Online reading:

web stats

17 Οκτ 2008

Το βρήκα!

Πηγα αργοπορημένη στο ραντεβου για προβα μιας και εκανα δουλειες για την Ημεριδα που οργανωνε η Ενωση Προστασιας Καταναλωτη Ν.Χανιων.Μερικα φαξ τελευταίας στιγμής,λίστα για πραγματα που χρειαζοταν στις ομιλιες-παρουσιασεις.

Η νυφη μου ειχε αργησει,η μαμα απασχολημενη με τα της ημεριδας,οποτε πηρα ταξί.

Εφτασα μεσα στα νευρα,γιατι καποια πραγματα επρεπε να γινουν και αυτοί που ηταν να βοηθησουν ηταν απόντες.Αναφέρομαι παλι για την ημεριδα.
Με βλεπει η υπεύθυνη του μαγαζιου,ζητησα συγνωμη για την καθηστερηση,δεκαπεντε λεπτα ηταν αυτα,και με καθησύχασε λεγοντας μου πως δεν υπηρχε προβλημα.
Ας τα παρω απο την αρχη.
Την προηγουμενη μερα ειχα περασει με τον καλο μου για να κλεισω ραντεβου,καθώς γυρνούσαμε απο το Πολυτεχνείο οπου ειχα παει για να κανω την εγγραφη μου.By the way,παλι καταληψη σημερα αλλα και την ερχομενη Τριτη.Ακομα δεν αρχισαμε το κλείσαμε..τεσπα.
Την ωρα που εκλεινα το ραντεβου,τους ειπα πως το ηθελα και τους ρωτησα αν το εχουν.Πηρα θετική απαντηση και εφυγα.Να προσθεσω εδω λοιπον,οτι η κυρια που εχει αυτο το ατελιέ ειναι καλές φιλες με την μαμα μου.Κρατηστε το αυτο.
Και φτανουμε εκει απο οπου ξεκινησα την αφηγηση.
Θετική αυρα παντου.
Από το βλέμμα τους,ηταν και μια αλλη κοπελα εκει,μεχρι και στην εξυπηρέτηση.
Καμια σχεση παιδια με τα δυο αλλα ατελιε που εχω πάει.Σουπερ ολα.Πορτοκαλαδιτσα,καλη ποιοτητα χωρου,φωτισμενα παντου,ποικιλία φορεματων.
Μεχρι και μπούστα απο τις βιτρίνες εβγαλαν για να δοκιμασω.Αρκει να ημυν εγω ευχαριστημένη.
Διαλεξα τρια,με πρωτο και καλυτερο αυτο που τους ειχα πει.
Δυο δοκίμασα το τριτο απορρίφθηκε πριν καν το νιώσει το σώμα μου.
Φορεσα πρωτο την αρχικη μου προτίμηση.
Ηταν ΤΟ νυφικό.
Τέλεια εφαρμογη,τελεια μεση,τελειος φωτισμός.Εβαλα το δευτερο αλλα......καααμία σχεση.Δεν θα κάνω αλλη περιγραφή.Αυτο θα είναι το μυστικό μου ;)
Μολις κατέληξα περιμενα φορώντας το μεχρι να ερθει η νυφη μου να το δει να μου πει και την δικια της αποψη.
Περασε με το αμαξι μπροστα απο το μαγαζι.Εριξε ενα βλέμμα και την ειδα κάπως.Πάρκαρε και εκει που περιμενα να βγάλει τον μπεμπη και να ερθει,εκανε το αντιστροφο.Ηρθε με κοιταξε και βούρκωσε.
Μου εφτανε..
-Αυτο ειναι ζουνα,μου ειπε.
-Ναι το ξερω.Το νιώθω..της απαντησα.
-Επιτελους...αυτο ειναι φορεμα, ειπε και ηταν ετοιμη να κλάψει.
Ηρθε και με αγκαλιασε.
Χαμογελασα οπως και οι γυναικες του ατελιέ.

Ακομα και τωρα που θυμαμαι την ολη φαση χαμογελώ.
Μας εκανε και εξαιρετικα καλη τιμή συν οτι τα παρανυφακια ειναι δωρεαν :)
Ειδαμε και μερικες μπομπονιερες χωρις να τις "κλείσουμε".Απο αυτο το μαγαζι θα τις παρουμε βεβαια.
Αυριο θα ξαναπάω με την μαμα για τις λαμπαδες της Κυριακάτικης βάπτισης,σας εχω πει για αυτη.
Αχ νιωθω υπέροχα...
Εκει που ποτε δεν ειχα φανταστεί τον γαμο και ποσο μαλλον το νυφικο, βρηκα αυτο που μου ταιριαζει.Τι να πω..ολα γινονται με την σειρα τους γιατι ετσι ειναι να γινουν.Παραλογη σκέψη;
"Εκλεισα" και την κοπελα για το χτένισμα ενω αυριο θα "κλεισω" το μακιγιαζ.Από βδομάδα θα πάω στο μαγαζι με τα ειδη χορού για να παραγγείλω τα παπουτσια.

Τωρα που πηρα μπρος....μεχρι τελος Οκτωβρη θα ειναι ολα τζι τζι..


:)

Να μαστε καλα και ολα θα γινουν..............

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Άντε κοριτσάκι,μπράβο! Όλα πήραν τον δρόμο τους όπως το ένστικτό σου, σου έλεγε! ;) Καλές υπόλοιπες ετοιμασίες!

SilentSoul είπε...

:) Σμουατςς Ανθουλα