Online reading:

web stats

3 Ιουν 2008

Waiting...

Η αληθεια ειναι πως ο τιτλος παντα με δυσκολευει.

Επειδη γραφω για οσα βλεπω και ζω δεν ξερω τι να βάλω για αρχη και..συνηθως μπαινει οτι να ναι.

Ειπα να γραψω το κατιτις μου μεχρι να ερθει ο καλος μου να με παρει.
Απο το μεσημερι ειμαι στο πατρικο μου μιας και σημερα δεν θα πηγαινα στο φροντηστηριο.Ουσιαστικα εχει τελειωσει η χρονια και στις 17 ξεκινανε τα θερινά.
Εμεινα εδω επειδη και οι γονεις μου με θελουν εδω,αν και εκεινοι τρεχουν με τα της Ενωσης,μα σημερα επεσε σποντουλα και καλα πως περιμεναν να κοιμηθω σπιτι.Τεσπα..
Θα συνηθίσουν σιγα σιγα την απουσια μου.Του χρονου τετοια εποχη θα εχουν αλλαξει πολλα.Οπως καθε χρονο βεβαια.Ευτυχως προς το καλυτερο.

Η διαθεση μου ειναι ροκ απο χθες γιαυτο και τα τραγουδια στον player.Ελπιζω να μη με βρίσατε.Γνωριζω οτι σε μερικους τους την σπάει ο player μου.Δεν γουσταρουν να ακουν μουσική με το που μπαινουν εδω μέσα.Δεν τους αδικώ.Ο καθενας εχει την διακια του διαθεση και δεν εχει ορεξη να ακουει το πως νιωθω.Προτιμα να το διαβαζει.Οκ παω πασο.
Ενας φιλος μου που ειναι μελος σε ροκ συγκροτημα και το οποιο σκιζει σε οσα live κανει στην Αθήνα,εκανε μια εξαιρετική διασκευή.Ηθελα να την μοιραστω μαζί σας.Δεν μου το επετρεψε.
Αναμνησεις απο το παρελθον και ανατριχιλα σας λεω.Εχει εξαιρετική φωνή και ισως,ισως να τον εχετε ακουσει εσεις οι Αθηναίοι.Ειναι ο τραγουδιστης απο τους Parthian Shot.Ο παναγιώτης ή αλλιως Parthos.Υπαρχει και στο Myspace οπότε οσοι γενικα το ψαχνετε λίγο παραπάνω αναζητηστε τον/τους εκει.Δεν τον διαφημίζω.Απλα τον εκτιμώ και τον πιστευω.Απο την αρχη της γνωριμίας μας.Καποια στιγμη θα κανω αφιερωμα σε αυτο το Group και σε αλλα, διοτι ειναι πολλες φορες που αναρωτιεμαι γιατι αναλωνόμαστε στα ιδια και στα ιδια.Καμια εκπομπη δεν τους προβάλλει ενω προβάλλουν ασχετους και αταλαντους.
Προταση λοιπον σε καθε ειδους εκπομπη που θα ξεκινησει την επομενη σεζον,ειτε αυτη ειναι πρωιναδικο ειτε ειναι απο αυτα τα reality shows,αρχιστε να φερνετε νεα ταλεντα και νεες φωνες.
Καντε την διαφορα επιτελους.
Θα μπορουσε να υπαρχει δηλαδη ενα show με τιτλο "sο you think you can ROCK","Show if you can ROCK" και να παιρνουν μερος ροκ συγκροτηματα,καταλαβαινετε τι εννοω.
Οκ βγαλαμε λαικους και ποπ τραγουδιστες,ας βγαλουμε και κατι πιο ροκ,πιο extreme.
Ας κανουμε κατι πρωτοτυπο και οχι καποια φτηνη αντιγραφη του εξωτερικού.Παρουσιαστη θα ηθελα για καποιο λογο τον Μιλτο.Και μην τολμησετε να ρωτησετε ποιον Μιλτο γιατι θα δειρω ;ρ.
Ναι τον Μακριδη εννοω.Just an idea ok?

Επισης φτανουν οι εκπομπες με μαγειρική νισαφι πια!
Ας ξεκινησετε εκπαιδευτικα προγραμματα οπως αυτα που εκανε παλιοτερα η καλη ΕΡΤ.
Βρειτε νεες ιδεες,πρωτοπορικές.Ανεβάστε λιγο το επιπεδο.Φτάνουν πια οι πρωινες και μεσημεριανες εκπομπες τυπου Espesso.
Δεν βαρεθηκατε να κανετε νούμερα με τα "Νούμερα";

Ενιγουει,αρκετα με την τηλεοραση.Αλλωστε βλεπω ελαχιστα και αυτο αργα το βραδυ για να με παρει ο υπνος,οχι πως το χρειαζομαι μετα απο μια κουραστικη μερα αλλά οκ αφου την εχουμε ας κανει κατι.

Ειμαι καλα στα προσωπικα μου αλλα και στα επαγγελματικά μου.Στο δευτερο χρειαζομαι ακομα δουλεια και παντα θα χρειαζομαι.Διοτι ο δασκαλος πρωτα ειναι μαθητης και μετα δασκαλος.Χρειαζεται να αναβαθμιζει τις γνωσεις του συνεχεια.Αυριο για παραδειγμα εχω να παω σε ενα σεμιναριο στο ΚΑΜ και την Παρασκευη επισης στα γραφεια του Palso.
Το αυριανο σεμιναριο το κανουν οι εκδοσεις Μπουκουβάλας και το κυριώς θεμα ειναι το "Δυσλεξία-Διασπαση προσοχης".Ομιλητής είναι ο κ.Παυλίδης Καθηγητής Μαθησιακών δυσκολιών στο Πανεπιστήμιο Μακεδονίας καθώς και Ισόβιο μέλος της Διεθνούς Ακαδημίας Ερευνών Μαθησιακών Δυσκολιών.
Εχω αγνοια επι του θέματος και εχω και την εντυπωση πως φετος στο τμημα μου ισως να ειχα παιδακια με δυσλεξία.
Αλλα θεματα του αυριανου σεμιναρίου ειναι "TOEIC& School Development"

Αυταααα..παω γιατι ηρθε..

Ζα σαςςς!

1 σχόλιο:

Adomiel είπε...

Με ενδιαφέρει πάρα πολύ το θέμα του σεμιναρίου που θα παρακολουθήσεις σήμερα... Αν σου είναι εύκολο θα ήθελα να με ενημερωσεις για τυχόν βιβλιογραφία που θα σας δώσουν...

Φιλιά...