Online reading:

web stats

31 Μαρ 2008

Πως περναει η ωρα η αλητισσα...!

Καλημερα καλημερα....

Μετα βιας συμβιβάζομαι με αυτη την αλλαγη.
Δεν μπορώ να την συνηθίσω.
Ξυπνησα αργα για τα δεδομενα μου και αυτο με τσατιζει.
Εχασα χρονο δουλειας.
Θα τα καταφερω όμως.

Ο καλος μου ειχε ξυπνησει νωριτερα και ειχε ετοιμασει την καφετιέρα.Σηκώθηκα και τον παρατηρησα στο τραπεζι της κουζινας να τακτοποιεί χαρτουρα λιγο πριν κατεβει στο κεντρο.
Καλημερα του ειπα αγουροξυπνημένη (απο που βγηκε αυτη η λεξη;χμ!)με ενα φιλί και κατευθύνθηκα στον καφέ.
Εβαλα δυο φλιτζανια ,τοποθέτησα το ζουμερο (κεικ με σιροπι σοκολατας) πανω στο τραπεζι.Ακουσα το λαπτοπ να δουλευει.
Ειχε κολλησει χθες την ωρα που εκλεινε και δεν το τσεκαρα να δω αν εκλεισε τελικα.Του εκανα restart.Η χαρουμενη καιπανεμορφη φατσουλα του ανιψιου μου με καλημερισε στην επιφανεια εργασιας.Σύνδεση διαδικτύου δεν ειχα.Ειχε μπλοκαρει με τα torrents που κατέβασα απο το bluewhitegt.Εβγαλε την μπριζα ο καλος μου και αφου μετρησε μεχρι το δεκα την ξαναεβαλε.Και ω ναι δουλευε.Δεν εχω και αρκετο χρονο και searching στο ιντερνετ,απλα να δω κανα mail και το χρηματιστηριο.Με την εργασια που εχω στο Πολυτεχνειο αναγκαστικά θα παρακολουθώ μετοχές.Αυτες που αγορασα πηγαν αρκετα καλα.Τραπεζες rule.Μονο η Αγροτική μου τα χαλασε πεφτωντας σε -1 και κατι της %.Οκ no worries μεχρι το κλεισιμο Τεταρτης και την αναφορα της Πεμπτης εχω καιρό.Αν μεχρι τελος εξαμηνου εχω καλο κερδος,θα επενδυσω σε μια δυο τραπεζες.Να σκεφτειτε μια ειχε κερδος 2,5 % και ειχα αγορασει 200 με τιμη 7,46 αν δεν κανω λαθος.Ενιγουεις..
Χθες γυρισαμε απο Σταυρο.Επειδη ειχα καμποσες τσαντες,τσαντα με λαπτοπ,τσαντα πολυτεχνειου,τσαντα με ρουχα μας,τσαντα φροντιστηρίου,ειπα στον μπαμπα μου να με αφησει κατευθειαν στο αλλο σπιτι.Εκει που μενω καθημερινα πια με ελαχιστες εξαιρεσεις.Ολα οκ ολα καλα.
Μεχρι να αλλαξω ρουχα να τακτοποιησω τα πραγματα και να ξεκινησω να διαβάζω,νασου τηλεφωνημα απο μαμα η οποια μου ζητουσε να γυρισω σπιτι και οτι το ζητουσε ο μπαμπας.Το αιμα στο κεφαλι.Μου εδωσε τον μπαμπα με τον οποιο λογομαχησαμε,ηταν υπερβολικος και με δοσεις φαντασιας.Του υπενθύμισα ποσο ειμαι,και οτι με διέκοπτε απο το διαβασμα και τις δουλείες μου και το κλεισαμε.Ανοιξα το msn,στο οποιο βρηκα την μαμα.Τα ειπαμε για τα καλα,τονιζοντας της ποσο με στεναχωρουν ωρες ωρες ενω ξερουν ποσο καταβάλλομαι με τετοιες παιδικες συμπεριφορες.
Ημουν τοσα χρονια εκει,μαζι τους και το βρισκω λογικο να παραπονιουνται και να γκρινιαζουν.Σε λιγο ομως δεν θα εχουν πια πατημα για να με θελουν πισω σπιτι και πρεπει σιγα σιγα να το συνηθίσουν.Ειμαι ενα ατομο που ποτε δεν εδωσα δικαιωμα,δεν ελειπα απο το σπιτι για μερες οπως τωρα εκτος σπανια το καλοκαιρι.Τους δινω ενα δικιο.Εχω ολα αυτα με τα οποια καταπιανομαι,εχω και την γκρινια του μπαμπα,ο οποιος ειμαι σιγουρη οτι θα πριζει την μανα μου,και με κανουν να βγαινω εκτος εαυτου.Χθες με την ολη φασαρια,με επιασε πονοκεφαλος και ειχα απιστευτη κακοκεφια.Την χρηματιστηριακη εργασια την δουλευα με ρυθμους χελωνας μιας και το μυαλο μου ηταν αλλου και πλακα πλακα ειναι ωρα να την ξαναπιασω για να την τελειωσω.
Ναι οκ το γνωριζω δεν ειναι για να τα παιρνω μεσα μου και να στεναχωριεμαι.Δεν το θελω.Απλα γινετε.
(Να σκεφτειτε σημερα ειναι σαν να μην εγινε τιποτα.Κλασσικα...).

Εξαιρετικη η χθεσινή Ρουδα η οποια οχι απλα με χαλαρωσε αλλα με εκανε να ξεχασω τα κακως κειμενα και να χαλαρώσω.Ειχαμε να χορεψουμε απο την περασμενη Κυριακη.Με την κουραση απο την δουλεια,τις ιωσεις,δεν πηγαμε σε κανενα μαθημα Δευτερας οποτε καταλαβαινετε ποσο βαλσαμο στην ψυχολογια μας ηταν η χθεσινη δραστηριοτητα.
Και το λεω αυτο επειδη ο Χρίστος ηρθε κομματια απο την ποδηλατοπορεια στις Βρυσσες.Πονουσε το σωμα του,ειχε παρει και ενα ροζουλι χρωματακι στο μετωπο και στην μυτη.Γρρρρ δεν εβαλε κρεμα ,ουτε καπελο...γρρρρ γαβ γαβ.Δεν μου προσεχεις λεμε!
Με το που γυρισε εκανε ντουζακι,μιλησαμε λιγο,και επεσε να ξαπλωσει στο κοκκινο σαλονι μας βλεπωντας αθλητικα.Μαλλον ονειρα εβλεπε αφου τον πηρε ο υπνος με το που σκεπαστηκε με το παπλωματακι χιχιχ.
Καθως εκανα την εργασια μου στο word αλλα - excel μπαινει η νυφη μου στο msn.Ετσι οπως κοιταξα στα δεξια παθαινω ενα ντουγρουτζα...κοιταξα το παραθυρο.Σκοτάδι..
Μιλαμε,δεν πηρα χαμπαρι πότε νυχτωσε,πότε πηγε οκτώμισι,πότε....όου σίτ το μαθημα χορου στις εννια.Σηκώνομαι,ετοιμαζομαι και.. να το ξυπνητήρι του Χρίστου.Το ειχε προνοήσει....

Τελεια ηταν.
Στην επιστροφη,πηραμε παγωτακι και ζουμερο.
Στρωθηκαμε μπροστα στην τηλεοραση και αρχισαμε να τρωμε τις λιχουδιες βλεποντας το χορευτικο show.

Την εκανε για κρεββατι πρωτος,ενω εγω που εμεινα πισω με ....ζζζζζζζ ... πηρε και μενα,σιγα μη με αφηνε .Ξυπνησα αποτομα, ηταν δεν ηταν 2 παρα,ετσι πηγα κρεββατι ωσπου τσουπ με αρπαζει και με χωνει στην αγκαλια του.Αυτο ηταν.
Τοσο ζεστουλα...ζζζζζζζζζ!!!(η ζεστη και η κουραση της ημερας με κοίμισε στο τσακ)

Καλημέρα σας και καλή εβδομάδα να έχουμε...


Φιλούδια!

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ax vre natsa mou, me ta zoumera sou.8a se faaawwww, kai o zouzounis!!!!

Ανώνυμος είπε...

"...I Never Died Before...It Feels As Bad As Yesterday...I Never Stoned The Crow..."