Online reading:

web stats

26 Νοε 2008

Θα νικήσω τον Χρόνο;

Μετά απο την παρακάτω αναρτηση με πηρε τηλεφωνο ο καλος μου.

Περιμενε να ηρεμήσω για να μιλήσουμε.
Με ξερει καλα άλλωστε και εχει να μαθει , να μαθω πολλα ακομα στην πορεια της ζωης μας.

Πηγαμε για κουρτινες.
Τις παραγγειλαμε.Μεχρι τελος της εβδομαδας ευελπιστούμε να ειναι κρεμασμένες στα παράθυρα.Φεραμε μερικα επιπλακια και τα βιβλια της βιβλιοθηκης μου.Τελικα ειναι παρα πολλα.Γεμισαμε ισα με οκτω οικολογικες τσάντες Μαρινόπουλου.Απομενουν να ερθουν το σκρίνιο για τα κρυσταλλινα ποτηρια, η βιβλιοθηκη,και η συρταριερα.
Αναρωτιεμαι πως μαζεψα τοσα πραγματα.Κουτακια παρακουτακια σακουλακια βιβλιαρακια μικρα πραγματακια που αντι να φανε ενα γερο σουτ τα ειχα σε συρταρια και ραφια.Μπουφ!
Τελικα οι γυναίκες ειμαστε συλλέκτριες οπως ειπε και ο "Caveman".
Να μην αναφερθω σε ρουχα.Ρουχα που φετος μου ειναι ειτε φαρδυα ειτε απλα εχουν ξεφτύσει επειδη δεν τα εβγαζα περσι απο πανω μου.Να σκεφτειτε βρηκα ρουχα με ταμπελακια πανω τους και ξεκινησα να τα φοραω.Οσο για εσωρουχα;α χαμός!
Θα παρω τα απολυτως απαραίτητα και οποτε χρειαστω κατι,πάω και το παιρνω.Σχετικα διπλα ειμαστε αλλωστε.
Θα τελειωναμε σημερα αλλα δυστυχως δεν μας εκατσε οχημα για την μεταφορα.Δεν πειραζει υπαρχει και το αυριο.
Ο Χρηστος ηδη πηγε να παρει το κοινο χαρτι γαμου απο τον παπα Γιαννη που θα μας παντρέψει.Ο μπαμπας ψιλοηρεμισε και μαλλον πως εβαλε το χερι της η μαμα σε αυτο γιατι ηξερε τους προβληματισμους μου και το ποσο πιεσμενη νιωθω.
Θέλω να πιστευω οτι αυριο θα φυγει μεγαλο μερος απο οσα ειναι να γινουν για να παρουν σειρα καποια αλλα οπως το συνθετο.Εκει θελει παραγγελεια και επειτα μεταφορική.Ειδωμεν..
Το καλο ειναι οτι με το που ηρεμησα μεταδόθηκε και σε εκεινον οποτε με ανεβασε περισσοτερο.

Πάω να στρωθω στο διαβασμα.
Ειναι τοσο ηρεμα εδω οποτε θα συγκεντρωθω απόλυτα.


Κατι μεσα μου λεει οτι θα τα καταφερω τελικα...

Δεν υπάρχουν σχόλια: