Online reading:

web stats

25 Οκτ 2012

Δευτερος καφές

Εφτιαξα άλλον ενα Μακιατο (espresso+milk+caramel) και ειπα να γραψω λίγο.

Εβαλα πλυντήριο,μουλιαζω 2 ρουχαλακια για πλυσιμο στο χέρι,με περιμενει ενα βουνο με ασιδερωτα,θα φτιαξω γιουβαρλακια λόγω καιρου (εβαλε κρυο απότομα) και να μη ξεχασω τα 30 τετραδια που περιμενουν διόρθωση αλλα ειναι για αυριο οποτε και να καθυστερήσουν δεν πειραζει.
Θέλω να δοκιμάσω και τη καινουργια μασκαρα του YSL που ηταν σε δειγματακι στο ELLE Νοεμβριου,να βγάλω φωτο τα μαθια μου και να γραψω καμια κριτική για αυτο.
Σε οποια βιντεακια και μπλογκ περι ομορφιας και αν εχω μελετησει ολες γραφουν λέξεις οπως haul αντι για αγορά προϊόντων,swatch που μαλλον σημαινει δοκιμη (;) οταν δειχνουν τα προϊοντα στο εξωτερικο πάνω μερος της παλάμης και αλλα πολλα αντι να χρησιμοποιουν ελληνικες λεξεις .Εγω δεν θα το κάνω ετσι.
Αλλωστε Ψιμύθιον  το εχω ονομάσει αρχαια ελληνική λέξη για το φτιασίδι.
Αρκετά ομως.

Χθες λοιπόν,παρότι δεν ειχα μαθηματα, πήγα σχολειο για να δώσω τους μηνιαίους βαθμούς μια ςκαι ο καλός μου ειχε τρια τμηματα.
Κάποιοι στραβωμουτσουνιασαν για τη κακη βαθμολογια και ενας για το ενα και μοναδικο 18 που ειχε η κορη του ενω σε ολα ηταν ειτε 19 ειτε 20.Βαθμούς για να χαιδεψω αυτια δεν βάζω.Δεν με ενδιαφερει τι κανουν άλλα σχολεία εκει στι ςΒρυσσες αλλα βαθμους τσι πλακας δεν θα δωσω.
Αν ο μαθητης προσπαθεί και δειχνει πρόοδο οκ θα τον ανταμείψω στη πορεια αναλογα τη προοδο που εχει κάνει βεβαια.Αν ομως ερχεται αγραφος-αδιαβαστος και τα φορτωνεις στο κοκορακι που εχει στη αυλη του,τότε θα ειναι υπευθυνος για τη βαθμολογια που θα παρει.Ειμαι καλή καλή,ακουω τους προβληματισμους τους,κανουμε την πλακα μας αλλα το μάθημα ειναι μάθημα.Οχι δεν ειμαι η στριγγλα δασκαλα.Το αντιθετο και δεν το λέω εγω αλλα τα παιδια μου.Απλά αν δεν σεβεσαι το μάθημα και μένα που στα λεω και στα ξαναλέω σε σημείο να βαριούνται απιστευτα οσοι τα εχουν καταλαβει και εσυ παραυτα να μην εχεις το νου σου και μπαινακης βγαινακης, δεν σου φταιω εγω που τεμπελιάζεις και ολη τη ωρα εισαι εξω και παίζεις.
Αμ το άλλο!Τι επαθα χθες ρε παιδια!!
Ειχαν μεινει ρεβυθια απο τη Τριτη και αρακας απο Δευτερα.Εκεινος ηθελε αρακα και εγω ρεβυθια οποτε υπηρχε μεσημεριανο.Τα ρεβυθια πρεπει να ηταν πάνω απο δυο μεριδες αλλά στο βαθυ πιατο δεν φαινοταν οποτε και τα χλαπακιασα ολα.Ετσι αρχισε ο χορος της κοιλιάς και του εντέρου μαζί.Πρήξιμο και πολλά αέρια.
Σαν μπαλονι ειχα γινει απο τη μεση μεχρι τη λεκάνη.Αχ αφήστε τα δεινοπάθησα χθες!!!
Χαχαχα τωρα που σκεφτομαι τα χθεσινα γελώ!Κανω κάτι βλακείες ωρες ωρες!! Μπηκαν και τα ρεβυθια στη λιστα οσων με πειράζουν.Οσο μεγαλώνω μεγαλώνει και η λιστα.Τι περιεργο!

Ο Χειμώνας  στέλνει το μηνυμα του,ερχεται και μας προετοιμάζει.
Κρυα πια η νυχτα και τη Κυριακή θα μεγαλώσει.
Η βροχη ολο και δυναμωνει χτυπώντας μου το παράθυρο.
Φύλλα στο δρόμο σαν σκουριασμένα υλικά των δέντρων που έπεσαν. 

Πςς τι εγραψα πάλι.
Να αυτα παθαινω οταν κοιτάζω εξω απο το παράθυρο :)

Αποψε εχει λάτιν παρτι κοντα στο Κολυμβητήριο στο Αρια.
Θα λιωσουμε πάλι και θα ξαναευχαριστηθω <3 .="." span="span">

Θετική ενέργεια και λόγο για να συνεχισω να δημιουργω και να κανω οσα μου αρεσουν;
Το χαμογελο και η αγκαλια του,στιγμουλες με το βλέμμα του πάνω μου,το χερι μου μέσα στο δικο του. 


Καλο υπόλοιπο να εχετε.





Να θυμάστε να αφιερώνετε χρονο στον εαυτόν σας εξωτερικά και εσωτερικα (να ποτίζετε δλδ το λουλουδι που λεγεται ψυχή με ωραια πραγματα - μη το αφησετε να μαραθεί) και να περνάτε χρόνο με τους αγαπημένους σας.




Δεν υπάρχουν σχόλια: