Online reading:

web stats

3 Ιουν 2011

Μερικοί ζουν σε άλλη εποχή

Τα μαθήματα της χειμερινής περιόδου τελείωσαν και εδώ και 2 περίπου βδομάδες δίνουμε βαθμούς,περιμένοντας όσους χρωστούν μεγάλα ποσά να ερθουν ειτε να ξοφλήσουν ή να φέρουν κάτι απο αυτά.
Όσο τα είδες εσυ άλλο τόσο τα είδαμε και εμεις.
Οσοι ξόφλησαν τον λογαριασμό τους ειναι ατομα που περιμενουν απο τα επιδόματα,ειτε πολυτεκνίας είτε κάποιο αλλο.'Οσοι εχουν επιχειρήσεις,ουτε ενα τηλεφωνο-ούτε να ενδιαφερθούν για το αν το παιδι τους περασε.Ενας που ηρθε απλα πηρε τους βαθμους,ειπε "θα τα κανονισουμε" και γεια σας.
Ζορίζομαστε με το ενοικια σπιτιου (500 ευρω) και το ενοικιο του σχολείου (560).
Χθες μιλήσαμε με στον σπιτονοικοκύρη για μειωση του ποσου και εχω να πω οτι μερικοί ζουν σε διαφορετικη χωρα απο την δικιά μας.Δεν εξηγείτε αλλιώς αυτη η επιθετηκότητα "και γιατι μας το λετε τωρα που ειχαμε βρει μια που ηθελε το σπιτι με 600 (!!)"" βαλατε κλιματιστικα και δεν μας ρωτησατε...πως θα καλυφθουν τρύπες και μπλαμπλαμπλαμπλα".
Σας εχω μιλησει για το σπιτι ε;Που τα παραθυρα κουζινας , 2 ειναι,μπαζουν αερα και το ενα απο αυτα οταν βρεχει μπαζει και νερο.Που το ταβάνι επεσε και μου χάλασε 2 καρέκλες..Που μετα τις 1 τα μεσανυχτα τις περισσοτερες φορες γινετε φασαρια και μερικα μεσημερια και μας ξυπνουν.Που ο μαστορας μας ειπε οτι το σπίτι ειναιτοσο παλιο και κακης κατασκευής που απορεί γιατι μένουμε ακομα εκει.
Παραυτα,ειναι 4 μιση χρονια που μενει ο αντρας μου εδω και για μενα δυο οσο ειμαστε δλδ παντρεμένοι και επειδη τους συμπαθούμε και κατανοούμε τις δυσκολίες με θέματα υγείας που εχει ο γιο τους,σε εκεινον στέλνουμε τα χρηματα,δεν είχαμε κανει αλλη κίνηση παρα χθες όταν είδαμε την πιθανότητα να μην υπαρχουν καλοκαιρινα τμηματα.Μα και την αβεβαιότητα του πότε θα εισπραξουμε τα χρήματα που μας χρωστανε που αν τα είχαμε θα είμασταν σωστοι στα ενοίκια μας.
Πωπω τα σκεφτομαι όσο γραφω και πνίγομαι.Θέλω να πατησω ενα κουμπάκι και να μην βρίσκομαι αλλο σε αυτο το σπίτι.Όχι μετα την χθεσινη συμπεριφορα της μανα του σπιτονοικοκύρη.Τόση κακία δεν την περίμενα.Χολή λέμε.Το αποκορύφωμα ήταν "..δεν το συζηταμε για μείωση αφου μας το ζητησαν για 600 (εδω γελαμε)δεν πειραζει να φέρνω ατομα να το βλεπουν ε;Μη μεινει ξενοίκιαστο καλοκαιριάτικα..."Είπε πολλα που ακομα ηχουν στο κεφάλι μου.Αργησα να κοιμηθω χθες το βράδυ ακομα και αν ηταν δυο τα μεσάνυχτα που για αλλη μια φορα τους ακουσαμε να φωνάζουν (κλασσικα).

