Online reading:

web stats

22 Ιουλ 2008

Internet again @ home

Ειναι απόγευμα πια and yeeessss σερφαρω επιτέλους από το σπίτι.
Τους πηρα ξανα τηλέφωνο μολις γυρισα απο την δουλειά.Το σήκωσαν άμεσα.Καμία αναμονή.Περιεργο..
Αυτο που μου την σπαει πιο πολυ ειναι οταν με θεωρούν άσχετη .

-Μπαινει ο υπολογιστης στον ρουτερ;
-Προσπαθησα αλλα τπτ
-Ποια λαμπακια αναβουν;
Και τα τρια απαντησα εγω
-Το πρόβλημα λοιπόν πιο είναι ; συνεχισε εκείνος.
-Μα κυριε μου σας ξαναλέω (εχω και περιοδο μη μου την μπαινεις) δεν εχουμε ιντερνετ απο την περασμενη Δευτερα.Υπαρχει προβλημα στην περιοχή;
-Οχι δεν υπαρχει.Θα ανοιξτε εναν IE;
-Οκ μισο..(Πηγα και ανοιξα τσακα τσακα το λαπτοπ)
Μετα;Να βαλω την διευθυνση http://192.****;
-Ναι
-Δεν την ανοιγει..
-....Καλα βρειτε κατι μυτερο καντε reset στο κουτι και ξαναπαρτε μας τηλεφωνο για τις ρυθμισεις..
-Αυτό μον...(κια πριν προλάβω να ολοκληρώσω)
τουτ τουτ τουτ
Ειχε κλεισει
(γρρρρρρρρ γαβ γαβ..)

Πιανω εναν συνδετηρα,παταω το ρισέτ μετρωντας μεχρι το 10 οπως μου έχει μαθει ο καλός μου.
Εν τω μεταξυ αναψαν ολα τα λαμπακια..
Για δες..σκεφτηκα..για να προσπαθησω να το σεταρω μονη μου..
@@
Ζητουσε κωδικο κλπ..Πηγα και βρηκα τα χαρτια που ελαβα μαζι με το κουτι.Δεν εγραφε κατι..

Αντε ξανα μανα το 1212

-Καλησπερα σας ειμαι ο μπλαμπλαμπλα θεση ταδε πως μπορω να βοηθήσω;
-Καλησπερα ειχα προβλημα με την συνδεση μπλαμπλαμπλα και μου ειπαν να ξαναπαρω για τις ρυθμίσεις
-Απο ποιο νουμερο τηλεφωνάτε;
-μπλαμπλαμπλα
-Σε τι ονομα ειναι;
-(δεν το βλέπει εκεί;)Μπλαμπλαμπλα
-Οκ μισο
Πηγαινετε εκει και μπλαμπλαμπλαμπλα.........

-Α ωραια εφτιαξε..
να σας ρωτησω τωρα.Ποια ηταν η αιτια και μπλοκαρε οπως ειπατε;
-Εγινε καμια διακοπη ρευματος;
-Προχθες εγινε αλλα εμεις δεν εχουμε συνδεση απο την προηγουμενη Δευτερα.Μηπως ζεσταθηκε η συσκευη;
-Δεν εχει να κανει.Παντως καποια περιοδο τα Χανια δεν ειχαν Τελλας.
-Μηπως ηταν αυτη την εβδομαδα;
-Δεν γνωριζω
-Οκ σας ευχαριστω και παλι
-Εμεις ευχαριστουμε που καλεσατε

Αλιμονο...τοσα θα πληρωσω για καθε φορα που σας καλεσα.Αντε μην αρχισω..σκεφτηκα.

Αυτο που μενει τωρα ειναι να φτιαξω τον εκτυπωτη που δεν τραβάει χαρτι.
Προσπαθησα πριν μα το μονο που καταφερα ηταν να κανω μαυρα τα χερια μου..
Τι σκατα εχει δεν ξέρω.Λες να τελειωσε το χρΏμα;Μπααα δεν εχει να κάνει.Η έχει;Μπαα ...






1 σχόλιο:

Baltazar είπε...

Το έχουμε ζήσει κι εμείς με τον αδερφό μου που έχουμε tellas στο σπίτι, τουλάχιστον είμαστε δύο και στηρίζουμε ο ένας τον άλλον πρακτικά (βάρδιες αναμονής στη γραμμή) και ψυχολογικά (βασικό). Πάντως εδώ και καιρό δεν έχω πρόβλημα (φτου,φτου), όσο για τη χρέωση το πρόσεξα κι εγώ όταν μια φορά ενώ είχα τηλεφωνία κ ίντερνετ από τελλας είχε πρόβλημα και το νετ και το τηλεφωνο (!) και αναγκάστηκα να πάρω από περίπτερο το τμήμα εξυπηρέτησης. Αλλά νομίζω ότι όταν έχεις κ τηλεφωνία τελλας είναι δωρεάν ε (έτσι θέλω να πιστεύω);