Online reading:

web stats

22 Μαρ 2012

Καθε λεπτο...σ αγαπω ολο και πιο πολυ..ζωη μου!

Υπό τους ηχους του "One" απο Johnny Cash σκεφτηκα να σας γραψω αυτες τις γραμμες.

Η Ζωή ξαναβρήκε το χαμογελο της αφού μας ταλαιπωρησε λιγουλάκι.



Αυριο θα ειμαστε Αθηνα για το 2ημερο σεμιναριο Σαλσα αλλα και για Zumbaθον.Τρεις ωρες Zumba.Ελπιζω να το αντεξω γιατι τωρα τελευταια εξουθενωνομαι γρηγορα και ευκολα.Θα πάρω καποιο δυναμωτικό απο το φαρμακείο (κανενα τονοτιλ ή καμια σπιρουλινα) και θα εχω περισσοτερη ενεργεια.

Γραφτηκα και για να γινω Zumba Instructoρ,θα πάω τέλη Απριλη,στη Αθηνα.Σαββατοκυριακο ειναι πάλι.Θα μας εκπαιδευσουν απο της 9 το πρωι μεχρι της 5 το απογευμα επι 2 συνεχόμενες μερες και μετα σου δινουν διπλωμα και γραφεσαι και στις επισημες λίστες των ZIN.Το καλοκαιρι θα το χρειαστω το διπλωματακι για τα ξενοδοχεια.Μιας και ο τροπος διαχειρησης τουριστων θα αλλαξει,θα τους εχουν κλεισμενους στα ξενοδοχεια,ασχετα με τις εκδρομες,παρεχοντας τους τα παντα.Οπως κανουν επι πολλες δεκατιες στο εξωτερικο.Οποτε μια Zumba Instructor επισημη κιολας θα ειναι χρησιμη.
Οταν ακουω οτι δεν υπαρχουν δουλειες,με πιανουν τα διολια μου.Δουλειες υπαρχουν,οι εφημεριδες γεματες με δισελιδα και τρισελιδα απο προσφορα εργασιας.Το θεμα ειναι κατα πόσο ειμαστε διατεθείμενοι να δουλεψουμε,απο τα ψηλα στα χαμηλα.Και δεν μιλαω για xtreme καταστασεις.Μιλαω για απλα πραγματα,οπως σερβιτορος κλπ κλπ ακομα και Dog Walker.
Ο αντρας μου μαλλον τον βλεπω να ανεβαινει Θεσσαλονικη για το προγραμμα κυκλοφοριακης αγωγης για τα παιδια,μιας και ειναι ενας απο τους βασικους συντελεστες του προγραμματος,για να εκπαιδευσουν δασκαλους και προσωπικο.Δεν μας βλεπω να εχουμε καλοκαιρινα μαθηματα οποτε,οτι βρουμε να κανουμε απο τωρα γι ατο καλοκαιρι ειναι σωστος προγραμματισμος.

Δεν εχω αλλο χρονο για να γραψω οτιδηποτε άλλο.
Θα παω στη πολη για κάποια ψωνια,θα γυρισω να ετοιμασω βαλιστα,αυριο φευγουμε με τη πρωτη πτηση.Να δουμε λίγο και τους συγγενεις,γονεις και αδελφη Χρηστου.

Ειμαστε καλα και θελω να εύχεστε για τα καλυτερα.Και αν καποιες φορες δεν βλεπετε να εχω γραψει κάτι,ειναι που δεν εχω χρονο.Ασχολουμαι με πολλα βλέπεις,μ αρεσει αυτη η εγρηγορση.Αυτο δεν ειναι ζωή άλλωστε;Να τη ζεις μεχρι το δευτερολεπτο.

Σας φιλώ,να μου ειστε καλα και να ξανανταμωσουμε κάτω απο αυτη τη στέγη του μπλογκ.

Δεν υπάρχουν σχόλια: