Online reading:

web stats

28 Νοε 2012

Αναμένοντας τα Χριστούγεννα

Μπορει αυτη τη στιγμή το πορτοφολι μου να εχει να μην εχει 2 ευρω,βλέπεις μας "καλοπληρωνουν" οι πελάτες μας,
μπορεί να ανησυχώ για το αν θα τα καταφερω να μαζεψω δωρακια για τα αγαπημενα μου ατομα,
μπορεί να θέλω να πάω εστω και μια φορα τη Πρωτοχρονια κάπου στο εξωτερικό και ας μη εχω "μία",
μπορεί να μου ηρθε η περιοδος οσο και αν παρακαλουσα να μην ερθει,
μπορει να εχω παρει κιλακια και να με βριζω για αυτο επειδη με εχει πιασει λύσσα και τρωω μαλακιουλες ειδικα το βραδι μετά τη δουλεια και αφου δεν κανω συχνα γυμναστικη πια καλα να πάθω,
μπορεί κάποιοι να μην εχουν ουτε τα 2 ευρω που ειμαι τυχερη να εχω στο πορτοφολι μου ,

πολλά "μπορεί" που στις περισσότερες περιπτωσεις ειναι και "σιγουρα δεδομένα",
 ειμαι όμως καλά στην υγεια μου,δοξα τω Θεώ,ειναι η οικογενεια μου καλα και ευχαριστώ ζωή να λέω.

Ανυπομονώ για τις γιορτές και ολα τα χρώματα που φερνουν μαζι της.

Λατρευω τις μυρωδιες αυτων των γιορτών.

Τις χαρουμενες φατσουλες των παιδιων.

Ειμαι σε διαδικασια αναζητησης χειροτεχνιων για τα παιδακια στι ςμικρες ηλικίες που κάνω μάθημα αλλα και χορογραφιες εκτος απο το πουλακι τσιου για τα λίγο μεγαλύτερα.
Υποθέτω οτι στο σπίτι μετα το σχολείο κάποια απο αυτα δεν θα περνάνε και τις καλύτερες καταστάσεις αν και εχουν γινει τόσο δυναμικά και υπερήφανα που στηριζουν τους γονεις και δεν ζητουν υπερβολες σε αγορες που για άλλα παιδια ειναι δεδομενο γεγονος .

Γενικα αναρωτιεμαι τι ειναι πιο δυσκολο στις γιορτινες μερες που ερχονται.
Να εισαι μονος σου στο κοσμο,αστεγος και χωρις να σκεφτεσαι οτι υπάρχει καπου στο μελλον ελπιδα αλλαγής ,μα παραυτα να υπάρχει φαγητο από το σισιτιο της εκκλησιας .

Να είναι η  οικογενεια καλα ,να εχεις υγεια,καλα οικονομικα και ας γεμιζει το γραμματοκιβωτιο με λογαριασμούς,αλλά να αμφιβάλεις για την αγαπη και αφοσίωση του συντροφου σου.

Να εχεις οικογενεια,υγεια,καλα τα οικονομικα,μπορεις να περασεις καλα εφοσον διαγραφεις απο το μυαλο σου χρηματικες υποχρεωσεις αλλά παραυτα να γεμιζει το γραμματοκιβωτιο με λογαρισμούς που ειναι παραπάνω απο οσα βγάζεις γιατι ετσι καυλωσε στο κρατος να μη σε αφησει σε χλωρο κλαδί ενω εκεινοι περνουν και θα περάσουν μέσα στη χλιδή και στα πλουσιοπαροχα ξενοδοχεία.

Εγω δεν ανηκω σε καμια απο αυτες τις κατηγοριες.
Ειμαι ετυχισμένη και με θετική ενεργεια.
Οχι δεν βρισκομαι στο ροζ συννεφακι μου!
Θεωρω ομως οτι
απο τη στιγμη που εχω περασει και απο τα χειροτερα (10 χρονια φετος καθαρη)
από τη στιγμη που εχω στη ζωη μου τον αντρα μου,που με αγαπαει και που μου το δειχνει κάθε μερα
από τη στιγμη που οι γονεις και η οικογενεια του αδελφου και του αντρα μου ειναι καλα
από τη στιγμη που μπορω και ζω το σημερα
από τη στιγμή που κάνω ονειρα και συνηθως τα πραγματοποιώ συνεχιζοντας να κανω και αλλα

χρειαζεται να χαμογελώ και να μη κάνω αρνητικες σκέψεις, που το μονο αποτελεσμα τους ειναι να χαλιεμαι και να κλείνομαι στον εαυτον μου,χωρις να υπάρχει λόγος.

Αναλύω!

Ετσι ειμαι αναλύω.

Αχ πόσο λαχταρω να ερθουν οι γιορτες!
Πόσο;

Σκεφτομαι απο Δευτερα να ξεκινησω να στολιζω το σπίτι αλλά και το σχολείο μας.


Δεν υπάρχουν σχόλια: