Online reading:

web stats

24 Φεβ 2010

Love me...οπως είμαι

Στο βάθος η μουσική και η απίστευτη φωνή της Sade, σε ένα από τα καινούργια της τραγούδια.


Ο καιρός δεν είναι φυσιολογικός για τα δεδομένα του χειμώνα όπως τα ξέρουμε.
Αλλάζει και εκείνος όπως και εμείς καθημερινά.
Την μια αέρας,ζέστη,κρύο.

Πολύ δουλειά,πολλά τα πράγματα που σκέφτομαι να κάνω,μερικά από αυτά ήταν απλά σκόρπιες σκέψεις που δεν περιμένουν να υλοποιηθούν,απλά υπάρχουν.

Ο χρόνος περνάει πολύ γρήγορα.
Ίσως αποτέλεσμα της πολυάσχολης ζωής.
Ευτυχώς που δεν με ξεχνάω μέσα σε όλα αυτά.

Αργησα να γράψω χωρίς κανένα λόγο.
Απλά,δεν είχα κάτι να γράψω.
Θεωρώ ανούσιο να γράφω απλά για να γεμίζω αναρτήσεις και "φλατς" ημέρας.
Σαφώς και μαθαινω πραγματα που με βγάζουν από τα ρούχα μου,θέλω να τα μοιράζομαι μαζί σας,μα πoια είμαι εγώ που θα ανακατευτώ με τα πίτουρα.
Το έκανα μια φορά και το αποτέλεσμα δεν μου άρεσε.
Ο κόσμος βιάζετε να κρίνει,να έχει άποψη ακόμα και όταν δεν ξέρει όλα τα δεδομένα.Σόρρυ αλλά στο τριπάκι αυτό δεν θα ξαναμπω.
Εχει σκοτεινά σημεία και αναλήθειες και όπως οι περισσότεροι γνωρίζετε,δεν γουστάρω το ψέμα.
Δεν έχω ανατραφεί έτσι.
Θέλω να κοιτάω τον άλλο στο μάτια και όταν φτάσω σε σημείο να μην μπορώ θα έχω χάσει "εμένα".
Υπάρχουν και άτομα που απλά βλέπουν μέσα από τις αλήθειες μου και με κατανοούν.
Δυστυχώς όμως είναι λίγα,όσο και να νοιάζομαι.
Σας ευχαριστώ που είστε εδώ και με "διαβάζετε".
Εχουν γραφτεί πολλές στιγμές μου,πολλά προσωπικά μου,ζήσατε αγωνίες μου,χαρές μου,πάθη μου.
Ταξιδέψατε (και θα συνεχίζετε να ταξιδεύετε) με μελωδίες που κατά καιρούς βάζω στο μικρο mp3 player του blogger.
Σιγά σιγά θα ξαναμπώ σε ρυθμό.
Τουλάχιστον ξεκινήσαμε πάλι να χορεύουμε,να πηγαίνουμε στα διάφορα λάτιν πάρτι.Ζωντάνεψε ο οργανισμός μου που ένιωθα να ασφυκτιά.Τόση ενέργεια που ζητούσε να βγει προς τα έξω. Κοιμάμαι καλύτερα,νιώθω καλύτερα,δημιουργώ καλύτερα.

Ειναι η ωρα να σας αφήσω όμως,γιατί χαλάρωσα αρκετά (αφέθηκα με την μουσική) και έχω να διορθώσω και τεστ,να ετοιμάσω κάποια άλλα.

Θα τα ξαναπούμε ;)

Να στε όλοι καλά..

Δεν υπάρχουν σχόλια: