Online reading:

web stats

3 Ιουν 2008

Αποδοχη προσκλησης

Με χαρα ειδα μηνυμα απο την αγαπημενη Adomiel την οποια ειχα χασει απο την μπλογκοχωρα.

Ευχαριστη εκπληξη λοιπον,οποτε δεν γινετε να πω οχι στην προσκληση για ενα μπλογκοπαιχνιδι.
Τρια ψεματα και μια αληθεια.



Ειμαι παρα πολυ ευτυχισμενη και νιωθω πολυ τυχερη για αυτο.
Ειμαι με εναν ανθρωπο που νιωθω ασφαλεια,μπορω να στηριχθω,μπορω να κάνω τα παντα και να λεω τα παντα,να ζω,να ονειρευομαι,να ελπιζω και να σχεδιαζω το μελλον.
Να θυμαστε αυτη την ημερομηνία..27 Δεκεμβρη :)Υπαρχει λόγος..
Δεν γουσταρω τις σοκολατες και βγαζω σπυρια μολις τις βλεπω,ουτε τρωω γλυκα.Να σκεφτειτε εχω να φαω γλυκα κανενα χρονο.
Με ειδατε στον διαγωνισμο ομορφιας του Αντ1 αλλα πηρα τα τρια μου γιατι οι αλλες πηγαν και τραβηχτηκαν ενω εγω προτιμησα να ειμαι φυσικη και χημεια μαζι.
Εχω σκουλαρικι στον αφαλο μου και οχι μονο.Τρελλαινομαι για πιρσινγκ.

Αυτα..Σας έπεισα;
iM A BAD gIRL jUsT sHOOt Me

XOXOXOXO
mERRy cHrIStmAs eVErYBoDy

1 σχόλιο:

Adomiel είπε...

Καλημέρα γλυκιά μου Ευγενία...

Ούτε που μπορείς να φανταστείς πόσες ώρες τώρα σπάω το κεφάλι μου να ανακαλύψω ποια είναι η αλήθεια μέσα σ' αυτόν τον κυκεώνα των ψεμμάτων που μας αράδιασες...!

αχαχαχαχαχαχαχαχαχα....

Λοιπόν ποντάρω τα ρέστα μου στο ΠΡΩΤΟ... το βρήκα; ;-)

Νομίζω ότι ψυλλιάστηκα και τι θα συμβεί στις 27/12 και το μόνο που έχω να πω προς το παρόν είναι γιούπιιιιιιι....! :-D

Είναι αδύνατον για όποιον διαβάζει το blog σου να μην αναφωνήσει το ίδιο... Σας εύχομαι κάθε ευτυχία...! ;-)

Φιλιά...