Online reading:

web stats

16 Δεκ 2009

Δύσκολη η μέρα η σημερινή.
Ξύπνησα νωρίς αν και ξαπλώσαμε αρκετά αργά για μας.
Σηκώθηκα,είδα στο πάγκο της κουζίνας εφημερίδα και κρουασάν.
Πως τα προλαβαίνει τα πάντα αυτός ο άνθρωπος; αναρωτήθηκα για άλλη μια φορά.
Πίνοντας τον ζεστό νες,άρχισα να ξεφυλλίζω την εφημερίδα.
Κάποιο γεγονός που έμαθα χθες τριβέλιζε το μυαλό μου.
Είχα πάρει απόφαση να το γράψω..είχα ενδοιασμούς για το που θα πήγαινα να μπλέξω.

Ένα θέμα τόσο περιπλοκο δεν γίνετε να τ ο πιάσει ο οποιοσδηποτε έτσι απλά.
Τιποτα δεν είναι απλό.
Τιποτα δεν ειναι τέλειο.
Αυτή είναι η μαγεία της ζωής και των ονείρων.

Πάραυτα πρέπει να τα ζεις,μέσα από την αλήθεια.

Ο χειρισμός λοιπόν του θέματος με το οποιο θα ασχολιόμουν σε ετουτη εδω την σελίδα ειναι και ήταν ,μια και το εγραψα,μεγάλο ρίσκο.
Πρωτον γιατι οι αντιδράσεις θα περιείχαν πιθανον δόσεις αμφισβητησης και είναι λογικό,και δεύτερον ποια είμαι εγώ,που θα έβγαζα προς τα έξω κάτι τέτοιο.

Καλώς ή κακώς με διαβάζει αρκετός κόσμος,προς έκπληξη μου.

Όταν έγραφα για τους τύπους με τα φουλάρια στην πορεία δεν είχα κανέναν ενδιασμό.
Εγιναν μπροστά μου.Τα είδα.Τα κατέγραψα και εστάλθησαν στο σωστό μέρος.

Τώρα όμως με αυτή την υπόθεση...
Ανάμικτα συναισθηματα συγκρούονται μέσα μου.
Θυμός,αηδία και στεναχώρια.

Έφτασα στην σελίδα που αναφερόνταν σε αυτό το γεγονος και για τον προγραμματισμό δράσεων.
Εκείνη την ώρα αποφάσισα να το κάνω.
Ντύθηκα και πήγα στο γραφείο.
Άνοιξα το λαπτοπ και ξεκίνησα.Την συνέχεια την γνωρίζετε.
Ήδη υπάρχει μία αντίδραση.Πιθανόν,να υπάρξουν και άλλες.
Βιάζονται να με κρίνουν.
Να βάλουν ταμπέλες.
Ναι με πειράζει και ας το παίζω υπερ ανω.Ψυχή έχω και εγώ.

Θα με πειράξει,θα "πρήξω" τον άντρα μου ψαχνοντας έτσι να βρω "το φάρμακο" που θα απαλύνει τα συναισθήματα μου και θα μου περάσει.
Άλλωστε με στηρίζει και το να το βγάλω προς τα έξω ήταν και με την δικιά του συγκατάθεση.Πάντα τον ρωτώ και ζητάω την άποψη του .
Είναι ο σύντροφος μου,ο άνθρωπος μου.

Ίσως να είναι η κούραση της σημερινής ημέρας που με ώθησε να γράψω αυτή την στιγμή.
Ο δίωρος μεσημεριανός ύπνος δεν με ωφέλησε όσο θα ήθελα.

Πάω μια βόλτα να αναπνεύσω...