Online reading:

web stats

26 Ιουν 2007

Δεν μου εφτανε η ζεστη εχω και πυρετο

Ολα τα ειχε η Μαριολη ο φερετζες της ελειπε.

Η θερμοκρασια ειναι εξω στους 41 βαθμους και η θερμοκρασια στο θερμομετρο που εβαλα πριν απο λιγο εδειξε 37 και 4.

Χθες ζοριστικα πολύ.

Ειδικα μολις μπήκα στο σπιτι ,ενιωσα να καταρρέω.

Πονουσα σε ολο το σωμα και το κεφαλι μου ηταν ετοιμο να σπασει απο μια πιεση απιστευτη.

Αδειαζω την βαλιτσα,ετοιμαζομαι να κανω ενα κρυο μπανιο αλλα δεν ειχα δυναμη.
Βαζω νερο στο ποτηρι μαζι με ενα αναβραζον,το πινω και βαζω θερμομετρο.
Η μαμα στο μεταξυ ειχε ορεξη να μαθει πως περασα κλπ.
Προσπαθησα να μην καταλαβει τιποτα και αρχισει την μουρμουρα.

38 και 6.
Η πλακα ειναι πως ελεγα στον καλο μου πως μαλλον ειχα δεκατα.
Οτι ναναι.

Το μονο που με προβληματισε ειναι οτι την επομενη μερα δηλαδη σημερα εδινα ενα μα8ημα που ηξερα παρα πολυ καλα.
Διαβαζα πενταωρα στην Αθηνα,οταν δηλαδη ο Χριστος πηγαινε για δουλεια.
Εγω εμενα στην καφετερια του Τιτανια,(εκει γινοταν η συναντηση) και το εριχνα στην μελετη.Που να τρεχω στα μαγαζια.Αλλωστε δεν ειμαι υπερ του shopping ειδικα σε οτι εχει να κανει με μενα.Προτιμώ να ψωνιζω για αλλους.Μην ξεχναμε και τους σαρανταεπτα βαθμους που ειχε εξω απο το ξενοδοχειο.
Δεν ημουν τρελλη να ξεπορτισω μεσα στην ζεστη,ειμαι και ευαισθητη.
Μηπως δεν ειμαι γυναικα;Δεν θα επρεπε να τρεχω στα μαγαζια και να αδειαζω το πορτοφολι μου;
Πρεπει να το ψάξω αυτο.

Θα τα παρω ομως από την αρχη.
Φτασαμε Αθηνα γυρω στις εντεκαμισι δωδεκα παρα.
Η ατμοσφαιρα αποπνικτική.
Πηραμε το μετρο και κατευθυνσθηκαμε προς την Ομονοια.
Θα μέναμε στο Hotel Solomou.

Κατα την διαρκεια της όλης διαδρομης καταλαβα τον
Μάνο.
Δεν ξερω και εγω ποσες φορες μου ηρθε να φωτογραφισω προσωπα και καταστασεις.
Η Αθηνα ενδείκνυται για φωτογραφιση.
Πρόσωπα,εικονες μεσα στο γκρι αυτης της πολης.
Μια κοπελια που βαφοταν στο μετρο καθισμενη κατω στο πάτωμα,μια αλλη εβγαζε τα φριδια της σε σταση λεωφορείου,κοπελιτσες και αγορια με ξυσμένο το μαλλι οσο για το ντυσιμο δεν το συζητάω.Χαμός στο ισιωμα.Ο καλος μου λογικα θα βαλει στο δικο του μπλογκ καποιες απο αυτες που τραβηξαμε.

Εχω να ομολογησω πως παροτι γεννηθηκα Αθηνα,παροτι εζησα εκει μεχρι τα εντεκα μου, τωρα δεν θα μπορουσα να ζησω εκει.Ευκαιριες ειχα πολλες και thank God που δεν διαλεξα και δεν με διαλεξε καμια.
Αναρωτιεμαι πως μπορουν ολοι αυτοι οι ανθρωποι να ζησουν εκει,πως ζουν.Γυρνώντας στο δωματιο τα ποδια μου απο κατω ειχαν μαζεψει ολη την μαυριλα που υπαρχει.Εδω οση ωρα και να φορας τα πεδιλακια αυτο το χαλι δεν θα το εβλεπες ποτε.

Χανια και παλι Χανια φιλε μου.
Εχουμε μεν και εμεις 40 βαθμους αλλα εισαι ανετος.
Ενιγουεις,μολις αφησαμε τις βαλιτσες στο ξενοδοχειο,πηγαμε στην Πλακα στο Υδρία και φαγαμε.Εξαιρετικο φαγητο,φιλικο περιβαλλον και τιμες σχετικα προσιτες.
Για καφεδακι,διαβασμα,relax με 42αρι και βαλε θερμοκρασια το ξενοδοχειο Τιτανια ειναι οτι πρεπει.Εχει live πιανο μουσικη και υπεροχα γλυκα.

Χμ κατσε να θυμηθώ που αλλου πηγαμε χμ!

Α ναι! Δυο βραδιες πηγαμε στο View στην Γλυφαδα,μια με φιλο και παλιο συμμαθητή του Χρίστου και μια με τους γονεις του (πρώτη επαφη),δεν το χαρηκαμε γιατι και στις δυο βραδιές ο συνδιασμος υγρασιας και ζεστης ηταν απελπιστικα απαράδεχτος.
Επισης πηγαμε στο TGIF ή αλλιώς Friday's,καναμε και shopping,πηγα μια βολτα στο Αττικα μεχρι να τελειωσει ο καλος μου απο την ΕΣΗΕΑ,πηγαμε σε συναντηση bookcrossers και με φιλο του Chris για βυσσιναδα (μιαμ)με homemade Cheesecake σε ενα βραβευμένο γαλακτοπωλειο-καφετερια στην Πλακα (ευχομαι να θυμαμαι καλα).

Αυτα γινανε πανω κατω.
Δεν προλαβαμε να δουμε πολλα πραγματα , ουτε φιλους.
Λιγος χρόνος και παρα πολυ ζεστη.
Καλα ηταν.
Ελπιζω οταν ξαναπαμε να περασουμε ακομα καλυτερα.
Παω να φαω λιγο καρπουζι να δροσερευτω γιατι η θερμοκρασια μου χτυπάει κοκκινο.
Κοιτα καιρο που διαλεξα να αρρωστησω!
Γρρρρρ!!

Hasta luego!

Δεν υπάρχουν σχόλια: