Online reading:

web stats

8 Νοε 2008

Όλα είναι στο μυαλό


Ένα σημάδι βαθύ που δεν θα σβήσει ποτέ.
Δεν θα σβήσει.
Ένα σημάδι παλιό
που δεν αφήνει η χαρά να κρατήσει.

Και στις σιωπές περιπλανιόμαστε
μ' αυτό που μας πονά.
Για ένα τίποτα χανόμαστε
στου δρόμου τα μισά.

Μάτια μου αν σ'αγαπώ
τι να φοβάμαι πια;
Όλα είναι στο μυαλό,
πόνος και γιατρειά.

Αν σε σκεπάζουν σκιές
τότε να γέρνεις να κλαις στο πλευρό μου
και με το δάκρυ σου εγώ
θα σβήνω κάθε παλιό εαυτό μου.

Κι αν στις σιωπές περιπλανιόμαστε
μ' αυτό που μας πονά
όταν στα δύο μοιραζόμαστε
δεμένους μας κρατά.

3 σχόλια:

lakis είπε...

Περισσότερο τραγούδι παρά ποίημα μου θυμίζει αυτό. Θα συμφωνήσω ότι όλα είναι στο μυαλό, αλλά τι γίνεται όταν αυτό το ορίζει η καρδιά;

SilentSoul είπε...

Τραγούδι ειναι ματια μου.

Ηδη παιζει στον player..!!

Καρδια=αγαπη=ζωη
Η ζωή,σου επιτρέπει να δρας όπως νιώθεις...αρκεί να τη ζεις..

Άρτεμις είπε...

Όλα στο μυαλό... Και όλα στην καρδιά...