Online reading:

web stats

12 Μαΐ 2008

Ο αποηχος του συνεδρίου

Εχω υποσχεθει στον εαυτον μου οτι δεν θα ξανασχοληθω με bookcrossing τουλαχιστον για κανενα μηνα αλλα δυστυχως δεν ειναι εφικτο.

Ακομα μαζευω φωτογραφιες,ακομα παρατηρω τα βιβλια που ειχα ετοιμασει για release σε μια γωνια μιας και δεν πρόλαβα να αφησω κανενα λόγω τρεξιματος και πολλων που ειχα στο μυαλο μου,ακομα βλεπω αρθρα στον Αθηναϊκο και μη τυπο για το bookcrossing.

Αλλαγη κλίματος για μενα η χθεσινη μερα.
Πηγαμε Σταυρό μιας και οι γονεις μου γυρισαν απο ταξίδι,ηταν και η γιορτη της μαμας,οποτε δεν μπορουσαμε να μην επισκευτούμε το ησυχαστηριο μας που απο το Πασχα ειχαμε αποχωριστεί.
Πιστευα πως θα μπορούσα επιτελους να κοιμηθώ χωρις να σκεφτομαι εξεταστικές,καθε βραδυ αυτο το σκηνικο σε ολο το φασμα του ονειρου,χωρις να σκεφτομαι για συνεδρια.Με αυτο το πιστευω εμεινα.Αντε να κοιμηθηκα για καμια ωρα και μετα εκατσα και παρατηρούσα τον καλο μου που κοιμόταν ευτυχως βαριά.Εκεινος το ειχε περισσοτερο αναγκη απο οτι εγω.
Εχει αναλαβει παρα πολλα και μετα βιας βρισκει χρονο για τον εαυτον του.Οκ για αυτο εχει και εμενα να του το θυμίζω.Για μας βρισκουμε χρονο αφου ειμαστε μαζι σχεδον 24 ωρες το 24ωρο.Εκτος απο αποψε το βραδυ που κοιμηθηκαμε χωρια.Κοιμηθηκαμε,χα μια κουβεντα ειναι.Ενιωθα πως ελειπε κατι,κατι μου λεει πως ετσι ενιωσε και εκεινος.

Μια αλλη αλλαγη σκηνικου και σκεψης ηταν το σεμιναριο που καναμε με τον Συλλογο Αστρονομιας με θέμα "Αστρονομια και υπολογιστες".Εξαιρετική εμπειρία.
Με το να μην εχει καλο καιρο εδω και μηνες,δεν εχουμε βγει για παρατηρηση και μας εχει κοστισει αυτο.Ψυχολογικο κοστος παντα ετσι;
Βεβαια οποιος δεν εχει παει ποτε σε αστροπαρατηρηση δεν μπορει να αιστανθει οσα λεω και γιατι τα λέω.Ειναι πικρα να αναζητας μια ξαστερη βραδια διχως συννεφα και υγρασια,καλα η υγρασια δεν μας πτοεί τοσο,και να μην σου καθεται ουτε για το θεαθήναι.Ανυπομονω για αυτη την στιγμή πραγματικα.
Ασχοληθήκαμε με το Stellarium,ενα προγραμμα που μπορει να το βρει κανείς στο διαδυκτιο και να το κατεβάσει δωρεαν.Την ελληνικη μεταφραση την εχει κανει ο καλος μου ατςςς!!
Ενω ακομα πιο εντυπωσιακό προγραμμα το οποιο θα χρειαστεί να δωσει καποιος χρηματα να το αποκτησει,ειναι το Starry Night.Η λεξη "εντυπωσιακο" ειναι μικρη για να περιγραψει το ποσο εκπληκτικο προγραμμα ειναι.Κανει "παπαδες" οπως θα το λεγαμε.Μπορεις να δεις φαινομενα που συνεβησαν πριν χρονια αλλα και για οσα θα συμβουν στο μελλον.Από το τελευταιο πηραμε μια μικρη γευση.Ολοκληρος ο ουρανος θα αλλαξει,μιας και οι αστερισμοι θα αλλαξουν μορφη.Αυτο θα γινει ομως σε 10000 χρονια απο τωρα.Επισης ειδαμε και τι θα συμβει το 2012 21 Δεκεμβριου.Ειναι η τελευταια καταγραφη ημερολογιου απο τους Μάγιας.
Πριτς σιγα μην σας πω.
Παντως να μην φοβάστε και να μην σας φοβίσουν οσα θα ακουστουν για αυτη την ημερομηνια,οπως πχ συντελια του κοσμου,ομαδικες αυτοκτονίες και αλλες τετοιες μαλακιουλες.
Μην ειστε αφελης και μην πιστευετε παντα οτι σας πασαρουν το εχω ξαναπει αυτο και θα το λεω οσο μπορω.
Αυτα τα λενε για τους αδαης και για οσους δεν εχουν ανοιξει ποτε κανενα βιβλίο για να το ψαξουν λιγο περισσοτερο.
Να μελετατε συνεχεια κανει καλο :)
Για περισσοτερες πληροφοριες για το θεμα Μαγια και αλλα πολλα ενδιαφεροντα μπορειτε να ανατρεξετε στον sfak.gr και στις εργασιες μελων.Θα με θυμηθειτε.

Μενουν καποιες εκρεμμοτητες με BC αλλα και κατι εργασιες στην σχολη.Εχω και την σχολή συν της αλλης.Ευτυχως καλα πάει.
Για το τελευταιο να σκεφτειτε εχω ξυπνησει απο της επτα το πρωι για να ασχοληθώ,ενω για το πρωτο απλα θα αδιαφορήσω γιατι νιωθω υπερφορτωση σε σημειο να μην θελω να το σκεφτομαι ουτε να δω ατομα που εχουν να κανουν σχεση με αυτο.Εχω μπαφιασει.

Για την ωρα ομως θα κλεισω εδω γιατι με πιεζει ο χρονος.
Θελω να κανω πολλα πραγματακια σημερα και λαχταρω να συναντησω τον καλο μου.

Σας φιλώ



Με την βιντεοκάμερα ανα χείρας (αν δεν εκλεινα αυτο το ποστ με bookcrossing θα εσκαγα χοχο κολλημα λεμε:ρ)

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

mhn fovase se ligo to kalokairi 8a exoume poles eykairies me poly katharo ourano. zouna filia

Ανώνυμος είπε...

Πολύ όμορφο post. Πάντως το θέμα με την 21/12/2012 έχει καταντήσει μανία. Όπου σταθείς κι όπου βρεθείς ακούς ανθρώπους να κλαίνε για το τέλος του κόσμου. Καταστροφολογία all the way. Τι κι αν προσπαθείς να τους εξηγήσεις ό,τι δεν πρόκειται για το τέλος του κόσμου κι ό,τι θα αργήσει πολύ ακόμα μέχρι να δούμε τα ραδίκια ανάποδα (σαν είδος εννοώ...), αυτοί...τίποτα. Αν δεν κλάψουμε για τα χαμένα μας νιάτα, για τί να κλάψουμε θα μου πεις.

Όμορφο blog.