Online reading:

web stats

26 Νοε 2008

Παραλήρημα .....

Αυτες τις μερες δεν κοιμαμαι οπως θα ηθελα ενω κοιμαμαι αρκετα νωρις.
Νιωθω να πνιγομαι απο οσα ειναι να γινουν και δεν φτανει μονο αυτο δινω εξετασεις και το ΣΚ και με εκνευριζει ακομα πιο πολυ που τοσο καιρο δεν ειχα στρωθει για αυτες.Τωρα τα τρωω στην μαπα.Που να βρω ομως χρονο;
Ο χρονος που μοιαζει να ερχεται καταπανω μου να με κατασπαράξει επειδη δεν τον εχω και με μια φωνουλα μεσα μου να μου φωναζει να βρεις η να φτιαξεις .
Η πλακα ειναι οτι το φωναζω αλλα κανεις δεν με καταλαβαινει(κλασσικη προταση ε;).
Ο μπαμπας με πιεζει να μεταφερω τα επιπλα στο σπιτι μου για να αδειασει ο χωρος,τα πραγματα που δεν ειναι ακομα στην θεση τους,το σπιτι που δεν ξερω απο που να το πιασω μιας και αποθηκευτικος χωρος ακομα δεν υπαρχει καθως επισης εχω να βρω και μια λιστα απο βιβλιοπωλεια και εκδοτικους για το επομενο συνεδριο Bookcrossing γιατι μου την ζητανε,μα ειλικρινα δεν ξερω ειλικρινα που εχω τον φακελο μιας και ολα ειναι στο δωματιο που γινετε χαμος ακομα.
Μεινανε 25 μερες;καπου εκει και νιωθω πιεση απο παντου.
Να παω να μαγειρεψω στο πατρικο μιας και κλασσικα το τηλεφωνο θα χτυπήσει στις 12 και η ερωτηση θα ειναι τι θα μαγειρέψουμε.
Εγω πρεπει να σκεφτω τι και να το πραγματοποιησω.
Εχω την προετοιμασια για το Σαββατοκυριακο ,η οποια ισως και να φταιει για τον ολο εκνευρισμο μου μιας και προσπαθω να μαθω πραγματα τελευταία στιγμή.
Εχω να φροντισω τον εαυτον μου μιας και χθες δεν προλαβα,εχω να παω την κομμωτρια να δει το νυφικο,σημερα το μεσημερι εχουμε προβα για τον γαμηλιο χορο,οπου και εκει δεν εχει μπει μια σειρα στις κινησεις,εχω να παω για τις κουρτινες αλλα παντα παιρνω σε τον Χρηστο μαζι μου για μια δευτερη γνωμη και αφου ετσι βαδιζουμε απο την αρχη γιατι να το αλλαξω τωρα;Εκεινος εχει εχει αλλα πραγματα να κανει.Χαλια,φωτιστικα,να μπουν οι πινακες στην θεση τους,τα κουτια να αδειασουν ...ουφ ουφ!
Ολα στο κεφαλι μου ενα κουβάρι που γινετε σιγα σιγα πονοκεφαλος.
Μερικες φορες ανεκτος αλλες παλι οχι.
Τι θα γινει αν σταματησω να κανω οτι κανω και βάλω αλλες προταιρεότητες;


Το μονο που δεν θελω ειναι να επηρεαζω τον Χρηστο και δυστυχως το κανω μιας και ειναι εκει οποτε ξεσπαω και με πιανουν τα διαολια μου.Χαλαει η διαθεση του μετα.
Δεν ξερω.Δεν ξερω.Οσο πλησιαζει ο Δεκεμβρης ...

Σημερα εχω ρεπο και θελω να εκμεταλευτω οσο μπορω αυτη την μερα.Μπορω;
Αμ δεν μπορω!
Παλι ο μπαμπας θα γκρινιαζει για τα πραγματα.
Νιωθω τα χερια μου δεμενα.

Θα ηθελα να μπορουσα να κανω πραγματα χωρις την βοηθεια κανενος.
Απλα αποφασιζω και κανω.

Θα ηθελα να ανοιξω τα ματια μου ενα πρωϊ να δω το χαμογελο του και ολα να βρίσκονται στην σωστη θέση.
Δυσκολο για την ωρα γμτ..

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Είναι φορές που πραγματικά δεν ξέρουμε από που μας έρχονται...Υπομονή!Δεν ξέρω κανέναν που να προετοιμαζόταν να παντρευτεί και να μην του είχε βγει η πίστη...
Καλά κουράγι κουκλίτσα!

SilentSoul είπε...

Σε ευχαριστώ πολύ Αντα μου.