Online reading:

web stats

6 Σεπ 2010

Αλλαζει ο καιρός

Βρίσκομαι στην αυλή του σχολείου μας με το λαπτοπ στα γονατα μου.

Εχει καλυτερο σήμα εδώ.
Μέσα ο καλος μου με την Αγγλίδα δασκάλα μας περιμενουν τους γονεις για εγγραφές.
Ήρθαμε μετα απο 2 εβδομαδες στο σχολείο και ...ήταν ενας ψιλοχαμός στον δρόμο.

Ειχαν σκάψει, σκονες ,σκουπίδια στην αυλή ενω τα παράθυρα εχουν χάσει το χρώμα τους.
Θα χρειαστεί να ερθουμε ενα πρωϊ για να ρίξουμε νερα στα παραθυρα.
Ειμαστε γενικα ετοιμοι για την νέα χρονιά.
Η αληθεια ειναι πως μας λειπει η διαφήμιση.Ολα θα κριθούν απο τις εγγραφές στην μικρη τάξη αλλα και στην διατήρηση των παλιών μαθητών.Ενα αγχος που το έχουν ολα τα σχολεια ξενόγλωσσης εκπαίδευσης.
Νεες ιδεες για τον τρόπο διδασκαλιας εχουν αναπτυχθει στο μυαλό μου και περιμενω πως και πως για να ξεδιπλωθούν και στην τάξη.
Η επιτυχία των μαθητων μου στις εξετασεις Παλσο που έδωσαν δύναμη.Κατεχω το βασικο κομματι εκπαιδευσης τους.Εγω τα αναλαμβάνω απο την πρωτη μικρη,κανοντας τους γνωστα τοσο γραμματικα φαινομενα οσο και λεξιλόγιο και ανάπτυξη κειμένου.
Μου αρέσει πολύ.
Μολις περασε μια ομάδα πουλιων από πανω μας.
Φεύγουν για να πανε κάπου πιο ζεστα μιας και το φθινόπωρο ειναι εδω.Στην ψυχή μου ακόμα καλοκαίρι.
Συννεφα καλύπτουν και το τελευταιο γαλαζιο κομματι του ουρανού.
Η κινηση των οχημάτων εχει περιοριστεί σε σχέση με το καλοκαίρι.
Ακόμα και τα χρώματα αλλάζουν.
Απέναντι ο φούρνος και η μυρωδια των γλυκών που φουρνίζει μου έχοει σπάσει τα ρουθούνια.
Δεν φυσάει.
Σκοτεινιάζει όσο πάει.
Με το που με ειδαν αρχισαν τα σχολια για την εμφανιση μου.Εχω παρει αρκετα κιλακια και φαινεται.Μου πάει μου ειπαν,αλλα πιστευω ότι νομιζουν σε εγκυμοσύνη.
Μπουχουχου,τοσο νταρντανα εγινα.
Το εχουμε ριξει στο ρύζι με σαλατα.Συνταγη που ακολουθουσα οποτε ηθελα να χάσω άμεσα κιλά.
Αναρωτιεμαι πως εχασα κιλα στον γάμο.Δεν προσπαθούσαν καν.Και τα κρουασαν μου ετρωγα και σε ταβερνες τα βραδια χλαπακιαζα.Αγνωστο πως πηρα αυτα κιλα.

Χόρος και άμεσα.Αυτή νομίζω ειναι η λύση.Εχω σταματησει να χορευω τόσο εντονα πια.Χορευα και μου κοβόταν η ορεξη απο τα πολλα νερα.Τοσο ιδρωτα χύνοταν.
Ενιγουεϊ,να σας προτεινω μια ακομα σειρα τηλεοπτική που βλέπουμε αυτη την εποχή εκτός το Numb3rs.
Λέγεται "Spartacus:Blood and Sand".Βεβαια εγω θα την ονομαζα Spartacus :Blood and Sex" αλλα αυτο ειναι μια άλλη ιστορια.
Προσπαθούν να βγάλουν προς τα έξω γεγονοτα που βασίζονται στην τότε εποχή.
Ανατριχιάζεις απο το πολύ αιμα,θυμίζει και λίγοα απο το αίμα στους 300,αλλά και απορείς με το πόσο άπληστοι και εγωμανείς ήταν.
Συνεχιζουμε όμως και με την επόμενη σεζόν απο "How I met your mother" αν σας άρεσαν τα φιλαρακια θα το λατρεψετε και αυτό.
Fringe,μια σειρα που επαιζε το Star και που εμεις αναμένουμε για την νέα σεζόν.
Damages
Lie to me,οπως και δηποτε να την δείτε.Θα αλλαξει τον τρόπο που κοιτάτε τις κινησεις των άλλων και τους άλλους.
Οπως καταλάβατε,δεν βλέπουμε τηλεοραση.
Χαιρομαι ομως που σε διαφήμιση της ΕΡΤ είδα πως αναβαθμίζουν προς το καλύτερο την παιδική ζώνη.Καιρός ήταν.Τα παιδια έχουν αναγκη απο ποιοτική παιδικη ζώνη και όχι απο επιθετικα animation που μόνο καλο δεν κάνουν.Βλέπε Gi Jo κλπ κλπ.
Ας επενδύσουν τα καναλια και λίγο σε αυτο και σε εκπαιδευτική τηλεοραση.
Νυχτωσε και ειναι ώρα μου να αναμαζευτώ.
Φιλούρες στις φατσουλες

Δεν υπάρχουν σχόλια: