Online reading:

web stats

29 Μαΐ 2008

Πολύ ζεστη και σημερα

Αλλη μια μέρα περασε...γρηγορα.... ετσι οπως ηρθε.

Πρωινό ξυπνημα νωρις ,κατα της οκτω μιση,οχι οσο νωρις ξυπνησε ο καλος μου ( 7:00) για να παει στην εκπαιδευτική εκδρομη που κανανε καποια σχολεια στο παρκο κυκλοφοριακης αγωγης στο Ακρωτηρι.

Θα βρισκομασταν αργοτερα στο παλαιο τελωνιο για να δούμε το χωρο οπου θα στηθει η εκθεση για την ναυτικη εβδομαδα.Ο συλλογος φιλων αστρονομιας κρητης θα συμμετεχει σε αυτη την εκδηλωση με αποκορυφωμα την ομιλία του καθηγητη κ.Σειραδακη για τον Μηχανισμό των αντικυθήρων.Ωραια πραγματα ετσι;Ολα αυτα τον Ιουλιο βεβαια.
Τον Ιουνη εχει προγραμματιστει επισκεψη στο αστρεροσκοπειο του Σκινακα,από την ερχομενη εβδομαδα θα ανακοινωθει αυτη η εκδρομή.
Εχουμε να κανουμε επισκευες και στο σχολειο πχ βαψιματα και διαφορα αλλα μεχρι της 17 που ξεκιναμε τα θερινα μαθηματα.Ειναι μοναχα η αρχη...


Και σημερα οπως χθες περιμεναμε να φανουν γονεις στο φροντιστηριο να παρουν βαθμους και να τακτοποιησουν καποιες εκρεμμοτητες.

Καποιοι ηρθαν πιστοι στο ραντεβού τους,μιλήσαμε μαζι τους,ενθουσιαστηκαν με τον τροπο παρουσιασης των αποτελεσματων των παιδιων τους.
Επιασα τον εαυτον μου να νιωθει ομορφα που οι γονεις ηταν ικανοποιημενοι.
Καλα τα πηγα και αυτο μου εδωσε θαρρος να συνεχισω με περισσοτερη ορεξη.

Περιμενω την καλυτερη επιβεβαιωση.
Τα αποτελεσματα του Palso,τις εξετασεις τις οποιες γραψανε τα πιτσιρικακια μου.Ε μετα θα κορδόνω σαν γαλοπουλα.

Τεσπα,κατι αλλο που με απασχολεί ειναι αν ειμαι ικανη να ασχοληθώ με μουσικές βραδιές.Εννοω οτι ξερω αρκετα μουσικα συγκροτηματα και τραγουδιστες,που και οι ιδιοι μου ζητησαν να τους βρω μαγαζι να δωσουν καποια παρασταση.Δεν το εχω δει σοβαρα.Ισως επειδη δεν ξερω τι παιζεται με αυτες τις φασεις.Το αφηνω stand by.Ξερω οτι μπορώ αλλα...ηδη κανω πολλά και θελω χρονο για μας.Οχι πως δεν παιρναμε ωρες μαζι,τουναντίων,απλά,οκ ειναι και εκεινος εργασιομανής ,εγω προσπαθω να το αποφύγω.

Η σχολη τελει υπο καταληψη σημερα και αυριο.
Μακαρι να σταματησουν γιατι βλεπω την εξεταστική να πεταει.
Στο μεταξυ προσωπα που ειναι πισω απο αυτη την κατασταση και που παντα ειναι μπροστα στις καμερες για να προβαλλουν τα αιτηματα ειναι μεταπτυχιακοί.Το λεω γιατι εκεινοι δεν ζοριζονται να παρουν πτυχίο,το εχουν ηδη οποτε..αλλος τρωει το αγγουρι και ζοριζεται.Τι να πεις;Πως δεν εχουν δικιο;Μωρε εχουν και τους καταλαβαινω και ειμαι μαζι τους.Μα αξιζει τον κοπο;Ακουει το κρατος;
Μπαααα..τα γιδια Παντελακι μου τα γιδια Παντελη μ.
Ναι ναι με κοπους και αγωνες τα παντα κατακτονται.Οχι ομως ετσι βρε αδελφακι μου.
Να σας πω τι με χαλαει..
Σημερα πηγαινοντας για Σταυρο,εχουμε και λαχανικα να ποτισομενε,ειδαμε την εισοδο της σχολης μπλοκαρισμενη με αμαξια και στο σπιτακι του φυλακα καμια εικοσαρια ατομα,μεσα και εξω.Τους ειδα να πειραζουν τον υπολογιστη που υπαρχει μεσα,να καθονται στα μαραθυρα,να υπαρχουν συνθηματα στον τοιχο και ο Θεος ξερει,τι αλλο να δω όταν θα περασω την πορτα αυτη μετα την καταληψη.
Θα τα κανουν μπαχαλο,κλασσικα και μετα θα βγαλουν κακη εικονα προς τα εξω οποτε τζαμπα οι αγωνες.

Και επειδη ισως καποιος προτρεξει και αρχισει να μου τα χωνει (οπως κλασσικα πισω απο ανωνυμια αρκετοι εχουν εμφανιστεί)εχω να πω οτι "Δεν με ενδιαφερει καθολου".

Εχουν γινει πολλα στην μπλογκοσφαιρα,εχουν κλεισει πολλα μπλογκς,εχουν ακουστει πολλα.
Δεν σκοπευω να φυγω.Μου αρεσει εδω.Εχει το χρωμα της διαθεσης μου,τις μελωδιες της ψυχης μου,και ακριβως αυτο...την ψυχη μου.

Οταν ξεκινησα να γραφω ολοι οι τοιχοι αυτου του χωρου ηταν γκριζοι που στην συνεχεια ξεθωριασαν και φανηκε η πολυχρωμια που υπηρχε απο κατω.
Δεν εχω σκοπο να τον εγκαταλείψω.Δεν εχω σκοπο να κορεστώ και να πω "τελος".Εχω να γραψω κατι,θα το γραψω.Θελω να μοιραστω κατι με σενα, γνωστε, αγνωστε,θα το κανω.

Εισαι εδω και με "διαβάζεις".

Κατι σου αρεσει.

Κατι σε τραβηξε.

Γραφω για την ζωη μου,για οσα βλεπω,για οσα μισω και λατρευω.

Υπαρχουν φορες που γραφω απο βαρεμαρα και αλλες φορες γιατι θέλω..

Θέλω να ζησω και ζω.

Την καθε στιγμη.

Ζω την αληθεια...στην αληθεια..


Let's dance

1 σχόλιο:

Adomiel είπε...

Ευγενία μου και μόνο που διάβασα με τι καταπιάνεσαι τελευταία αγχώθηκα... Πως τα προλαβαίνεις παιδάκι μου; Αλλά απάντησε σ΄ αυτό έτσι;

"Θέλω να ζησω και ζω.

Την καθε στιγμη.

Ζω την αληθεια...στην αληθεια.."

Λοιπόν κατέφτασα κι εγώ να σε προσκαλέσω σ΄ένα παιχνίδι που έχει σχέση ακριβώς μ΄αυτό. Την αλήθεια και το ψέμα. Αν βρεις χρόνο πέρνα από το blog μου, ρίξε μια ματιά και αποφασίζεις αν θέλεις ή όχι να παίξεις...!

Καλό μας καλοκαίρι... :-D