Online reading:

web stats

19 Δεκ 2007

Αντιστροφη μετρηση

Λιγοστευουν οι μερες για να φτασουν οι γιορτες.
Βεβαια εδω στο φροντιστηριο (απο εκει γραφω ) εχουν ξεκινησει οι εορταστικες εκδηλωσεις απο την πρωτη Δεκεμβρη,αφιερωνοντας την δευτερη ωρα μαθηματος (ολα τα τμηματα εχουν δυωρα),σε δραστηριοτητες με θεμα τα Χριστουγεννα.
Σημερα ολοκληρωσαμε με μερικες ταξεις βαζοντας τους να δουν ταινιες,λειπουν οι ταξεις pro και lower που θα ερθουν Παρασκευη και τελος για φετος.
Αυριο μαλλον θα παμε για ψωνια,δωρακια.Θα δειξει πως θα μας κατσει η μερα.

Βρεχει συνεχεια απο χθες και αυτη την στιγμη εδω στις Βρυσσες εχει πεσει παρα πολυ η θερμοκρασια.Παιζει να χιονιζει και στα ορεινα.Πειτε με μαζοχα αλλα γουσταρω τρελλα αυτον τον καιρο και ας με δυσκολευει στις μετακινησεις μου και ας μην εχει φυγει ακομα το κρυωμα.
Μειώνονται και οι μερες που ειναι ο καλος μου εδω μιας και φευγει την παραμονη των Χριστουγεννων.Οκ δεν εχω παραπονο.Καθολου μα καθολου παραπονο.Την παραμονη εχω την γιορτη μου,και θα ειναι εδω.Το τι θα γινει εκεινη την μερα δεν τολμω να γραψω γιατι θα με πιασουν τα κλαματα παλι απο την συγκινηση.Απλα πηγαινετε στην δικια του σελίδα που τα λεει.
Ηξερα οτι θα ειναι εδω εκεινος και οτι θα τρωγαμε μαζι με γονεις μου κλπ,απλα δεν ηξερα μεχρι προχθες την εκπληξη που μου ειχε ετοιμασει.Ειναι απιστευτος!!
Να...με πηραν παλι τα ζουμια γμτ!
Μαλλον πως θα ειναι η καλυτερη γιορτη ever!Εχω φετος και το ανηψακι μου.Μεγαλωνει η οικογενεια.
Σιγα σιγα ολα μπαινουν σε μια σειρα και εχω την αισθηση πως τελικα ολα στην ζωη γινονται για καποιο λογο.
Χαρα,πονος,δοκιμασιες και αυτο που μενει ειναι ....ενα δακρυ...

Τι θελει να πει ο ποιητης (ποιητρια στην συγκεκριμενη περιπτωση) οεο;

Σκεφτειτε το...ειναι απλό...


Θα τα ξαναπουμε...

Besitos amigos...:*******

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Κουκλίτσα μου σου εύχομαι απ' την καρδιά μου να είσαι πάντα τόσο κι άλλο τόσο ευτυχισμένη και ερωτευμένη!!
Να χαίρεστε το ανηψάκι και να ζείτε πάντα τόσο έντονα όπως τώρα.
Από το λίγο που σας γνωρίζω από τα post σας νομίζω ότι το αξίζετε!
Φιλάκια πολλά και ευτυχισμένα Χριστούγεννα να περάσετε

Περιπετών είπε...

Χρόνια πολλά Ευγενιώ. Ευτυχισμένοι να είστε και να χαίρεστε ο ένας το άλλον. Άντε και του χρόνου θα σας τα πώ από κοντά