Online reading:

web stats

11 Δεκ 2009

Κάηκε χθες το βράδυ η ασφάλεια στο σπίτι.
Με όλη την αρνητική ενέργεια της βραδιάς και την χάλια ψυχολογία ήρθε και αυτό το περιστατικό να ολοκληρώσει το πακέτο.
Ο Χρήστος είχε συνάντηση για τις εξετάσεις,είναι στην οργανωτική επιτροπή.
Όταν τον πήρα τηλέφωνο για το φως,τελείωνε την σύσκεψη αυτή.
Ήρθε σπίτι μα δεν είχαμε άλλη για να την αλλάξουμε και που να βρούμε ανοιχτό μαγαζί για να αγοράσουμε μερικές.
Τι ήθελα και εγώ να ανοίξω αερόθερμο,τηλεόραση και να βάλω σίδερο;ίδια γραμμή παρτην κάτω την ασφάλεια.Καπούτ.
Το πρωί που ξύπνησα δεν ήθελα να σηκωθώ από το κρεββάτι.Το ρολόι έδειχνε οκτώ και ο καλός μου είχε ήδη φύγει για δουλειές.Σηκώθηκα για να αποτελειώσω στολισμούς σπιτιού και να ετοιμαστώ για το γραφείο.
Ο καιρός χάλια μαύρα όπως τα σύννεφα που έβλεπα έξω από το παράθυρο.Που να πάω εκεί έξω και πως αφού την ομπρέλα την ξέχασα με την φούρια στο σχολείο.Έψαξα να βρω το αδιάβροχο και να το ετοιμάσω.
Αναμαζεψα,στόλισα,φαγητό έχει από χθες,ντύθηκα και ξεκίνησα για το γραφείο.Το σπίτι ήταν πάγος και χωρίς ρεύμα δεν μπορούσα να κάνω τίποτα.Ευτυχώς η βροχή είχε κοπάσει και δεν έγινα λούτσα.
Η μέρα μου ξεκίνησε έτσι.
Σκέφτομαι να φύγω σε λίγο.
Δεν έχω όρεξη να ασχοληθώ με οτιδήποτε άλλο.
Θα περάσω και από το καθαριστήριο για να παραλάβω ενα παντελόνι του καλού μου και σαφώς να αγοράσω 4-5 ασφάλειες για να υπάρχουν γιατι το χθεσινό δεν θέλω να το ξαναπεράσω όσο ρομαντικα και αν ειναι με αναμμένα κεριά.

Χθες έκλεισα 7 χρόνια από την μέρα που "ξαναγεννήθηκα",7 χρόνια από τότε που κατάλαβα πόσο σπουδαίο είναι να ζεις.
Λεπτομέρειες για να μην τα ξαναγράφω από ανάρτηση στις 10 Δεκεμβρίου 2006