Online reading:

web stats

1 Δεκ 2009

100 μέρες

Μόλις επέστρεψα από e-επίσκεψη στο νέο blog του Μάνου του Αντώναρου.
Μια σελίδα που θα έχει μόνο 100 μέρες διάρκεια, για την ακρίβεια 99 μιας και χθες ξεκίνησε.
Μετά από 99 μέρες θα υπάρχει ένα νέο μέλος στην οικογένεια του.Η κόρη του,η Αθηνά.
Ενα παιδί άλλαζει τα δεδομένα αλλά και και την ζωή όπως την ξέρουμε.Τα ιδια θα βιώσω όταν με το καλό μου συμβει και εμένα.

Αυτή η ανάρτηση όμως δεν είναι για μένα.Είναι για εκείνον.
Τον e-γνώρισα πριν από δύο και κάτι χρόνια.
Δεν είχα την τιμή να τον συναντήσω από κοντά.
Εύχομαι να μπορέσω κάποια στιγμή,να δω και την υπέροχη γυναίκα του.
Τον έζησα μέσα από την ιστοσελίδα του και την δουλειά του.Με έχει συμβουλέψει πολλές φορές.Με έχει διαβάσει και εμένα (δεν περιμένω να συνεχίζει).
Έπειτα μπήκε στην ζωή του η Ολίβια.Έγινε η ζωή του ,εκείνη με την σειρά της θα φέρει στη ζωή το παιδί του,την κόρη του.
Βαδίζουν στα ίδια μήκη κύματος,όπως και εγώ με τον άντρα μου.
Γουστάρω τον τρόπο σκέψης τους,γουστάρω που την λατρεύει και της το δείχνει,χαίρομαι που οι πράξεις αγάπης του επιστρέφονται από εκείνη,γουστάρω που είναι ερωτευμένοι.Δεν γνωρίζω πότε έχουν επέτειο γνωριμίας μα θεωρώ ότι μετά την 19η Μαΐου 2004,το επόμενο σπουδαίο γεγονός ήταν τότε.Όταν πρωτογνώρισε ο ένας τον άλλο.Αν και η γέννηση του παιδιού τους θα σβήσει τα πάντα.
Αναμένω λοιπόν με ιδιαίτερη ανυπομονησία για τις υπόλοιπες 99 μέρες του Μάνου και της οικογένειας του ,μιας και εκείνος σταμάτησε να γράφει στο blog του,προτιμώντας τις σημειώσεις του facebook .

Η φωτογραφία είναι από το blog της Ολίβιας

Για τις 100 μέρες βίντεο πατήστε εδώ --->100 μέρες βίντεο
Για την ιστοσελίδα της Ολίβιας πατήστε εδώ ----->Είμαι έγκυος

Δεν υπάρχουν σχόλια: