Online reading:

web stats

24 Μαΐ 2008

Να γραψω η να μην γραψω;

Βαριεμαι..
Προσπαθησα πολλες φορες να γραψω νέα μου μα δισταζα.
Οπως ακριβως τωρα.
Οσες δουλειες και να ειχα-εχω παντα υπηρχε-υπαρχει χρονος να στρωθω μπροστα στον blogger.Αλλωστε καθομαι αρκετες ωρες στον υπολογιστη είτε για δουλειά,για να γραψω εργασιες, είτε για να μεταφρασω αρθρα αστρονομικου ενδιαφεροντος,ειτε για διασκέδαση.
Υπηρχαν στιγμες που ημουν τοσο φορτωμένη με πολλα γεγονοτα που ηθελα να μεταφερω εδω,μα κατι ολο γινοταν, με απασχολουσαν και μου εκοβαν την φορα.
Η διαθεση μου ειναι 80s.
Χμ υπαρχει τετοια διαθεση;
Μαλλον ναι γιατι απο το πρωι ακουω μουσικη απο εκεινη την καταπληκτική περιοδο.
Ο καλος μου τρεχει με τις εξετασεις του Palso,εγω στο σπιτι να μελεταω για το Πολυτεχνειο,με τα τελικα τεστακια του φροντιστηρίου ξεμπερδεψα χθες αργα το βραδυ και απομένουν κατι εκθεσεις για την σχολή.Εκει δυσκολευομαι λίγο,δεν εχω και βοηθεια απο συμφοιτητες μιας και εχω ξεκολλησει απο το κυκλο αυτό εδω και καιρο με ελαχιστες εξαιρεσεις.Εχω κρατησει δυο τρεις καλους φιλους που με σκεφτονται που και που.


Ορισαμε τελική ημερομηνια γάμου.Οχι οχι δεν την ανακοινωνω ακόμα.
Παντως δεν ειναι Σεπτεμβρη αλλα λιγο αργοτερα,προς το τελος του 2008.Βοηθησα;
Κλείσαμε το μαγαζι της γαμηλιας δεξίωσης.Καναμε ετσι μία αρχή.
Παλι ανατρίχιασα στην σκεψη.Εκει που απλα το λέγαμε και οκ ειμασταν ανετοι,να που βάλαμε σοβαρα αυτή την φορα μπρος.
Υπαρχουν πολλα πραγματα για να γινουν.
Θα το σκεφτω αλλη φορα αυτό.

Σταματησαμε το λατιν λογω ελλειψης χρονου.
Αν και στην πραγματικότητα οπως ηταν το προγραμμα παλιοτερα μας βολευε,οταν το αλλαξε το δασκαλος γινανε μανταρα.Ειχαμε Τριτη και Σαββατο.Μας αλλαζει την Τριτη και το βαζει Δευτερα και την ρουεδα απο Σαββατο και αυτη Δευτερα.Δηλαδη εκει που τελειωναμε 8μισι καλες 9 θα επρεπε να παμε χορο για 10-12.Που δυναμη;Τεσπα,ισως παρουσιαστούμε στα παρτυ που κάνουν.

Δεν εχω κανει κανενα μπανιο ακομα.
Την μια ζεσταίνομαι και την αλλη κρυωνω,ηρθε και η περιοδος οποτε για καμια εβδομαδα δεν με βλεπω να πλησιάζω την θαλασσα.Καμια παραλία και πολύ μου.

Μαλλον δεν ειμαι στα φορτε μου σήμερα.
Εχω την αισθηση πως γραφω αυτες τις γραμμες επειδη εχω αφησει το blog μου μονο και ερημο χωρις updates.Σας τιτλοι ειδησεων μοιαζουν.
Βαριεμαι να γραψω και διαβαζοντας οσα εχω γραψει μεχρι τωρα μου ερχεται να πατησω το backspace και να τα σβησω ολα.

Πφ!!!

Μέχρι να επανέλθω,ταξιδέψτε με τις μελωδίες των μουσικών επιλογών μου.

Cu!

A..one moment please.
Εσεις οι Χανιωτες εχετε το νου σας αν σας ενδιαφερει η αστρονομία.Ετοιμαζουμε μια επισκεψη στο αστεροσκοπειο του Σκίνακα τον Ιουνη.Καλό;
Εξαιρετικότατο...

Και τωρα μπορώ να κλεισω εδώ ..πλαφ!


Hasta luego!

Δεν υπάρχουν σχόλια: