Online reading:

web stats

15 Ιουλ 2010

Πρωτοποριακό ταμπελάκι από την Ενωση Προστασίας Καταναλωτών Χανίων

Από την 1η Ιουλίου η εικόνα των ΤΑΧΙ της πόλης των Χανίων άλλαξε, πήρε άλλη όψη φόρεσε το κίτρινο ταμπελάκι.
Το σηματάκι εκείνο που αποδεικνύει σε όλους εμάς ότι οι κάτοχοι των ΤΑΧΙ, θα μας προσφέρουν την μισθωμένη υπηρεσία που ζητάμε σύμφωνα με την κείμενη Νομοθεσία.

Είναι αλήθεια ότι, η οικονομική κρίση που έπληξε την πατρίδα μας πέρασε και άφησε το αποτύπωμα της σε πολλά επαγγέλματα, μεταξύ αυτών και του επαγγέλματος των ΤΑΧΙ.

Επειδή η ΄Ενωση Προστασίας Καταναλωτών Ν. Χανίων, νοιάζεται για την τοπική οικονομία, αλλά και επειδή η υπηρεσία των ΤΑΧΙ, μας είχε απασχολήσει στο παρελθόν έντονα, με πρακτικές τις οποίες επισημάναμε στο συλλογικό τους όργανο, φαινόμενα τα οποία σχεδόν μηδενίστηκαν,σήμερα ερχόμαστε να επισφραγίζουμε την άριστη συνεργασία του κλάδου
των ΤΑΧΙ και τις άριστες προσφερόμενες υπηρεσίες τους σε μας τους καταναλωτές, με το "κίτρινο ταμπελάκι" ένα σήμα που φέρει το λογότυπο της Ε.Π.Κ.ΧΑΝ, αλλά και το τηλέφωνό της, στοιχεία που αποδεικνύουν την ανάπτυξη μιας αμφίδρομης σχέσης μεταξύ παρόχου υπηρεσίας (ΤΑΧΙ) αλλά και δέκτη της υπηρεσίας (καταναλωτή).

Το ταξί είναι ένα μέσο μεταφοράς και προσφέρει μισθωμένη υπηρεσία.

Κάθε καταναλωτής είναι ελεύθερος να κάνει χρήση της υπηρεσίας του ταξί σε χρόνο και προορισμό που εκείνος επιθυμεί.

Ο κάθε επιβάτης - καταναλωτής όταν κάνει χρήση της υπηρεσίας του ταξί
οφείλει να προσέχει κατά την επιβίβασή του στο ταξί τα παρακάτω:
  • Να υπάρχει ταξίμετρο και μάλιστα μηδενισμένο
  • Να υπάρχει πινακίδα που να γράφει: Τα στοιχεία του αυτοκινήτου, τα ισχύοντα τιμολόγια, πινακίδα που να γράφει «όλοι οι επιβάτες υποχρεούνται από τον νόμο να φορούν ζώνη»"
  • O οδηγός του ταξί οφείλει να σας μεταφέρει εκεί ακριβώς που επιθυμείτε, να μεταφέρει τις αποσκευές σας από το πεζοδρόμιο στο ταξί και αντίστροφα.
  • Απαγορεύεται να σας αρνηθεί μίσθωση, ενώ χωρίς την άδειά σας δεν επιτρέπεται η πολλαπλή μίσθωση. Έχετε το δικαίωμα να ζητήσετε 15 λεπτά αναμονή ή περισσότερα εάν υπάρχει σοβαρός λόγος.
Οφείλετε να ζητήσετε απόδειξη στην οποία να αναγράφεται η διαδρομή που πραγματοποιήσατε και το κόμιστρο που καταβάλατε ο οδηγός έχει υποχρέωση να σας την δώσει ακόμα και χειρόγραφη.

Σήμερα με "το κίτρινο ταμπελάκι " που σε περίπτωση κακοδιαχείρισης της προφοράς των ΤΑΧΙ ο καθένα από μας ελεύθερα μπορεί να σηκώσει το τηλέφωνο του να το καταγγείλει, αλλά και σε κάποιες φορές να ευχαριστήσει για τις μη αμειβόμενες υπηρεσίες κάποιων οδηγών ΤΑΧΙ .


Δημοσίευση σχολίου