Ξημερωσε η σημερινη μερα και ο αποηχος απο χθες όπως βλπετε καλα κρατει στην ψυχη μου.Θα βγω σε λίγο για βολτα να ξελαμπικάρω αλλα και να κοιταξω και κανα σπιτι αν μπορεσω.Ο καλός μου βεβαια ειπε να περιμενουμε λιγο και τη σημερινή μερα να κουβεντιασουν γιος και γονεις,γιατι μετα που εφυγε η μανα του,τον πηραμε τηλεφωνο για να ζητησουμε εξηγησεις για τη συμπεριφορα της μανας του και γιατι δεν μας πηρε ο ιδιος να μας μιλήσει αν ειχε προβλημα με οσα του γραψαμε στο μήνυμα.Δεν του εχω εμπιστοσυνη πια.Ενω ξερει τη μανα του πως αντιδρα και ποσο υπερβολική ειναι,την ειχε παρει τηλεφωνο και ενας Θεός ξερει τι της είπε και τι ειχε καταλάβει απο το μηνυμα μας που εκεινη ήρθε με υφακι γαμω και δέρνω.
Τέλως πάντων.
Βαθιά ανάσα.
Βαθιές ανάσες μαλλον γιατι "σκάω".
Ειμαι τόσο θυμωμένη,τόσο λυπημένη που θέλω να βάλω τα κλάμματα πάλι.
Ξέρω οτι θα το διαβάσεις και δεν θα σου αρέσει,αλλα χθες ειδες,δεν αντεξα και απο τα νευρα μου εκλαψα για την αδικία.Να δουλευεις ,να μη πληρωνεσαι, να ζητας το αυτονόητο απο κάποιους,να σε καταλαβουν και να καταλαβουν σε τι περιοδο δυσκολη ζούμε
και να νιωθεις "ανίκανος"Δεν ξέρω τι ειναι καλύτερο,να εισαι ανεργος οποτε ειναι δεδομενο οτι δεν θα εισαι ενταξει με υποχρεωσεις ή να δουλευεις και να μη πληρώνεσαι;
Μακαρι να εβρισκα μια δευτερη δουλεια ή ο σηζυγος αλλα δεν νομιζω να ειναι λύση.Ηδη κάνουμε πολλα και εχουμε αφησει οσα μας ευχαριστούν πίσω μας,οπως ο χορος.
Δεν ξέρω ειλικρινα τι να κανουμε ωστε να εισπραξουμε,να αλλαξουμε σπιτι και να ειμαστε ξέγνοιστοι.
Να πάλι στο μυαλο μου ήρθε αυτη " και εγω δεν ετρωγα αυτα που ηθελα και εκανα οικονομια και οταν πηγαινατε διακοπές...." αυτη η λέξη "διακοπές" πωωωω πως δεν της ειπα μια κουβεντα,πως δεν τα εκανα σκατα ωστε να μετακομίζω απο σημερα,πως απορω πως,που εδω σκεφτόμαστε με τι βενζίνη θα παμε στην δουλεια μας και η διακοπες που καναμε ηταν λιγο μετα το γαμο μας που πηγαμε Βενετια για γαμο ενος φιλου και το συνδιασαμε με γαμηλιο ταξίδι.Μιλάμε στο τσακ ημουν να εβγαζα όσα ενιωθα για το κωλοσπιτο αυτο και για τις αποδείξεις που δεν κόβει τόσα χρονια.
Ανασες,πολλες.
Σε τι εποχη και σε ποια χωρα ζουν κάποιοι;
Μπα όχι.Δεν θέλω να μείνω άλλο εδω.Δεν θέλω.Θα ψαξω για αλλο σπιτι κοντα στη θάλασσα με κήπο.
Αρκετα εχω περάσει για να αφήνω τετοιες μαλακίες να με επηρεάζουν.Δεν μπορω να αγνοήσω βεβαια τον αγαπημενο μου...την ζωή μου...την ανάσα μου ολη.Τον αντρα μου.
Θέλω τόσο να του βρω λύσεις αλλα δεν γίνεσαι και εσυ πιο απαιτητικός.Τι και αν χαλάσεις "φιλίες" με κάποιους που μας χρωστούν,προτιμάς ταπες χιλιάδων ευρω παρα να απαιτησεις τα δεδουλευμενα,τώρα;Γιατι να μιζεριάζουμε τόσο για πραγματα που δεν θα επρεπε;Το Πάσχα δεν μας ελεγαν οτι θα τακτοποιήσουν το χρέος τους;Επεα πτερόεντα για αλλη μια φορα.Τους εχεις κακομάθει.
Δεν γουσταρω να σε πρήζω ρε γαμώτο,δεν γουσταρω καθόλου.Δεν μου αρεσει να γκρινιάζω το ξέρεις.Ξέρω οτι ξέρεις τι πρεπει να κανεις.Κάντο και αν χασεις τους κακοπληρωτες,δεν πειραζει.Ναι αγαπη μου;Σκεψου το.
Τα γραφω εδω για να ξεσπάσω.
Δεν θέλω να σε φορτωνω με μαυρες σκέψεις μου.Δεν μου φταις τιποτα εσυ.Σ αγαπάω τόσο που στεναχωριεμαι πολύ οταν σε βλέπω χαμένο στις δικιες σου σκέψεις και προβληματισμούς .Θέλω να σε βοηθήσω.
Προσπαθείς να μη μου λείπει τίποτα και τα καταφέρνεις μια χαρά.
Είμαι ευτυχισμένη και πλήρης μαζί σου...

Σ αγαπω και θέλω να εισαι καλα.

UPDATE:Ειναι ηδη 10:30 πρωι Παρασκευής και μολις ελαβα μια αισιόδοξη απαντηση για κατι που αφορα το συνεδριο αστρονομιας.Ειμαι και PR&Press του συλλόγου οποτε εχει πολύ τρεξιμο ;).
Στείλτε μου θετική ενέργεια .
Αχ τι καλα ωραια νέα για να ξεκινησει η μέρα μου.
:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

UPDATE 16:40 --> Θυμαστε που σας ειπα οτι θα βγω να ξελαμπικάρω;
Βγηκα,πήγα και ειδα τον καλό μου εκει που ετοιμαζε φακέλους στο γραφείο και μετά φεύγοντας να κανω βολτα,μπηκα στο πρωτο κμμωτήριο που βρήκα μπροστά μου,έβαψα ,τα εκοψα φιλαριστα και ισιωσα το μακρυ μαλλι μου (2 ωρες πασπατεμα και ξερετε ποσο μισω τα κομμωτήρια!!)Αλλάαααα το καραγούσταρααα,ίσως να ηταν και η πρωτη φορα που δεν εκνευριστηκα με την αναμονή,ηρέμησα,κρατησα σημειωσεις απο τις σκεψεις που είχα για διάφορα, μιας και περιοδικο δεν υπήρχε και θα ξαναπάω γιατι το μαγαζι οχι απλα ειχε καλη αυρα μα μου εκανε καταπληκτική δουλεια στο κεφάλι μου.Τον αλλο μήνα πάλι ;ρ μην το παραχέσουμε κιόλας

2 σχόλια:

ANNA FLO είπε...

Είναι μια άλλη μέρα έτσι;; Ο ήλιος λάμπει ξανά!
Μη σκας και πολύ...Σίγουρα και εγώ που στο λέω είμαι απέξω..Αν ήμουν στη θέση σου ίσως να αντιδρούσα χειρότερα. Μόνο σκέψου....μπόρα είναι θα περάσει και είναι μπόρα για πάαααααααααααρα πολλούς!!!!!!!!!
Καλησπέρα με θετική ενέργεια!!!!!!

SilentSoul είπε...

Σε ευχαριστω ματακια μου...να σαι καλα..θετική ενέργεια πάντα :) βγαινει σε καλό