Online reading:

web stats

18 Σεπ 2010

Δωρεάν και αλλα πολλά..

Αγαπητό μου ημερολόγιο,

αυτές τις μέρες γίνεται τσι κακομοιρας.

Μην πιστεψεις ουτε λεπτο ότι σε ξέχασα.Υπήρχαν στιγμές που ήθελα να ανοιξω το λαπτοπ και να αρχισω να γραφω για να μην τα ξεχάσω,δεν το εκανα ομως.

Δεν είχα χρόνο ουτε να πιω εναν καφε στο σπίτι μου το πρωϊ.
Θα αναρωτιεσαι γιατι.
Μολις ξυπνησω ετοιμαζομαι και με κατεβάζει ο αντρας μου στην πόλη για να πάω να βοηθήσω τους καταναλωτες και ασφαλισμένους.Συν της άλλης γινομαστε και ψυχολογοι μιας και ο κάθε ανθρωπος που ερχεται στο γραφείο ειναι πολυ φορτωμενος μέσα του και νιωθει οτι θελει καπου να τα πει να "ξεφορτωσει" το βάρος.Έχουμε και γιατρο αλλα έρχεται με ραντεβού και εθελοντικα και αυτος.Με αυτα που εχει ακουσει μεχρι τωρα το ζητησε μονος του να ερχεται.
Μεγαλο βάρος τα χρεη στις Τράπεζες.Μερικοι κάνουν κακές σκέψεις σε ύστατο σημειο.Το να μιλανε για τα προβληματα τους σε κάποιον ειναι μεγάλη βοήθεια.
Τελος Πάντων,ειμαι τα περισσότερα πρωϊνα στο γραφείο και εχω αναλάβει το κομματι της αλληλογραφίας και προωθησης υποθέσεων.
Χθες ειχαμε και περιπτωση τραπεζικου που μιλησε ασχημα σε ατομο ΑΜΕΑ.Ηρθαν και οι δυο πλευρες στο γραφείο και λύθηκε το θέμα.Ασχετο αλλα ήθελα να το αναφέρω.

Εδω και μερες ειχαμε και μια υπόθεση με δωρεαν μαθηματα .
Εμφανιστηκε και ενας αχαρακτηριστος,για να μην πω χειρότερα και αρχισε την επιθεση πάνω σε αυτο,όπου ακους πολλα κερασια κρατα μικρο καλαθι θα ελεγα εγω στο κυριο,μα αποφασισε το ΔΣ να μην ασχοληθει με αυτο το θεμα και στειλαμε τον φακελο στο αρμοδιο υπουργείο για να μπει απο εκει το πρόστιμο πια.Εκεινος πάλι αρχισε την επιθεση μεσα απο ηλεκτρονικη εφημεριδα στην κα.Προεδρο και σημερα δυστυχως διαβασα παρόμοια επιστολή του σε τοπικη εφημερίδα.Τι προσπαθει να κάνει δεν ξέρω και ουτε θέλω να μάθω.Η ένωση δεν ειναι μόνο η κα.Πρόεδρος.Υπάρχει ολοκληρο ΔΣ που παιρνει αποφάσεις.
Να χτυπήσει τον φορέα δεν θα τα καταφέρει.
Δεν αξίζει να το συζητώ άλλο.
Θα μιλησει πια το υπουργείο και ο εισαγγελέας οπως κάνει σε όλες αυτές τις περιπτώσεις.
Δεν ειναι μια η περιπτωση και οι εταιρίες που χρησιμοποιούν την λέξη αυτή ως Μαρκετινγκ η οποια εχει καταντήσει μια ξυνισμένη τσίχλα πια,εκμεταλευομενη την οικονομική κατάσταση των οικογενειών.
Παντως ακομα και ενας χαζός αν διαβαζε την λέξη ΔΩΡΕΑΝ θα καταλαβαινε οτι θα πηγαινε κάπου και δεν θα εδινα ουτε ενα ευρώ.Σωστά;Η κάνω λάθος;Ισως να πει και το εξής"Αφου ειναι ΔΩΡΕΑΝ φετος αυτό,θα παω εκει,ενω του χρονου θα πάω σε αλλο.Λάθος;
Με την οικονομικη κρίση δεν παιζουμε με τις λέξεις.Η τσεπη του καταναλωτή ειναι άδεια και η ψυχή του πονάει και για 50 λεπτα.
Θα μου πεις και η νομοθεσια τι λέει;
Η νομοθεσία ειναι ξεκάθαρη.
Παραπλάνηση και αθέμιτος ανταγωνισμός, so what;
Μερικοι δεν χαμπαριαζουν μονο λάσπη ρίχνουν αλλά ...φεύγει με ΚΑΘΑΡΟ ΝΕΡΟ.

Ετσα που λέτε.
Το πρωϊ γραφείο,μετα σπίτι αργα το μεσημερι,λιγο φαγητο και μετα βουρ για την μεχρι αργα το βραδυ.

Χθες ειχαμε αγιασμό και γεννεθλια και πηγα και γραφείο καλό;
Χθες βεβαια ήταν και πολυ εντονη μέρα.Πολλές καταγγελιες,πολύ αγχος που μεταδίδεται.

Τωρα στο σήμερα.
Πονάει η κοιλιτσα μου,"οι επισκέψεις" βλεπεις,έχω καθαρισμα σπιτιού,σιδέρωμα,να ετοιμαστω για εναν γαμο που εχουμε μιας πολυ καλής μας φίλης,ο αντρας μου την γνωριζει πανω απο δέκα χρονια,συν η εκδήλωση για την Παγκόσμια βραδια παρατήρησης Σελήνης που ειναι απόψε,θα γράψω σε άλλη αναρτηση για αυτή.
Οποτε εχουμε και λεμε ,πάμε ευχομαστε στην φιλη μας,φευγουμε παμε εκδήλωση και μολις τελειωσουμε ξαναγυρναμε στο γλεντι του γάμου.
Εχω να πάω και σουπερμαρκετ για κατι μικροπραγματακια.θέλω να πάω και στην πόλη θα προλάβω;Σιγα που θα προλαβω αφου καθομαι και γραφω εδω και ακομα δεν εχω ξεκινησει τιποτα.Αργησα να ξυπνησω κιολας.Ειχα αναγκη τον υπνο.Ουφ!!
Τι καλα τι ωραια!Παλι φορτωμενη μέρα.
Το γουστάρω όμως.
Δεν σου μένει χρόνος να μιζεριασεις,να"μαυρίσεις",να αναλυσεις.
Control freak είμαι και θέλω να μπορω να τα ελεγχω ολα.Θέλω να ξέρω για να μπορεσω να κουμαντάρω τον χρόνο μου.Δεν ξερω αν με καταλαβαινεις.
Δυστυχως θα σε αφησω αν και ειχα πολλα ακομα να σου γραψω και φωτογραφιες να επισυνάψω από τα χθεσινα γεννεθλια του ανηψιού.Καλά...η τουρτα ήταν άπαιχτη!

Πάω πάω περνάει ο χρόνος!!!

ΖΖΖΖΖζζζζζζζζζζζζζζζζζζζζζζζμμμμμμμμμμμμμοοουυτςςςςςς!!!!!
❤❤☆❤❤☆

Δεν υπάρχουν σχόλια: