Online reading:

web stats

22 Οκτ 2012

Καλη εβδομαδα να εχουμε !!

Καλημερα ομορφιές μου και καλη εβδομάδα!!

Πολλες ομορφες στιγμές θα ερθουν να γεμίσουν τις μέρες μας αυτη τη εβδομαδα.

Εκτος απο τα μαθηματα  στο σχολείο και βαθμους τη Τεταρτη εχουμε και λέμε Τρίτη γενέθλια μανουλας -τη Τεταρτη πρωινο καφεδακι στο Παλιο Λιμανι ♥ Τη Πεμπτη Αρια στο κολυμβητηριο κοντα για λατιν Zumba® party,σκεφτομαι να βαστω και δικες μου μουσικες να τους κανω καμια δυο χορογραφιες-Παρασκευη του Αγ.Δημητριου οπου γιορταζουν μπαμπας και ανηψιός,Σαββατο χαλαρα και ξεγνοιαστα για μενα μια ςκαι ο καλός μου δουλευει και Κυριακή 28η Οκτωβριου ,παρελαση  και συνάμα εχουμε τελος του θερινου ωραριου αφου τα ρολογια μας θα τα παμε μια ωρα πίσω,παρα το γεγονος οτι ο Χειμωνας δεν εχει ερθει ακομα για να μας κάνει να βγουμε απο τα κοκτομανικα και τα σορτσακια μας :)


Περασα υπεροχα στα γενέθλια μου το Σαββατο.


Ειμασταν η οικογενεια μου εκτος του μπαμπα που ειναι εκδρομη για λουτρα,παίξαμε με τον ανηψιό και φυσήξαμε το κερακι καμια 10αρια φορες (γιατι ειχε πολυ πλακα να το ακους το τσιπιρικι να λεει το τραγουδακι σε 2 διαφορετικες γλώσσες-Αγγλικα και Ελληνικα , να κανει απιστευτες γριμάτσες με το προσωπακι του!)
Δεν ειχα βαφτει καθολου γιαυτο και οι μαυροι κύκλοι!



 Σε αυτη τη φωτο εχουμε ξαναναψει το κερακι και προσπαθουμε να το σβησουμε με τη μυτη χαχαχαχ



Ενω χθες Κυριακή ηρθε άλλη μια τουρτα μαζι με την φιλεναδα μου τη Μαριαννα που ηρθε απο κοντα να μου ευχηθεί και να δει και το νεο σπίτι.Αχ αυτη η κοπελα αχ.Ημουν με το κατω μερος του μπειμπιντολ και ενα μπλουζακι,τα μαλλια λουσμενα και πιασμενα ψηλα σε κοτσο,ενα χάλι γενικα.Παραυτα οκ στην αρχη φρικαρα αλλά μου πέρασε ;ρ 
Η φωτο ειναι τραβηγμενη με το κινητο μου!


Πριν απο την εκπληξη ομως,ειχε περασει ενα μαγευτικο πρωϊνό με το καλό μου να με ξυπνάει γλυκά με ενα παν νοστιμο πιατο γεματο με σοκολατενιο κεικ και τοστακι.Καθησαμε στο κρεββατι να φάμε και να δουμε τα παιδικα που εχει το Σταρ!Που ειναι η μπουγατσα μου οεο;; χαχαχα πλακα κανω σιγα να μη τον εστελνα να παει για μπουγατσα πρωινιατικα.Θα φροντισω να εχω στο ψυγειο για να ψησει ;ρ 




Και το μεσημερακι φαγαμε με τη μανουλα μου,μιας και τα παιδια ηταν Σταυρο και ο καιρος δεν ελεγε να παει κανεις για μπανακι.
Δροσερεψε αρκετα τωρα τελευταια ε;

Εξω ξεκινησε να βρεχει!!!
Για μπορα απλά το κοβω που θα σταματησει!





Δεν υπάρχουν σχόλια: