Online reading:

web stats

15 Οκτ 2008

Η αρχη εγινε..

Πηγα ολιγον καθυστερημένη στο ραντεβού για την πρόβα νυφικού.

Ημουν εγω η μητερα μου η νυφη μου καθως και η Ανθή.Η Ανθη ειναι κοπελα που γνωρισαμε με τον Χρίστο απο κοινούς μας φιλους.Μας διαβαζε συστηματικα στα blogs μας.Την γνωρισαμε απο κοντα περσι στην σχολη χορου οπου πάμε.
Αυτο που θα πω δεν το λεω επειδη με διαβάζει αυτη την στιγμη,αλλα επειδη το πιστευουμε πραγματικα.Ειναι εξαιρετικος ανθρωπος και ειμαι ιδιαιτερα χαρουμενη που βρίσκεται στην ζωη μας.Αληθεια μικρη μου :)

Με βαλανε λοιπον,να διαλεξω αυτα που μου αρεσαν αφου τους ειπα και εγω πως το ηθελα το φορεμα πανω κατω.Τονισα πως με ενδιεφερε και το θέμα της τιμής.Μου ειπαν να μην ανησυχω και πως θα τα βρίσκαμε.Ξεχωρισα πεντε νυφικα απο τα οποια τα δυο ηταν οπως τα περιεγραψα.Ολοκληρα κατα την διαρκεια της τελετης και μετα ενα μερος του,να μπορει να φευγει και να ειμαι ανετα μεσα σε αυτο.Λαθος η σωστο δεν ξερω ,μα μετα που δοκιμασα αυτα που ηθελα εξ αρχης,οποιο μακρυ φορεμα και να εβαζα με λιγο τουλι η χωρις ,ηταν ξενο επανω μου.Παραξενο πραγμα..
Με τα πολλα επελεξα καποιο.Θέλω ομως να κανω την ερευνα αγορας μου και μετα με σιγουρια να πω "ναι αυτο ειναι ,ετσι θα ντυθώ".

Για αυτον τον λόγο ΄πηγα και σε αλλο ενα ατελιε,διαμερισμα θα το ελεγα εγω.Το σαλονι το ειχε μετατρεψει σε χωρο δοκιμασίας αλλα και παρουσιασης.Ραφια παντου και μια κρεμαστρα με καμια 20αρια φορεματα μεσα στην μαυριλα απο την πολυ χρηση.Μεταξυ μας με απώθησε η εμφανιση του χωρου και ηθελα να φυγω με το που μπηκα.Ειπα ομως,να δωσω μια ευκαιρια.Αλλωστε ειχε νυφικα απο 350 μεχρι 600.Βεβαια οτι πληρωνεις παιρνεις..μα οκ ειπα να πάω να δω μιας και εβλεπα την αγγελια τους μηνες τωρα.
Δεν με εντυπωσιασε κατι.Ισως με ειχε ζαλισει το πολυ σβαροφσκι που ειδα στο προηγουμενο ατελιε.Ειχε οπως καταπληκτικες μπομπονιερες,οποτε ίσως παρω τον καλο μου να παμε να διαλέξουμε απο εκει,αν δεν βρω κατι αλλο.
Παντως,η κοροϊδια με τα νυφικα και με ολα αυτα ειναι ξεκαθαρη.Το ειδα και στις "Αποδειξεις" του Ευαγγελατου.Αυτη η εκπομπη βγηκε στον αερα λιγους μηνες μετα που παντρευτηκε ο αδελφος μου.Το οτι μας τα πηραν χοντρα τοτε ειναι γεγονος.Απο τα χαρισματα δεν περισσεψε τιποτα για εκεινους ισα ισα που ξοδευτηκαν δυο χιλιαρικα παραπανω.Που να ξεραμε τοτε...
Θεωρω πως τωρα ειναι αλλιως τα πραγματα.Τους ταρακουνησε η εκπομπη και να ναι καλα ο Νικολας.
Ενιγουει,το επομενο ραντεβου μαλλον πως θα ειναι την Παρασκευη και μαλιστα το ραντεβου θα ειναι διπλο,δλδ σε δυο ατελιε.Ετσι ωστε την Δευτερα να καταλήξω στο φορεμα και να ξεκινησω τις προβες με το χτενισμα και το μακιγιαζ.Α..και σαφως να βρω και τα παπουτσια ,τα οποια ξερω και πως θα είναι.

Χθες δωσαμε στον δασκαλο χορου,το τραγουδι που θα χορεψουμε στον γαμο.Θα το ακουσει και θα φτιαξει χορογραφια.Ανυπομονώ..

Μερα ξεκουρασης η σημερινή και για τους δυο μας.
Μετα το απογευμα βεβαια, μιας και το πρωι τρεχαμε με τις αγορες για τις βαφτίσεις που θα κανουμε την Κυριακή αλλα και με τα υπολοιπα που ηδη αναφερα.
Αυριο θα πάω επιτελους να γραφτώ και στα μαθηματα της σχολής αλλα και σε κατι σεμινάρια που θα πραγματοποιησει καποια στιγμη τον Νοεμβριο.Αντε να δω τι θα προλαβω να κανω με ολα αυτα που εχω στο μυαλο μου.Εχω αρχισει ν αβλεπω ονειρα πανω σε αυτο.Εν τω μεταξυ ειναι τοσο αληθινα που παιζει να τιναζομαι,θα ρωτησω τον Χρίστο να μου πει.Βλεπω πχ πως δοκιμαζω νυφικο,οτι παντρευομαι αλλα χανω το ενα παπουτσι και βαζω τα κλαματα,οτι βρεχει πολυ οποτε γινομαι παπι μεχρι να μπω στην εκκλησια το χτενισμα χαλια και αλλα πολλα.Ναι οκ ξερω.Αγχος με τις ετοιμασιες.Θα ηρεμησω ομως μολις ξεμπερδεψω και μολις μπορεσω να απαντω θετικά σε οτι με ρωτουν σχετικα με τον γάμο.

Καλα ε..ειμαι πολυ σικατη σε ορισμενα φορεματα.Με ανεβασε αυτό....


Καπως ετσι ειναι το υποψήφιο,το βρηκα στο διαδύκτιο μιας και δεν εβγαλα καμια φωτο στο ατελιε.Δεν ηθελα να μπω σε πειρασμο να τη βάλω στο μπλογκ,δεν ειχα και την φωτογραφικη,ευτυχως,μαζι μου.

Φανταστείτε το μπούστο γεματο σβαροφσκι πετρουλες σχετικα βαθυ ντεκολτε,και κατω η φουστα με λιγοτερο φρουφρου ,χωρις να φουσκώνει-δεν θα βάλω εκεινη την μπαλαρινα απο μεσα-και καπου στα γονατα φευγει το κομματι οπως και η ουρα του φορεματος οποτε γινετε μια ωραια φουστιτσα για να φαινονται οι γαμπουλες μου συν του οτι θα ειμαι ανετη στην δεξίωση.
Καμια σχεση με τις αλλες φωτογραφίες ε;Το ξερω ακομα αναζητω κατι παρομοιο...

Αυτιιιά

Σας μερσώ...

3 σχόλια:

vossinakis είπε...

Καλό κουράγιο και καλά στέφανα...:)

Ανώνυμος είπε...

:O,:$!!

SilentSoul είπε...

Σε ευχαριστω Αντρεα :)

Ανθη :*