Online reading:

web stats

24 Οκτ 2012

Συννεφιασμένες φιλοσοφιες

Λίγες ακτίνες ήλιου ξεπροβάλλουν πίσω από τα κτήρια ενώ το ουράνιο τόξο αραχνοΰφαντο στο βάθος του δρόμου δίνει χρώμα στο μολυβί του ουρανού..


Καλήμερα..από τα συνεχιζόμενα φθινοπωρινά ερωτικά Χανιά!!!

Είπα να ξεκινήσω σημερα οπως ξεκινησα τις καλημέρες μου σε άλλο μέσο κοινωνικής δικτύωσης.Είναι κάτι που βγήκε έτσι απλά μόνο κοιτάζοντας έξω από το παράθυρο μου .
Αυτες οι μέρες ειναι που θα ήθελα να ήμουν καλή στη γραφή,ωστε να είχα ενα σημειωματάριο μαζι μου και να εγραφα,από ποιήματα που χτυπουν τη πόρτα του μιαλού αλλα και της ψυχης μου,μά και πεζογραφήματα ,ξεκαθάρισμα εσωτερικου κόσμου.

Πάει καιρος απο τότε που πήρα στα χερια μου ένα βιβλίο.Ιούλιος θα ήταν.Δεν το εχω τελειώσει γιατι προτίμησα να μαυρισω και να κλεισω απλά τα ματακια μου πάνω στη πετσέτα οσο ο ήλιος μου χάιδευε το σώμα.
Εκείνες τις στιγμές που απλά κλείνω τα μάτια,αρχιζουν να εμφανίζονται σχεδιαγράμματα εργασιών,δέντρα αποφάσεων,οσοι εχετε κανει οικονομικα  θα ξέρετε τι εννοω.Ναι,δεν ξεκουραζετε το άτιμο εκτος και αν είμαι παρα μα πάρα πολυ κουρασμενη,οποτε δεν αντέχει άλλο αναλυσεις επί αναλύσεων και κλείνει μόνο του το διακόπτη.
Το ξανα παθα χθεςτο βραδι καθως γυρνουσαμε απο τη δουλειά και  πριν απο λίγο.
Κρατουσα το ζεστο φλιτζάνι με καφε μακιατο (να ναι καλα η Tassimo).
Ρουφούσα γουλιά γουλιά,το υπεροχο ταξιδιαρικο μιγμα του καφε αναμεμιγμένο με  γάλα και καραμέλα (;),σταθηκα διπλα στο παραθυρο κοιτώντας το πανεμορφο τοπιο,τη πρασινάδα του κήπου,τα συννεφα που παίζανε κρυφτούλι με τον ήλιο.Ξάφνου,νατα τα σχεδιαγραμματα .
Με έβαλαν σε σκέψεις.Κάλες και δημιουργικες σκέψεις θα ομολογούσα.Χαμογέλασα κιόλας.
Τωρα προβληματίζομαι ομως.
Από τον καθορισμό εργασιων,δράσεων, μεχρι την υλοποίηση ...
Να σκεφτείτε εχει φύγει τελείως το σχέδιο δημιουργιας δικου μου χωρου Zumba®Fitness.Λες και κάποιος πατησε Delete.Υπαρχει καπου στο βάθος,μα χρειαζεται Format ο σκληρος μου δίσκος γι ανα χαθεί τελέιως.Ειναι η σκεψη και η ερωτηση του " και να ειναι οι συνθηκες κατάλληλες και μπορω τοτε τι;θα παω οχι;"
Ωρες και φορές θα ηθελα να ασχολουμαι με 2-3 πραγματα μόνο.Με το χαρακτηρα και τη τρελα που εχω βεβαια αυτο ειναι και μοιάζει αδύνατο.
Γιατι ομως,το μυαλο παιζει αυτα τα παιχνίδια;Τι ειναι αυτο που με εμποδιζει και με μπλοκάρει να κάνω πραγματα που θα με ικανοποιούσαν;Μηπως δεν ειμαι πια τόσο τολμηρη;
Ξαφνικα ζεσταίνομαι.Μισο να ανοιξω το παράθυρο.
Αχ τι  καλα που ειναι τώρα.Δροσερο αεράκι.Πρέπει να μπουν οι κουρτίνες δεν μπορω να κλειστά παραθυρα άλλο.Αλλά για να μπουν,χρειαζομαστε κουρτινόξυλα και το ταμείο για την ωρα ειναι μείον.
Μολις σκοτεινιάσει μας βλεπουν και απο εξω!It sucks!
Σημερα δινουμε βαθμους,ισως γινει το απροσδόκητο και μας πληρωσουν κανονικα το μηνα οι γονεις.Να σας θυμησω οτι υπαρχουν και περσινα χρωστούμενα.Ενας τόλμησε με παλια χρωστούμενα και με παιδι που θα δωσει εξετασεις να ζητησει να τις πληρωσουμε εμεις.Το εχουμε χασει ετσι;
Εχω μπει σε φάση,εδω και ενα μηνα,ισως λόγω και του καινούργιου Blog να προσεχω περισσοτερο την εμφανιση μου.
Απο χθες προσεχω και τι τρωω.
Δυο μηνες τωρα εχω ξεφυγει τελειως απο τις διατροφικες συνηθειες του καλοκαιριου και ξαναπηρα 2μιση κιλακια.Φταιει βεβαια οτι δεν κανω τοσο συχνα Zumba® για να τα κάψω.Θα ξαναξεκινησω ομως οποτε ξαναρυθμισει το χωρο ο αντρας μου στο Xbox .Τι χρειαζεται αυτο;Ε εκει βάζω τα τραγουδια που θελω τα βιντεακια απο το Zumba.com που μας στέλνουν επειδη ειμαστε ZIN και εχω παρει και το DVD με εξτρα χορογραφιες και προγραμματα τα οποια αν τα δουλεψεις κατάλληλα και αλλαξεις και καποια κάνεις τρομερη δουλεια στο σώμα.Ευτυχως οι μυς στη κοιλια ειναι ακομα εκει και δεν εχει χαλαρωσει η κοιλιτσα.Χαχαχα πάει μετα τοση δουλεια και ιδρωτας.
Νομιζω μετα απο ολα αυτα ειναι καιρος να παω να τακτοποιησω δουλιτσες και να ψαξω να βρω τα κοτλεδακια μου αλλιως με βλέπω πάλι με φορμα και αθλητικα οπως χθες και δεν ειναι σωστο μιας και θα δινω βαθμους σημερα στο σχολείο.
Δινουμε καθε μηνα βαθμους για να ενημερώνονται συχνα οι γονεις για τη πορεια των παιδιων τους και για να ταρακουνηθουν τα ιδια σε περιπτωση που τα εχουν φορτωσει στο κοκορακι το καημένο.

Φιλουρες τσι μουρες!!!!!!!!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: