Online reading:

web stats

3 Ιαν 2010

Καλή Χρονιά σε όλους

Τρίτη μέρα του 2010 η σημερινή.
Καθόμαστε στην καφετέρια του Περλέ στο Ακρωτήρι και πίνουμε καφεδάκι.Η θέα που αντικρίζουν τα μάτια μου εκπληκτική.Η θάλασσα απλώνετε μπροστα από την βεράντα του ξενοδοχείου.Ένα ξενοδοχείο που βρίσκεται λίγα μέτρα από το πατρικό σπίτι στον Σταυρό.
Εκείνος "σερφάρει" με το δικό του λαπτοπάκι απέναντι μου.Υπάρχει free access εδώ.
Πριν από λίγο μιλήσαμε μέσω skype και με τον πατέρα του.
Άλλο ένα καλό του διαδικτύου.Μπορείς να δεις τον άλλο και να τον ακούσεις ταυτόχρονα,όταν βρίσκεται μίλια μακρυά από εσένα.
Οι μέρες κυλούν με πολύ χαλάρωση,βόλτες,σινεμά,πολύ φαγητό και ύπνο.Μία εβδομάδα έχει μείνει μέχρι να αρχισουν και πάλι τα μαθήματα,θα εκμεταλλευτώ κατάλληλα τον ελεύθερο χρόνο μου.Υπάρχει βέβαια και το γραφείο που θα ανοίξει την Δευτέρα,δεν με αγχώνει τόσο.Χαρά μου είναι να εξυπηρετώ τον κόσμο και να βρίσκω λύση στα προβλήματα τους όσο περνάει από το χέρι μου και τις γνώσεις μου.
Την παραμονή της Πρωτοχρονιάς κάναμε ρεβεγιόν στο σπίτι με καλούς φίλους.Εφτιαξα αρκετά και διάφορα είδη γευμάτων,υπήρχε αφθονο κρασί,μουσική,χορό και φυσικα χαρτάκι για το καλό της χρονιάς.Τωρα που το θυμήθηκα δεν έχουμε δει αν "πιασαμε" κάτι στον Τζόκερ και το λαχείο.Ελπίζω να το θυμηθώ αύριο.

Κλείνω αυτή την ανάρτηση με τις καλύτερες ευχές για το 2010.

Αργότερα θα ανεβάσω διάφορες φωτογραφίες για να μοιραστώ μαζί σας μερικές στιγμές από την ζωή μου λίγο πριν μας αφήσει το 2009 :)

Υγεία, δημιουργικότητα,ευτυχία σε όλους..

Φιλιά πολλά..

Δεν υπάρχουν σχόλια: