Online reading:

web stats

27 Νοε 2008

Καλημέρα :)

Ναι σημερα εχω κεφια..

Καιρος ηταν ε;

Ισως να φταιει που επιτελους καποια πραγματα μπηκαν σε μια σειρα.Ο μπαμπας επαψε να με πιεζει για την μεταφορα επιπλων.Ο καλος μου ειναι ολο χαμογελα κατι που με ανεβαζει περισσοτερο.

Δεν πηγαμε παλι για χορο.Εκανα μπανιο και φροντισα τον εαυτον μου γιατι τον ειχα παραμελήσει η αληθεια να λεγεται.Στρωθηκα επειτα στην πολυθρόνα διπλα το αεροθερμο και κουλουριαστηκα.Πιο περα ο καλος μου να σερφαρει και να ετοιμαζει ταινιουλα στην τηλεοραση.
Βεβαια ειχε πεσει γερο διαβασμα πριν οποτε χαλαρη και ξεγνοιστη απλα ζουσα την απολυτη ηρεμία.
Εγινα χωμα κατα την διαρκεια του εργου ,ειχα βυθιστει τοσο πολυ,που οταν τελειωσαν τα 2 απο τα τεσσερα επεισοδια δεν μπηκα καν σε διαδικασια να σκεφτω αν θα πηγαιναμε χορο.Ξερετε ποσο αγαπαμε τον χορο και παει μια βδομαδα και βάλε απο την τελευταια φορα που πηγαμε σε παρτι.

Χρειαζομουνα αυτο το διαλειμμα όμως,οπως και εκεινος.
Ειχε κανει τρελλο κουβαλημα το μεσημερι.Δικαιωματικα λοιπον σαπιsαμε στο ημιτελές σαλονι μας.
Ημιτελές επειδη λειπουν καποια πραγματα.

Με εντυπωσιάζει το ποσο καλα συμπεριφερονται γενικοτερα οι γονεις μου.Να δωσουν αυτο να βοηθησουν στο αλλο.Εχουν τα δικα τους εχουν και τις δικιες μου παραξενιες και τις προετοιμασιες γαμου.

Ειμαι γκρινιαρα και το ξέρω.Με δεχονται ετσι.Με ξερουν και εκεινοι.Ολες οι γυναικες ειμαστε γκρινιαρς οταν τα πραγματα δεν πανε οπως τα σχεδιαζουμε καλα οκ μερικες το παρακανουν και ευτυχως εγω δεν ανηκω σε αυτες.
Παντου υπαρχουν ορια εκτος απο το Σύμπαν μας.Τςςς τι ειπα η Θεα τωρα :ρ

Περιμενω να δει ο Χρηστος την διορθωμένη προσκληση που μας εστειλαν απο την grafix για να σταλεί προς εκτύπωση.θα ειναι πρωτοτυπη.Οπως και οι μπομπονιερες μας.
Ευελπιστω να μας πληρωσουν απο εβδομαδα ετσι ωστε να παμε για τα χαλια και τα φωτιστικά.

Αυτα για την ωρα γιατι εχω να μαγειρεψω και να παμε για δουλεια.
Το βραδυ θα εχει μελετη.Γερή μελετη.Τα περιθωρια στενευουν και θελω σημερα να το ξενυχτίσω μιας και εδω και μερες ξαπλωνουμε απο τις εντεκα μιση.
Χμ μαλλον πως θα αλλαξω μαξιλάρια γιατι αυτα πάλιωσαν.Οτι θυμάμαι χαιρομαι η καψερη!

Hasta Luego amigos!

Δεν υπάρχουν σχόλια: