Online reading:

web stats

7 Μαΐ 2011

Λογια που δεν θα μονο λόγια

Χαμένη αναμεσα σε αστρονομικές ιστοσελίδες,twitter και καθημερινες δουλίτσες.
Γραφω μετα απο αρκετα μεγάλο χρονικό διάστημα και οντως ...νιωθώ σαν "χαμένη στο διάστημα".
Αναλύσεις καθημερινότητας,σχεδιασμοί κινήσεων,προτεραιότητες.
Προσπαθω να βρω mails χορηγών για το 7ο Πανελλήνιο Συνεδριο ερασιτεχνών αστρονόμων που θα πραγματοποιηθεί εδώ στα Χανιά στις αρχές του Οκτώβρη.
Τεσσερα με πεντε ατομα ειναι στην οργάνωση τα δυο απο αυτα εγω και ο αντρας μου που ειναι και ο Πρόεδρος.Θα τα καταφερουμε το ξέρω και οχι απλα θα τα καταφερουμε,αλλά θα ειμαστε τόσο πρωτοποριακοί που αυτο το συνέδριο θα μείνει στην ιστορια ;)
Ειπαμε θετινη σκέψη και τα παντα γίνονται.
Σας ειχα πει για το ταβανι στο σαλόνι;Δεν θυμάμαι.
Επεσε ενα τεράστιο κομματι πάνω στην γυάλινη Τραπεζαρια,γρατζουνιστηκαν 3ις καρέκλες και το χαλι ηταν μεσα στον σουβα και την σκόνη.Καλά,ολο το σαλόνι μας ηταν μεσα στην σκονη.Τετοιο καιρό τον Απρίλη ήταν,βραδακι Κυριακής γυρίζαμε από το Σταυρο στο Ακρωτηρι που ειχαμε πάει για ξεκουραση.Το πατρικο μου ειναι ησυχαστήριο στην κυριολεξια.Το μονο που ακους ειναι πουλακια να κελαϊδουν και το αερακι να ψιθυρίζει στα φύλλα των γύρω δέντρων.Αχ το θυμήθηκα και πηρα τα πάνω μου.
Που λέτε,εδω και σχεδον ενα μηνα δεν εχω κανονικο σαλόνι.Λείπει η τραπεζαρια που εχει μοιραστεί στην κουζινα,η τζαμαρια πανω στο τραπεζι-παγκο κουζινας,ενω η βάση βρισκεται διπλα τους.Δύο τοιχοι ειναι μέσα στον σουβα.Σημερα ήρθε ο ειδικος να βάψει και ευχομαι επιτελους απο αποψε να ανασανουμε και να μπορεσουμε να καλεσουμε κοσμο στο σπιτι για επιτραπέζια και ταινιες.
Θα βαφτεί επίσης και και ταβάνι του δωματιου εργασίας του Χρήστου που ειναι μουχλιασμενο και μαυρο λόγω της μη μονωμενης ταράτσας,η οποια μαζευε τα νερα της βροχης σε αυτο το δωματιο απάνω.Φρικη σου λέω.Να μη μπορεις να μπεις μέσα απο την μυρωδια και μιλάμε για ενα εξαιρετικο δωματιο με βιβλια και ντουλάπες με ρουχα.Α τωρα που ειπα για ρούχα,να θυμηθω να τσεκαρω αν υπάρχει τιποτα μουχλιασμενο εκει μεσα.Που το εχω σιγουρο οτι θα υπάρχει μιας και της προάλλες βγαλαμε ενα πατελονι σε χαλια κατάσταση.
Εγω παραυτα παραμενω ηρεμη,παρολο που ειμαι εκτος απο control freak και περιεργη με τα της καθαριότητας.Δεν μιλάμε για μανια καθαριότητας,απλά δεν μπορω την σκονη και την ακαταστασία.Μου την βιδωνει.Αν δεν σκουπίσω σφουγγαρισω ξεσκονίσω,δεν ειμαι ικανοποιημενη.Δεν γινετε καθημερινα βεβαια.Τουλαχιστον τουαλετα κουζινα και ο χωρος που κοιμόμαστε θέλω να ειναι καθαροι χώροι.
Νέα αλλα δεν εχω να σας πω.
Σπιτι δουλεια σπίτι και κατα διαστηματα λίγο Σταυρος κανα λατιν παρτακι στου Στέλιου αντε και κανα καφεδάκι την Κυριακη παραλιακα με φιλους.Ωραια ειναι.Καλοκαίρι ερχεται αλλωστε πως να μην ειναι ομορφα.Αλλες μυρωδιες,αλλες εικόνες,αλλες στιγμές.
Δεν ξέρω αν θα τα καταφερω να παω λαϊκή σήμερα για φραουλίτσες.Λατρευω τις φράουλες.Τωρα ξεκιναει το βάψιμο και ειναι 11.Για να δουμε.
Ο καλός μου πηγε στο σχολείο για προετοιμασια των παιδιων όσο αφορα Lower και Proficiency.Πάτησε χθες "το κουμπί" με τα χρωστούμενα.Περασαν τα δεκα χιλιάρικα.Οσο και να φαινεται περιεργο μας χρωστανε τοσα και μαλλον παραπανω του ειπα να μη μου πει για να μη φρικάρω.Οι κακοπληρωτες ειναι αυτοι που τα εχουν ενω αυτοι που δυσκολευονται με τα οικονομικα τους ειναι τυπικοι και σωστοι στις συναλλαγες τους.Από την ερχομενη εβδομαδα θα αρχισω εγω να παίρνω τηλεφωνο που δεν το εχω κανει ποτέ όσα χρονια δουλευω ,μπας και ντραπουν και τα φερουν μεχρι να κλείσει το σχολείο.Ηδη κάποιοι ειχαν χρέος απο πέρσι και να βάλαμε μαζι με τα φετινα.Αναρωτιεμαι αν καταλαβαινουν πόσο κακό κάνουν στην λειτουργία του σχολείου,που θέλει ενοικιο-ρευμα-τηλεφωνα-νερο,για να προσθεσω οτι χρειαζομαστε χρηματα το ενοικιο του σπιτιου-τα ρευματα-το νερο τραπεζικες υποχρεωσεις ,ευτυχως τηλεφωνο δεν εχουμε βάλει.Τι να πω και τι να αφησω!
Κατανοώντας την κατασταση ειχαμε κανει εκπτωση στην εκπτωση αλλα και πάλι καποιοι δεν το σεβάστηκαν.Ακομα και οταν μας εκοψαν στο σχολειο το ρευμα δεν ήρθε κανενας τους να βοηθησει με εστω 100 ευρω βρε αδελφε.Μιλαμε για ατομα με μια αλλα και τρις επιχειρήσεις.Μονάχα οι γνωστοί και σωστοι στις υποχρεωσεις τους.Τοση γαϊδουρια!
Εχουμε σκεφτει διαφορα για την ερχομενη σχολική χρονια και με σωστο προγραμματισμό θα υλοποιηθούν.Ειπαμε θετική σκέψη και πολλές πολλές ανάσες.
Βλέπουμε πολλες σειρές και σχεδον καθόλου τηλεόραση.Ενημερώνομαι πολύ μέσω twitter.Παρακολουθώ απο εκεί τόσο αστροναυτες,διαστημικούς σταθμούς,την Νασα,εφημεριδες-περιοδικα καθηγητες Αγγλικων και ξένων αλλων γλωσσών κυρίως μεθοδολογια διδασκαλιας αλλα και χρησιμα tools .Εχω προσθέσει και μερικούς σταρουμπες για να διασκεδαζω.Καθε μερα μαθαινω καινουργια πράγματα.Παρακολουθώ και τον διαστημικό σταθμο ISS καθε ποτε περνάει απο τα Χανια αλλα και την ξαναμανα περιπέτεια της Ελένης της Καλαμάρης,η οποια εδω και μήνες κανει ξανα χημειοθεραπείες πολεμώντας για αλλη μια φορα τον καρκίνο.Πάλι νικήτρια θα βγει το ξέρω μα το δυσκολο ειναι η διαδικασία.
Να θυμάστε πάντα οτι η ζωη ειναι υπεροχη και ειναι κριμα να την χαραμίζουμε κανοντας ασήμαντα πραγματα. Εγω , η Ελενη μα και κάθε ανθρωπος που εχει βιωσει δυσκολες καταστασεις ζωής το ξέρει καλα .
Πολλα χαμογελα,δακρυα μονο χαράς,θετική σκέψη για το καλυτερο αποτέλεσμα.
Οταν θελεις μπορεις να "κερδισεις" τα παντα.
Η εσωτερική μας δυναμη ειναι μεγάλυτερη απο όσο πιστευουμε,αρκει να την βρούμε,να την πιστέψουμε.

Δεν υπάρχουν σχόλια: