Online reading:

web stats

28 Νοε 2008

Τα νεα της ημέρας..

Δυστυχως δεν ξημερωθηκα διαβάζοντας,οσο και να το ηθελα.

Ο λαιμος μου χάλια,ανατριχιλες και ο πονος τσην πλατη με εκαναν να παω στο κρεββατι με σημειωσεις και βιβλια.Δεν διαβασα παραπανω απο 10 σελίδες και ενιωθα ηδη χαλια.
Ο καλος μου στην τηλεοραση του σαλονιου,υπαρχει και στο υπνοδωματιο μια,εβλεπε τα αποτελεσματα των αγώνων και τα πεντε γκολ του Ολυμπιακου.Εριχνε που και που κανα σερφαρισμα σε ιστοσελιδες με προτεραιοτητα σε αυτη του Σφακ,η οποια εδω και καποιες μερες εχει χαλασει οποτε την σουλουπώνει.
Αργοτερα ηρθε και με ετριψε με βιξ και αυτο ηταν..χαλαρωση και καψιμο απο την αλοιφή.
Δεν γινοταν να συνεχισω το διαβασμα.Το κεφαλι μου ηρεμουσε απο την ημικρανια του κρυολογήματος αφου προηγουμενως ήπια ενα αναβραζον με βιταμινη C.
Εχω να καταγγειλω οτι το βιξ το πρωϊ εχει την απαισια αισθηση λίγδας!!!!

Το πρωϊ η μητερα μου ως προεδρος της Ενωσης Καταναλωτων Ν.Χανιων βγηκε στο πρωινό της ΝΕΤ.
Ειχα βάλει ξυπνητηρι απο της έξι μιση για να την ξυπνησω αλλα και για να μην χασω την συνεντευξη της μιας και θα εβγαινε καπου στις επταμιση.Με ειχε προλαβει ο μπαμπας που απο το αγχος του ξυπνησε στις εξι το ξημερωμα.Ενιγουεϊ..

Θα μιλουσε μαζι με εναν υπευθυνο υδρευσης Ακρωτηρίου για το θεμα που προεκυψε με το νερο εδω και δυο μερες.
Διακοπη νερου στο Ακρωτηρι επειδη η ΔΕΗ εκοψε το ρευμα στα κεντρικα της υδρευσης.Με αποτελεσμα οι κατοικοι στο Ακρωτηρι να μην εχουν νερο δυο μερες.
Κατι τετοιο τελοσπαντων.
Η μητερα μου μιλησε για τα δικαιωματα των καταναλωτων και για οσα γινονται εις βαρος τους.Τα ειπε καλα κατα κοινη ομολογια.

Μετα το περας του live αυτου με τα Χανια,και ετσι που ημουν στα ζεστα σκεπασματακια μου,μοιραστηκα με τον καλο μου την σκεψη μιας ζεστης τυροπιτας και ζεστου καφε.Εκεινος εκανε την σκεψη ακομα καλυτερη και μιλησε για μπουγατσα Ιορδανη.Αυτο ηταν σηκωθηκε μονομιας και εφυγε για να εκπληρωσει την επιθυμία μου.
Δεν ειχαν περασει δεκα λεπτα οταν χτυπησε το κινητο.Ηταν η μαμα.
Θα ερχοντουσαν απο το σπιτι για πρωϊνο.
Πηρα κατευθειαν τον καλο μου τηλεφωνο να τον ενημερωσω,μηπως και επαιρνε παραπανω μπουγατσα και για τους γονεις.Ειχε παρει ηδη μεγαλη μεριδα οποτε ολα οκ.

Προλαβε και ηρθε πριν απο εκεινους,οποτε ετοιμασα ζεστο γαλατακι για την μαμα μεχρι που... ηρθαν.
Σηζητησεις περι του live και για διαφορα αλλα πραγματα.
Ο μπαμπας αφου ηπιε λιγο απο τον ελληνικο του και μολις τελειωσε και την μπουγατσα του ετοιμαστηκε για να παει σπιτι.Ειχε να τυλιξει τα επιπλα.
Σημερα θα γινει η μεταφορα.
Επιτελους :)
Ο Χρηστος θα πηγαινε την μαμα στο γραφειο και μετα με τον κουμπαρο μας θα βοηθουσε στην μεταφορα.


Και να που μολις ηρθαν και εφεραν το σκρίνιο.Τςςς απευθείας ανταπόκριση!!

Τελικα θέλει τρόπο;
Κόπο;
Η χρόνο;

Χμ!!!!

Σας φιλώ για την ωρα γιατι εχω να κατεβω στην πόλη για δουλειες και μετα εχει διαβασμα...Μπουφ!!!!!

1 σχόλιο:

lakis είπε...

Περαστικά σου και καλό κουράγιο. Ξεδιάντροπη κυρά αυτή η γρίπη, αλλά πού θα σου πάει, θα τη νικήσεις.