Online reading:

web stats

16 Ιαν 2012

Μετά από δύο μήνες..


...είμαι και πάλι εδώ.

Είχα προσπαθήσει να γράψω αλλα ποτε δεν πατούσα δημοσιευση.
Πιστευω ειμαι πιο" ετοιμη" τωρα,με περισσοτερα πραγματα να μοιραστω μαζί σας.Βεβαια,παιζει και το γεγονος το οποίο με χαροποίησε παρα μα παρα πολυ,οτι ξανάρχισε ο καλός μου να γράφει και εκεινος στο δικο του blog.Αργησα να το πάρω πρεφα,μιας και ειχα κοψει καθε δραστηριοτητα με τα μπλογκς,ειχα σταματησει να διαβάζω σχετικα με τις αποψεις και τις ζωές των άλλων.
Αν θα συνεχίσω να γραφω θα το δείξει η πορεία.
Πάντως εχω πολλα να γράψω,τοσο για κάποιες ηλίθιες συμπεριφορές δηθεν σοβαρων ανθρωπων ,όσο για το τι κάνω,πως νιωθω,ποια ειναι η αποψη μου για οσα συμβαινουν γυρω μου.
Ακομα ζω στο δικο μου συννεφάκι χωρις αυτο να σημαινει οτι αδιαφορω ή οτι κλεινω τα αυτια μου και τα ματια μου στην σημερινη πραγματικότητα.Το γνωριζετε αυτο άλλωστε.

Θα τα ξαναπούμε...

1 σχόλιο:

Unknown είπε...

Καλώς όρισες ξανά...
..... και καλή χρονιά...
..... Τώρα θα μαθαίνω και πάλι τα νέα των Χανιών από πρώτο χέρι.

Κωστής