Online reading:

web stats

28 Ιαν 2010

Η καθημερινότητα..

Υπεροχη και ζεστή η σημερινή ημέρα.
Πολλή δουλειά στο γραφείο ευτυχώς που υπάρχει και μια κοπέλα και βοηθάει στα τηλέφωνα.
Εν αναμονή του νέου νόμου για δανειολήπτες καταναλωτικών και κυρίως επαγγελματικών δανείων,οπότε ερχονται στο γραφείο μας για ενημέρωση.
Κατά τα άλλα ησύχια,τάξη και ασφάλεια.
Ανυπομονώ για την αυριανή εκδηλωση της σχολής χορού για να κάνω εξάσκηση σε όσα μάθαμε την Δευτέρα αλλα και για να ξεφύγω λίγο από τα μαθήματα και ολα τα υπόλοιπα με τα οποία ασχολούμαι.
Ελπίζω σήμερα να μας πληρώσουν για να είμαστε πιο χαλαροί μακριά από τις εννοιες αυτές.
Ειναι που δεν θέλω να βλέπω ανγχωμένο τον καλό μου.Δουλευει ολη την μέρα για να μπορεί να καλύψει την χασούρα .Προσπαθώ να τον απαλλάξω απο οσα σκέφτεται χωρις επιτυχία μερικές φορές.Θέλει να ειμαι ευτυχισμένη και να μην προβληματίζομαι για δικιες του υποθέσεις.Ειμαι ευτυχισμένη όταν ειναι και εκεινος.θέλω να μοιραζομαστε τα παντα,να μιλάμε για ολα,να βρισκουμε λυσεις για τα πάντα.Τα κάνουμε όλα αυτά,γι αυτο ειμαστε όπως είμαστε,ευτυχισμένοι.Σαν να μην πέρασε μια μέρα από τότε που είμαστε μαζί,από τότε που παντρευτήκαμε.
Πινω τον διπλό καπουτσίνο μου και κοιτώ την υπεροχη θέα απο το παράθυρο του γραφείου.
Εχει κρυώσει πια αλλα ειναι εξαιρετικός.
Ηλιος παντού.
Περιστέρια πετούν.
Κίνηση στους δρόμους.
Το "Δεκατρία" απέναντι γεμάτο με κόσμο.
Θα γουσταρα μια βολτα τωρα κάτω στο Παλιό Λιμάνι.Να "ρουφήξω" τον ήλιο.Λατρευω τον ηλιο όπως λατρευω το χιόνι.
Θα είμαι εδω μεχρι αργα το μεσημερι και μετά σπίτι,φαγητό που εχω ετοιμάσει απο χθές-μελιτζανες γεμιστές με πιπεριές στον φούρνο με σογια και από πάνω σαλτσα Φιλαδελφιας με μουσταρδα και κρεμα γάλακτος.Ναι εφτιαξα καινουργια δικιάς μου εμπνευσης σάλτσα.Εδωσα την μηχανη στον πατερα μου και δεν μπορούσα να φωτογραφήσω τον τρόπο για να το ανεβάσω stopikaifi.blogspot.com.Εφτιαξα και σοκολατενιο κέικ και διαφορετική σοκολατενια σαλτσα,πιο ζουμερη.Προκειμένου να τρωμε γλυκα απεξω που δεν ξέρεις και τι έχουν μέσα καλια ένα κέικ όπως αρέσει και το μωρό μου.
Η δίαιτα δεν έχει χαλάσει.Τρωμε τις ποσότητες που χρειάζεται,για όσους αναρωτιούνται.
Οκ όταν βαριεμαι πιανω τα συστατικα στα χερια μου και αρχιζω τα μαγειρέματα.Με ξεκουράζει και με ευχαριστεί ειδικά όταν γίνεται ντιλισιους.Γενικά,σε ότι βάζεις αγάπη και αισιοδοξία βγαίνει καλό το αποτέλεσμα.Εγγυημένα πράγματα.Λες και μας εχει μεινει και τιποτα αλλο σε αυτη την ζωή με την τόση μαυρίλα και τα τόσα "ψωνια" που κυκλοφορούν τόσο στην Τιβι όσο και έξω.
Η ωρα περνάει γρήγορα και έχω να στείλω ένα εγγραφο στην Γ.Γ.Κ γιατί χρειάζομαι άμεση απάντηση.
Σας αφήνω και να σκεφτεστε θετικά ακόμα και όταν όλα γύρω σας δείχνουν το αντίθετο..η ζωή είναι δικιά σας :)

Δεν υπάρχουν σχόλια: