Online reading:

web stats

16 Οκτ 2012

Τρίτη βραδι

..μολις πριν κανα μισαωρο μπηκαμε σπιτι.

Πολλη δουλεια σημερα τόσο με τις δουλειες μεσα στο σπιτι,λεπτομεριες,μη φανταστείτε ξεπακεταρισμα,αυτο τελειωσε,όσο με τις εξτρα δραστηριοτητες με τις οποίες ασχολουμαι αλλα και με τη προετοιμασια των μαθηματων της ημερας.
Χθες με το που γυρισαμε σπιτι,φαγαμε τα κλασσικα τοστακια μας και  ενα γιαουρτακι Vitaline  ο καθένας και καθώς παρακολουθούσαμε το  Modern Family,εγω "χάθηκα" στο μισο επεισόδιο και τα μονοπάτια τους Μορφεα ήταν δεν ηταν 11.Πηγα κρεββατακι στις 11μιση δεν αντεχα το ανοιξε κλεισε το μάτι μηπως και με παρει χαμπαρι ο καλός μου που κοιμάμαι.Ξυπνησα στις 5 αλλα επειδη ηταν παρα πολύ νωρις ξαναχωθηκα στη κουβερτουλα μου.Μεχρι της 7μιση.Οπου ξανανοιξε το βλέφαρο.
Ε σβουριζα ξανασβουριζα σηκωθηκα.Εφτιαξα καφεδακι,εκεινος πηγε απεναντι σε μια καφετερια-σνακ μπαρ που εχει και φιλαρακια πια ,εβαλα ράδιο και εκατσα στο λαπτοπ.
Αντε να διαβάσω ειδησεις-κανα μπλογκ-να εξερευνησω καμια ιστοσελιδα-να μελετησω και λίγο τσακ περασε η ωρα.Ξεκινησα τις δουλειες του σπιτιου με σχολαστικοτητα,δωματιο δωματιο να σου εφτασε η ωρα για το μαγειρεμααα.Σπετσοφάϊ με ριζακι το μενου.Μας βγηκε λιγο πικαντικο λόγω των λουκάνικων αλλα ηταν παν νοστιμο και αυτο θα το βάλω σε επομενη αναρτηση στο μπλογκ μαγειρικής μου.
Και για να μη σε ζαλιζω βραδιατικα,φτασαμε στο τωρα.Οι Τριτες και οι Παρασκευες ειναι πολυ φορτωμενες στη δουλεια.Περισσοτερα παιδια-περισσοτερη αφοσιωση,αναλυση,παρατηρησεις.
Η επιστροφη στο σπιτι ειναι η απόλυτη απολαυση.
Μπανακι-καθαρισμός προσωπου-τοστακι-σαλονακι και ζζζζζζζζζζζζζ....
Οσο γραφω αυτε ςτις γραμμες σκεφτομαι το τοστακι που με περιμενει,οποτε αυριο πάλι θα τα ξαναπουμε.Δεν γνωριζω αν θα ειναι πρωι η λιγο πριν το μεσημερι.
Θα πάω για καφεδακι στο Αρωμα με θέα το Παλιο Λιμανι και μετα BodyShop για το περιοδικο τους τευχος Νοεμβριου και μετα στο Hondos  για να παρω το "αποδεικτικο" της Beautique ,καρτα ειναι η μπρελοκάκι δεν ξερω,με την οποια θα εχω εκπτωση σε αγορες μου.Μακαρι να εχουν επαρκεια σε πινελα Μac που τα δινουν δωρο μαζι με το αποδεικτικό.Θα σας πω αυριο.Μετα εχω καποιες δουλιτσες  και επιστροφη στο σπιτι να φτιαξω να μαφινς για το ανιψάκι μου που του αρεσουν πολυ.
Ουφ!
Σας αφηνω αρχισα να χαλαρωνω τοσο που θα με πιασει ο υπνος εδω.

A!!!Μην αμελήσετε να περασετε και μαι βολτα απο το νεο μου Blog  

 Goodnight!!!




Δεν υπάρχουν σχόλια: