Online reading:

web stats

15 Οκτ 2012

Καλη μου αρχη στο "Ψιμύθιον"

Το Ψιμύθιο είναι αρχαία λέξη για το φτιασίδι και τη κρέμα καλλωπισμού που χρησιμοποιούσαν στην Αρχαία Ελλάδα.
Και ο ιστότοπος ειναι http://omorfakamomata.blogspot.gr


Δεν εχει ακομα τη τελικη μορφη που θέλω.

Οσοι θα με παρακολουθήσετε θα βλέπετε τις αλλαγες που ελπιζω να ειναι καλές.

Τι ειναι λοιπον αυτο το νέο blog;

Ειναι για ολους.
Για γυναικες,θα γραφω για καλλυντικα και για διαφορα γυναικεία θέματα,αντρες-θα ρωταω τον αντρα μου για προϊοντα που δοκιμάζει και θα σας τα μεταφερω εκει,για εξόδους μας σε διαφορα μέρη στα Χανια και οχι μονο,κριτικες για το φαγητο-ποτό και γενικα θα ειναι ενα Blog με πολλές μορφές.

Οταν και  οποτε μπορω θα κάνω και μικρους διαγωνισμούς με free δωρακια-πακετακια οπου για να συμμετέχετε το μονο που θα χρειαζεται ειναι να γινετε μέλη της νεας σελίδας-να διαφημίσετε το διαγωνισμο σε σελίδες κοινωνικης δικτύωσης οπως το φατσοτεφτερο ,τα τιτιβισματα κοινως Twitter κλπ.Θα υπάρχουν αναλυτικότατες πληροφορίες.

Επισης εκει θα βρείτε και αλλες Beaty Bloggers αλλα και e-shops.Εχω κάνει 2 αγορες απο 2 e-shop.Μολις λαβω τα πακετακια μου θα εχετε αναρτηση στο νεο blog με καθε λετομερια.Απο τη στιγμη που θα επιλεξω τα προιοντα μεχρι και τη πληρωμη τους με προπληρωμενη ή οχι.

Θα κάνω αλλο ενα Blog, οπου θα βλεπετε την αφεντομουτσουναρα μου.Μόνο.
Λεπτομεριες δεν θα πω.
Η αντιγραφη σε πραγματα που κάνω εχει πεσει συννεφο.
Φταιω και εγω βεβαια που παλιοτερα οτι ηθελα να κανω το διαλαλουσα στο φατσοτεφτερο και δεν περνουσε μια βδομαδα και εβλεπα κάποιο "φιλο" να υλοποιει τα σχεδια μου.Η πρωτοτυπια μερικών πραγματικα με εντυπωσιαζει ορισμένες φορες.
Θα μου πεις βεβαια και εγω δεν ξεκιναω με κατι που ειδα ;Ναι αλλά δεν ειναι πρωτοτυπο οπως αυτο που θα κανω και που πριν το κάνω εκανα καλο ελεγχο αν υπαρχει παρομοιο!Αλλωστε υπαρχουν χιλιαδες τετοια blogs και ακομα και τωρα που γραφω αυτες τις γραμμες σιγουρα δημιουργειτε ενα νεο :)

Τεσπα,εχει πάει ηδη 1 και ειναι ωρα για μαγειρεμα.



Α και τωρα που ειπα για μαγειρεμα σας χρωστω τη συνταγη απο το χοιρινο με πορτοκαλι :) αυριο αυτο γιατι σημερα δεν προλαβαινω.






Περιμενω τα σχολια σας για τη νεα μου κινηση.Θετικα η αρνητικα.Αλλωστε τα αρνητικα ειναι εκεινα που μας κανουν να βελτιωνόμαστε!

Φιλουθκια!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: