Online reading:

web stats

25 Ιαν 2010

Αναμένοντας τα χιόνια στην πόλη

Σίγουρα αυτό που θέλω είναι δυσκολο αλλα δεν ειναι ακατόρθωτο μιας και έχει συμβει κατά το παρελθόν.
Αυτή η μανία για χιόνι δεν ξέρω από που πηγάζει,ξέρω όμως ότι το λατρεύω.
Καιρό έχω να γράψω για την ζωή μου για το πως περνώ και τι σκέφτομαι.
Η αλήθεια είναι ότι μου έχει λείψει μα δεν έχω χρόνο.Από την μία η δουλειά και από την άλλη όλα όσα κάνω,γράφω άρθρα,ανακαλύπτω καινούργιες συνταγές-πειραματίζομαι,δημιουργώ συνεχώς,περνώ στιγμές με τον αγαπημένο μου.Να χθες έφτιαξα γιουβαρλάκια κοτόπουλου αν και βγήκαν σκληρά μα νόστιμα,θα τα ξαναφτιάξω μέσα στην εβδομάδα μεχρι να μου βγουν αφράτα.Oλες τις συνταγές τις βάζω στο άλλο μπλογκ μου stopikaifi.blogspot.com.Aν εξαιρεσεις την τελευταια όλες οι άλλες ειναι δοκιμασμένες και καταπληκτικές.Δεν έχω βάλει ακόμα την συνταγη με τα λαζανια τα οποια οι φίλοι τα λατρευουν.Ειναι μια συνταγή εκπληξη :) και ναι ολοδικιά μου as always.Λες στο τέλος να τις κάνω βιβλιαράκι;Μπα έχουμε πήξει στα βιβλία.Να ναι καλα το διαδύκτιο.Ενιγουεϊ...
Είμαστε καλά ,περνάμε καλά και ο έγγαμος βιος είναι εξαιρετικός.
Μας χαλάνε την διάθεση που δεν πληρώνουν τα δίδακτρα στο σχολείο μας,τα οποία αμελούν οι περισσότεροι γονείς με αποτέλεσμα πολλές πληρωμές που θέλουμε να κάνουμε και εμείς πάνε πολύ πίσω,όπως τα έξοδα του σχολείου, ρεύμα, τηλέφωνα, μισθός δασκάλας,ενοίκια.Ελπίζω να αλλάξει αυτό σύντομα γιατί η κατάσταση αυτή δεν πάει άλλο.
Τι φταίτε και εσείς και τα διαβάζετε;

Ήθελα να τα γράψω.
Ουφ!
Σε λίγο θα πάμε για μάθημα και θέλω να δω χιόνι.Εεεεε ενταξει σας επρηξα με το χιονι και το χιονι αλλά πως να τελείωνα αυτή την ανάρτηση;

Δεν υπάρχουν σχόλια: