Online reading:

web stats

28 Ιουν 2007

Φαση ειναι θα περασει

Παράξενες αυτές οι μέρες.

Το κεφάλι μου το νιώθω βαρύ,τα μάτια μου πρησμένα,το μετωπο μου να καίει αλλα πυρετό να μην εχω.Τι ειναι;

Ειμαι κρυωμένη και ειναι φυσικο και επομενο να νιωθω ετσι βαλε και την ζεστη την οποια ουσιαστικα βιώνω στο δωματιο μου μιας και οταν δουλευει η λαμπα και ο υπολογιστης θερμαίνεται στο τσακ μπαμ.Φουρνος φουρνος!

Αφηνω την πορτα ανοιχτη οσο δεν ειναι οι γονεις μου εδω για να μπαινει λιγη δροσια απο το κλιματιστικο που υπαρχει στο μεσα δωματιο αλλα και παλι ζεσταινομαι.Οταν ειναι εδω ειτε η τηλεοραση θα ειναι δυναμωμενη ειτε απο το παφα πουφα του μπαμπα θα εχουν γεμισει καπνο ολα τα δωματια.Γκρουβομαι με τον καπνο γιαυτο και κλεινω την πορτα του δωματιου μου.
Την φρίκη την εφαγα το μεσημερι.Λιγο πριν γυρισει η μητερα μου απο την δουλεια.
Ετσι στο ασχετο σκεφτηκα τον Θανατο και αρχισα να πανικοβάλλομαι.
Δεν με χωρούσε κανενα δωματιο.
Μαλλον φταιει η αντιβίωση,ή το αγχος της εξεταστικής.
Δεν μπορω να το εξηγήσω.
Αυξομειωσεις συναισθηματων απο το πουθενα.
Ειναι στιγμες που εχω την αισθηση οτι ο χρονος δεν ειναι αρκετος για να κανω οτι και οσα θελω.
Απο χθες διαβαζω συστηματα παραγωγης ενα μαθημα που δινω Σαββατο πρωϊ.
Καλα παει δεν λεω,μα δεν μπορω να συγκεντρωθω.
Υλη που υπο αλλες συνθηκες θα εβγαζα σε μια δυο ωρες το πολυ,τωρα χρειαζεται το ιδιο για μια σελιδα τυπολογιου και ανησυχώ.
Η σχολη μου ειναι πεντε χρόνια και ειμαι ηδη στο τρίτο εχοντας μαθει πολλα πραγματα.Αναρωτιεμαι αν κανω το σωστο.Αν ο στοχος που εχω βαλει θα εχει καποιο αποτελεσμα ή θα πάει και αυτο μαζι με τα αλλα χαρτια των σεμιναριων,βεβαιωσεων και διπλωματων που ηδη εχω σε ενα ντοσιε.

Μαθε τεχνη και αστηνε και οταν πεινάσεις πιαστηνε λενε.Ποσο δίκιο εχουν αραγε;

Οταν η σκεψη γεννα λογική,τα πραγματα αλλαζουν.
Οι εικονες ειναι ξεκάθαρες.
Ωμες και σκληρες.
Αλλαζει το σκηνικο και παύει "το παιδι" να κυριαρχει μεσα σου.
Η οψη του προσωπου γινεται πιο αυταρχική σχεδον αταραχη.
Εχω φτασει σε σημειο να ξυπναω μηχανικα καθε πρωι στις επτα για να φαω τα δημητριακα μου και αυτα στο ποδι ,επειτα να τρεξω στο γραφειο για να συνεχισω το διαβασμα.
Με τσατιζει το μετα.
Το αποτελεσμα.
Που ενω εχω καταβαλει απιστευτη προσπαθεια να κατανοησω καποιες εννοιες,την ωρα της εξετασης τα θεματα με κανουν να μην ξερω απο που να αρχισω και πως να τελειωσω.Γυρω μου συμφοιτητες να βγαζουν σκονακια και να τεντωνονται για να αντιγραψουν απο τον κολλητο τους.
Οσο καλη και να ειμαι η οσο καλη και να θελω να γινω,ο χρονος περναει και δεν εχω χρονο για πεταμα.

Παραλογισμός στο μεγαλειο του ετσι;
Πριν που εκανα τοσα πραγματα,εκανα ται τσι ,εκανα χορο ειχα και την εκδρομουλα του ΣΚ ολα κυλουσαν ομαλα και γινοταν στην σειρα τους και στην ωρα τους.Τωρα που ασχολουμε με την εξεταστική και μονο με αυτη δεν ξερω κατι δεν μου παει καλα.
Μηπως τελικά ειμαι αχρηστη;

Η ζεστη φταιει μη με παρεξηγείτε.Εχει βράσει το κρανίο μου και το μυαλο μου απο ζελε εχει πηξει.
Φαση ειναι θα μου περάσει και σε σχεση με αλλες φασεις η δικια μου ειναι γελοία.

Θελω αγκαλιιιιτσααααα ουααααααααααα!!!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: