Online reading:

web stats

7 Ιουν 2007

Οτι ναναι ..

Επρεπε να γραψω το προηγουμενο ποστ.
Με τρωει απο το Σαββατο.

Οσο για τις επομενες μερες δεν εχω ουσιαστικα να πω κατι.Δευτερα,Τριτη σχολή χθες και σημερα απο το πρωι μεχρι το απογευματακι διαβασμα καφεδακι τοστ διαβασμα,συναντηση με ποδηλατρεις την Δευτερα,Τριτη πηγαμε να δουμε τα ταινια της ΚΙΝΟΧ στο θεατρο Βλησιδη μαζι με το βιντεακι απο το "Φεγγαρι στην ροδα" το οποιο μολις το παρουμε στα χερια μας θα το δειτε μεσω γιουτιουμπ.Ετσι για να παρετε μια γευση του τι εγινε εκεινη την υπεροχη βραδυα που θα γινει θεσμος στην πόλη μας.
Αρεσε σε όλους και κατι μου λεει πως του χρόνου θα εχουμε συμμετοχές και απο αλλά μερη της Κρητης.
Ευτυχως που υπαρχουν και αυτες οι συναντησεις και αυτες οι εκδηλωσεις και βγαινω απο το σπιτι.Ευτυχως που εχω τον καλο μου να μου θυμιζει πως χρειαζεται να ξελαμπικάρομαι και λίγο.Ξερει καλα και εκεινος ποσο καλο κανει να ξεφευγεις λιγο απο αυτα που σε προβληματιζουν και σε αγχωνουν.Εργασιομανης ειναι αλλωστε.

Χθες πηγαμε να δουμε τους "Πειρατες της Καραϊβικής".
Οκ το πρωτο ηταν εξαιρετικο,το δευτερο μετριο,το τρίτο στα ιδια επίπεδα με το πρώτο με εξαιρεση τις λιγες συγκινητικές στιγμές προς το τέλος του έργου.
Αν δεν κανω λάθος την προηγουμενη βδομαδα ειχαμε πάει στο "Alter Ego".Πολύ μου άρεσε.Όχι επειδή επαιζε ο Ρουβάς που θελετε να το πιστεψετε ή οχι η ερμηνεια του ηταν εξαιρετική,αλλα ούτε επειδη επαιζε ενας Χανιωτης και γνωστος της Κατερινας.
Το ολο concept αλλα και οι ερμηνίες θυμιζαν ξενη ταινια.Σεναριο εξαιρετικό.
Μην βιαστείτε να το θάψετε επειδη παιζει ο Σακης μεσα.Μολις δειτε την ταινια θα αλλαξετε γνώμη.
Μια Ελληνική ταινία που θα ηθελα πολύ να δω ειναι η τελευταια ταινία που επαιξε ο αξιαγαπητος Μουστάκας με τον Λαζόπουλο,Το Ελ γκρεκο;Ετσι λεγεται;θα σας γελασω και δεν θέλω.Ενας ρολος διαφορετικος απο οσους εχει παιξει μεχρι τωρα.Ανυπομονώ να βγει σε μεγάλη οθονη.

Σημερα εχουμε δυο ωρες χορό.Επιτελους γυμναστική και ρυθμός.Μου εχει λειψει.
Μετα μαλλον θα εχω μαθημα αγγλικων θα δειξει.

Εκανα το διαλειμμα μου ωρα για projects.Σε μια βδομαδα τελειωνει το εξαμηνο και μας εχουν χωσει στις εργασιες.Δυσκολευομαι αλλα οκ τα καταφερνω.Αυτη η Matlab απαισια βρε παιδι μου.Αλλα δεδομενα τις βαζω αλλα βγαζει αλλα θελω να βγαζει.Οταν μου την βιδώνει βαζω Tools και Acid Babe γιατι αλλιως θα σπασω τον υπολογιστη και ειναι κριμα.


Αυτα που λετε.

Τσι γκιου ;)

Δεν υπάρχουν σχόλια: