Online reading:

web stats

29 Ιουν 2007

Πρωινά Κεφακια

Εχω ξυπνησει αρκετα πρωι.

Συνηθεια καθημερινη πια.

Στο βαθος ακουγεται η μουσικη απο το υπεροχο cd που μου εδωσε χθες το βραδυ ο Χρίστος.

Ειμαι πολυ καλυτερα σημερα και πιστευω πως οφείλετε σε εκεινον.

Μου δινει απιστευτη δυναμη και κουραγιο.Ενα απλο βλεμμα του,ενα αγγιγμα,η ηρεμια του,το υπεροχο χαμογελο του,ειδικα οταν τον πειραζω και εκεινος απλα δεχεται τα πειραγματα χωρις να παραπονιεται.
Η σχεση που εχω μαζι του ειναι η σχεση που οι περισσοτεροι θελουν και επιθυμουν.
Μια υγιη σχεση χωρις στεναχωριες δακρυα,αμφιβολίες.
Επικοινωνια,σεβασμος αγαπη και καψουρα.Περιεργη λεξη αυτο το "καψουρα" αλλα ετσι ειναι.Εχουμε ξεπερασει την περιοδο του ερωτα και προχωραμε σε αλλο επιπεδο.
Θελουμε συνεχεια να βρισκομαστε μαζι,να συζητάμε ,να προβληματιζομαστε,να μιλαμε για το μελλον.Με φοβιζει βεβαια ολο αυτο μιας και πρωτη φορα μου συμβαινει να μπαινω εις βαθος των πραγματων και να μιλαω για αυτα.
Μεγαλώνω.
Ωριμαζω.
Οταν με κοιταζει με αυτα τα τεραστια καφετια ματια του,βλεπω οσα οι λεξεις δεν μπορουν να περιγραψουν.
Βεβαια σαν κλασσικη Ευγενια τον ρωταω τι μου βρήκε και γιατι εμενα,για να με ρωτησει και αυτος το ιδιο οποτε το βουλωνω και απλα χωνομαι στην αγκαλια του.
Πως ρωτας καποιον οταν και εσυ η ιδια δεν γινετε να απαντησεις;
Ελα μου ντε.Για να ειναι μαζι μου κατι βρισκει ο Χριστιανος,τι ρωταω και εγω οχουυ :ρ
Μου μαθαινει πως να σεβομαι τον εαυτον μου και πως να μην δεχομαι λιγοτερα απο αυτα που μου αναλογουν.
Η αυτοεκτιμηση μου εχει ανεβει σημαντικα και ειναι εκεινος η αιτια.
Θυμαστε πως ημουν πριν κατι μηνες;Μεγαλη Παρασκευη.Τελειως κλαψομούνα.
Εδιωξε φαντάσματα του παρελθόντος που μου ειχαν φορτώσει δικα τους μειονεκτήματα και κομπλεξ.Φαντασματα που με εκαναν να πιστευω πως δεν ηξερα να αγαπαω,που με εκαναν να μην μπορω να εκφραζομαι οπως νιωθω για να μην τους φερνω σε ασχημη θεση.
Δεν προσπαθει να με αλλαξει,ουτε εγω εκεινον.Ισως να γινονται διορθώσεις αλλα αλλαγες οχι.Με δεχεται οπως ειμαι,οτι και αν ειμαι.
Ειναι σπουδαιο να ξερει ο αλλος τι θελει στην ζωη του απο την ζωη του και απο σενα.Να μη μενει στασιμος αλλα να ανανεωνεται συνεχως.
Μπαινω σιγα σιγα στον κοσμο του επειδη εκεινος με αφηνει,επειδη εκεινος θελει.Ποσοι το κανουν αυτο;

Χιχιχιχ καταλαβατε λοιπον, με τι διαθεση ξυπνησα σημερα.Θα κανω πολλα πραγματα και το βασικο θα διαβασω σαν ανθρωπος οχι σαν ζωο που το βαζουν να οργωσει ενα χωραφι που δεν θελει.
Το χθεσινο ποστ ειναι απελπισια σκετη.Καλια να μην γραφω οταν ειμαι στις μαυρες μου.
Η περιοδος αργει ακομα αρα οι ορμονες μου δεν κανουν παρτυ.Τι κανουν τα φαρμακα!(αυτη την δικαιολογια βρισκω).
Σε κατι εργασιες εβγαλα μεσο ορο εννια και πηρα τα πανω μου.Το μονο που μενει ειναι να γραψω απο πεντε και πανω στο συγκεκριμενο μαθημα.Αντε να βλεπω μαθηματα να μειωνονται απο την λιστα αυτων που μενουν μεχρι το πτυχιο.Αποφασισα οτι σε μαθηματα που δεν την παλευω λογω μαθηματικών,το πενταρακι ειναι μια χαρα και οτι δεν πρεπει να τα κοβω για ψηλοτερο βαθμο.Ναι τετοιες χαζομαρες στο παρελθον τις εκανα αλλα no more.Ξεπεταμε μαθηματα οπως μπορουμε.
Και μιας που το εφερε η κουβεντα εκει,λεω να φτιαξω ενα φρεντο και να επιστρεψω στα συστηματα παραγωγης για να φτιαξω το Α4 τυπολόγιο μου.Γραφω αύριο πρωι πρωι και θελω να το περασω.Μπορώ να το περασω.
Η θερμοκρασια συμφωνα με το Widget του google ειναι στους 26 βαθμους στην Σουδα.Χμ αρα στα Χανια θα εχουμε καπου στους 28 με 30 .No bad οταν εδω και εξι μερες η θερμοκρασια αυτη την ωρα εφτανε τους 37.Δροσια επιτελους και αυριο μετα την βραδυνη ποδηλαταδα υπο το φως του blue moon θα ριξουμε και μια βουτια στην θάλασσα.Το πρωτο βραδινο μου μπανιο ever.
Φωτια,τραγουδι,χορος,θαλασσα.
Σουπερ!

2 σχόλια:

Adomiel είπε...

Λοιπόν πως τα πήγαμε στα Συστήματα Παραγωγής; τι ρωτάω όμως... σίγουρα θα έσκισες...! ;-) Σβήστο από τη λίστα λοιπόν...

Εύχομαι ολόψυχα μια τέλεια βραδιά με ποδηλατάδα και τρελές νυχτερινές βουτιές κάτω από την πανσέληνο...! :-D

SilentSoul είπε...

Η καθηγητρια εβαλε τρεις ασκησεις απο αυτες που ειχε πει στην αιθουσα.Δεν ειμασταν και πολλα παιδια.Απο τα 240 του ΜΠΔ ειμασταν δεν ειμασταν 20.Μαλλον γιαυτο το εκανε.εκει θελω να καταληξω.Αρα ημουν παρα πολυ τυχερη και ναι εσβησα αλλο ενα μαθημα απο την λιστα.
Την Δευτερα δινω Ηλεκτρονικο Εμποριο.Ακουγετε ευκολο αλλα δεν ειναι.Οι σημειωσεις του καθηγητης ειναι 1ας τομος ολοκληρος.Στο εργαστηριο τα πηγα παρα πολυ καλα οποτε για να μετρησει πρεπει να γραψω 5.Οφου αναλυω παλι.
Αντε να δουμε πως θα τα καταφερω την Δευτερα μιας και αυριο εχω το προγραμμα "Η πολη με το ποδηλατο ".
Ενιγουεις,παω να ετοιμαστω για την ποδηλαταδα.
Φιλακια πολλα και να μην χανεσαι οπως η Lili.Μου ελειψες :)