Online reading:

web stats

2 Δεκ 2009

Βροχερή η σημερινή ημέρα.
Για άλλους είναι όμορφο και συνάμα ρομαντικό,υπάρχουν όμως και εκείνοι που φοβούνται να μην πάρει το σπίτι τους νερά και να τρέχουν να σώσουν όσα μπορούν.
Υπάρχει η καλή και η κακή πλευρά των πραγμάτων.Θα μείνω στην καλή μιας και ειμαι άτομο με αισιοδοξία ακόμα και όταν "ο κόσμος μου" γκρεμίζετε,ακόμα και όταν γκρινιάζω.
Δημιούργησα πολλές αναρτήσεις.
Είναι ωραία η στιγμή της δημιουργίας τόσο όσο αφορά τα γλυκά - φαγητά,άλλα και την θεματολογία την οποία αναπτύσσω.
Σε ένα από αυτα,επιασα τον εαυτόν μου,να σβήνει,να γράφει ,να μη του αρέσει ο τρόπος τοποθέτησης μου και να ξανασβήνει και να γράφει.
Σιγουρα θα έχετε παρατηρήσει ορθογραφικά-εκφραστικά λάθη.
Κατά την διάρκεια όμως υλοποίησης άποψης σε ανάρτηση,νιώθω τόσο συνεπαρμένη που δεν μου επιτρέπω ασχήμιες.
Όταν γράφω ελεύθερα για να ξεσπάσω,δεν δίνω σημασία.Έγινε όμως κάτι όσον αφορά τα άλλα μου κείμενα,τα ιδιαιτέρα κείμενα όπως τα αποκαλώ,,που με έβαλε σε διαδικασία κόψω ραψίματος.Θέλησα να είναι από μια μεριά κατανοητά και από την άλλη αναλυτικά.

Εξαιρετικό δε, θα ήταν να έβγαζα χρήματα από αυτό,όχι τίποτα σπουδαίο,ένα χαρτζιλίκι (σαν μικρο παιδί κάνω).

Κάτι τέτοιο όμως θα είχε προθεσμίες και εγώ δεν τα πάω καλά με προθεσμίες.
Δεν γίνετε να γράψω υπό πίεση.Προσπάθησα στο πανεπιστήμιο με αποτέλεσμα να κάνω τα projects μια μέρα πριν την παράδοση και να εισπράξω τις περισσότερες φορές κακή βαθμολογία λόγω μη σωστής ολοκλήρωσης.Τι ήθελα να θυμηθώ το Πανεπιστήμιο!Χρωστάω ένα έτος και μερικά μαθήματα.Φέτος θα είχα πτυχιακή.Είναι θέμα προτεραιοτήτων.Θα έρθει η στιγμή που θα είναι πρώτο στην λίστα.
Μωρέ ιδέες έχω,brainstorming αρκετό,ιδέες για περισσότερα χρήματα γιατί δεν μπορώ να κάνω;Ε;Σκέφτομαι πως μπορούν να βγάλουν χρήματα όλοι οι άλλοι εκτός από εμάς.Αχ γιατί;
Είναι Τετάρτη και έχω οριενταλ.Νιώθω ότι κάτι δεν κάνουμε καλά.Καμία πρόοδο.Κοιτούσα και το τμήμα που είναι πριν από εμάς και παρατήρησα ότι κάποιες από τις "προχωρημένες" , μοιάζουν αρχάριες στις κινήσεις,μη σου πω ότι είμαστε καλύτερες.
Πάραυτα δεν είναι ο λόγος αυτός που δεν θα πάω.Κατά της επτά θα παρευρίσκομαι στην Ένωση για να τραβήξω φωτογραφίες από την συνάντηση που έχουν.Ενώ υπάρχει αστρονομική συνάντηση στον Κήπο πολύ αργότερα.Έχουμε και συνέδριο να προετοιμάσουμε.Ευτυχώς έχουν WiFi εκεί και θα "συνδεθώ".
Το Σάββατο είμαστε στην παρουσίαση του νέου βιβλίου του φίλου μας Ιωσήφ Αλύγιζάκη.
Το "Κρυφά Γοήτευσε με" από τις εκδόσεις Modern Times ,έχει όλα εκείνα που χρειάζεται για μεταφορά στην μικρή οθόνη.Τράβηξα φωτογραφίες ίσως τις ανεβάσω αργότερα.
Από το οπισθόφυλλο :...Ένα φτωχό σπιτικό στα Χανιά. Μια μάνα παραίτημένη στη μοίρα της κι ένας αυταρχικός πατέρας που φοβάται μήπως ο γιος του δεν είναι αρκετά «αρρενωπός». Μια ξαφνική αχτίδα στο σκοτάδι. Η επίσκεψη της διάσημης θείας, της ηθοποιού Ντο Ναρ. Με παρασύρει στο μαγικό κόσμο του θεάματος, μου προσφέρει ένα μικρό ρόλο στην ταινία της και ρίχνει φως στα πιο απόκρυφα μονοπάτια της ψυχής μου. Οι φωνές του πατέρα. Η βουβή συνενοχή της μητέρας. Η αγαπημένη ντίβα φεύγει προτού προλάβω να ανακαλύψω το μυστικό που σκιάζει την ευτυχία της. Έρχεται ο Θωμάς, ο πρώτος ανεκπλήρωτος εφηβικός έρωτας. Η αποτυχία μου στις εισαγωγικές εξετάσεις. Το τηλεφώνημα. Εκείνη η γνώριμη φωνή από το παρελθόν ανάβει τη σπίθα που σιγοκαίει τόσα χρόνια στην ψυχή μου. Η Ντο Ναρ είναι πάλι κοντά μου. Ανεβάζει την αυλαία του σκηνικού που έστησε με τόση δεξιοτεχνία κι εγώ στέκομαι δίπλα της, πρόθυμος να με γοητεύσει. Ξανά και ξανά…
Όταν τελειώσω με την ανάγνωση του,θα επανέλθω.
Μου ήρθε μήνυμα από το Ballyclaus στο Bookcrossing και επιτέλους γνωρίζω το ταίρι μου για την ανταλλαγή.Κάθε χρόνο οποίος θέλει γράφετε και μετά από κλήρωση υπάρχει μια ανταλλαγή βιβλίων βάσει της wishlist του καθενός.Έτσι ίσως πάρω το πρώτο χριστουγεννιάτικο δωράκι νωρίς.
Ο θόρυβος από την επαφή του λάστιχου με το νερό της βροχής από τα αυτοκίνητα που περνούν τον δρόμο μου και τα μικρά χτυπηματάκια στο παράθυρο,μου αρέσουν.Μόλις ακούστηκε και μια βροντή.
Κλείνω αυτή την περίεργη ανάρτηση για να πάω να ετοιμαστώ.Δεν ξέρω γιατί της έδωσα αυτή την ταμπέλα.Θα την ήθελα πιο χύμα στο κύμα.Ωχ ου γκρινιάζω πάλι.

Καλό σας βράδυ..

Υ.Σ:θέλω να αλλάξω σχέδια στο μπλογκ ,να του δώσω χρώμα,αν ξέρει κάποιος πως ας μου πει..ευχαριστώ