Online reading:

web stats

17 Απρ 2008

New hairstyle

Ναι ναι άλλαξα το μαλλι.Ανανεώθηκα..

Τώρα είναι ίσιο σκούρο καστανό με δόσεις σοκολάτας και μερικές μελί ανταύγειες.
Μέχρι τώρα έχω εισπράξει θετικά σχόλια.Μου πάνε καλύτερα ίσια και κάτω.
Συνήθως δεν τους κάνω πιστολάκι,οπότε φουσκώνουν,και επειδή με ενοχλεί το φούσκωμα τα δένω σε κότσο σφικτό σε σημείο να τεντώνει μπροστά.

Λεω να το καθιερωσω αυτο το look.Τουλαχιστον οσο μπορω.Τα κομμωτηρια δεν τα μπορω και ενας λογος που τα ειχα αφησει να γινουν σαν αχυρα ηταν αυτος.Να σκεφτειτε πηγα εννιά και μισή και εφυγα εντεκα και μιση.Αντε να τα βαψω,αντε να λουστω,να μου φτιαξουν ανταυγιες,να μου τα ξεβγαλουν να τα περασουν με υλικο για ενωση των χρωματων ,ξανα λουσιμο,μασκα και ισιωμα.
Παραυτα αξιζε την ταλαιπωρια γιατι μ ετην κληρονομικοτητα στις ασπρες τριχες,δεν εχω αλλη επιλογη.Τα βαφω απο τα δεκαεννέα μου.Προς τα κάλη τι ειναι λιγη ταλαιπωρια.
Βεβαια ειχε πολυ πλακα στο τελος οπου ηρθε μια ξανθια.
Δεν θα σχολιάσω και πολύ το στυλακι της αλλά το μαλλί της, μου αρεσε πολύ σε σημείο να ευχομαι να μου πήγαινε και εμένα.Ξαφνικά πάει η κοπελια και αρχιζει ν ατσι το πασπατευει.Βγαζει μια τεράστια ουρα απο τριχα.Ειχε extentions.Ειχε παρα πολυ λιγα μαλλια.Αυτομουτζωθηκα χωρις ευτυχως να με παρουν χαμπαρι.Το ωραιο δεν σημαινει παντα οτι ειναι και αληθινό.
Η συγκεκριμενη,ειχε ψευτικο μαλλι,ψευτικα νυχια,φακους επαφης (τι κουτσομπολα που ειμαι) και γενικα,χαιρομαι που ειμαι αυτη που ειμαι και ας γκρινιαζω για μερικες ατελιες μου (τραβατε με και ας κλαίω χοχοχο).

Ετσι που λετε.Σε δυο ωρες το μαλλι κουκλα.Φωτογραφιες θα βάλω εφόσον βγάλω στο Ηράκλειο οπου και θα πάω το Σαββατοκυριακο για επαγγελματικό συνέδριο.Ευτυχως που υπαρχουν και αυτες οι υποχρεωσεις και θυμαμαι που και που πως πρεπει να φτιάχνομαι.
Μου εκανε καλο αυτη η αλλαγη.
Οι προετοιμασίες του συνεδρίου Bookcrossing εχουν παρει φωτια,εχουμε ορεξη αλλα ακομα δεν λάβαμε υλικό παρά μόνο ελάχιστα πράγματα συν αφίσες της εκδήλωσης με τους συγγραφείς.Νομίζω σας την έχω δείξει.Μένει να διαφημιστεί στα ΜΜΕ και επιτελους να ξερουμε ποσοι θα πάρουν μέρος.Εχουμε ανεβασει πολυ ψηλά τον πήχη φέτος και μεταξυ μας καλα κάναμε.Κάτι μου λέει από τωρα ότι θα είμαι η ξινή του συνεδρίου μην πω "bitch"και καποιοι στραβωμουτσουνιασουν.E xcu se me..(με υφος black woman)
Η διοργανώνεις κατι ή οχι.Ειμαστε και τελειομανης ολοι στην οργανωτικη οποτε καταλαβαινετε το αγχος μας.Θα δειξει από εβδομαδα που επιτελους θα έχουμε μια καλυτερη εικόνα των πραγματων.Εκανα πιστευω καλη δουλεια με τους χορηγους,αν και θα βάλουμε και εμεις λεφτα γιατι ειναι και οι μεταφορικες στην μέση χωρια κάτι λεπτομέριες.Μερικοι απο τους χορηγους μας στειλαν υλικο με δικια τους χρεωση αλλα αλλοι δεν θελουν.Δεν πειράζει μην τα θελουμε ολα δικα μας.Παλι καλα να λεμε για οσα κανονιστηκαν.

Τεσπα,καποια πραγματα που με απασχολουσαν και έχω αναφερθεί σε προπροηγουμενο ποστ,φτιάξανε κάπως.
Ελπίζω να διαρκέσει.Συνεχίζουμε και με την rueda η οποία κάθε Δευτέρα βράδυ μας ξεκουράζει.Έχω εργαστήριο αύριο και δεν έχω καμιά όρεξη, δεν χωράει ομως άλλη αναβολή.Μια ώρα είναι θα περάσει.

Δεν γράφω συχνά αλλά θα προσπαθήσω να επανορθώσω.Μου έχει λείψει το blogging και μαζευονται ολα μαζι και ξεχναω μετα τα μισά και ....πφφφφ!!!

Σας φιλώ

Δεν υπάρχουν σχόλια: