώ γλυκά και σου εύχομαι κάθε ευτυχία...

black fairy είπε...

Χρόνια σου Πολλά! Καλή συνέχεια στο μετά!

Baltazar είπε...

Χρόνια πολλά για τη γιορτή σου, και να χαίρεσαι και τον καλό σου που γιορτάζει σήμερα. Ελπίζω να πήγαν όλα κατ'ευχήν στο τραπέζι (χμ, τώρα που το σκέφτομαι, θα προτιμούσα να 'χει γίνει κανένα ευτράπελο να μας το γράψεις στο blog να γελάσουμε!)

Πολλά φιλιά!

SilentSoul είπε...

Σας ευχαριστω ολους για τα σχολια σας.
Στις αναρτησεις που θα ακολουθησουν ειτε στις δικες μου ειτε στου Χρήστου θα μαθετε λεπτομεριες για την συναντηση :)
Καλη χρονια να εχουμε με πολυ αισιοδοξια για το μελλον¨:)

φιλακια πολλα