Online reading:

web stats

1 Μαρ 2011

Αναζητησεις

Καλημέρα και Καλό μήνα να έχουμε.
Αρχή της Ανοιξης λένε όλοι.
Δεν εχουν αδικο.
Εξω ειναι πανεμορφα έχουν ανθίσει οι αμυγδαλιές,τα πουλιά τιτιβίζουν διαφορετικα,πιο χαρουμενα,ο ουρανος εχει ενα υπεροχο γαλαζιο χρώμα που το σπάνε τα διάσπαρτα συννεφα.
Η πόλη εχει ξυπνήσει από πολύ νωρίς .


Από την Πέμπτη δεν ειναι όλα ρόδινα.Ολο και κατι θα συμβει,γιαυτο λέω συνεχεια , να μην προγραμματιζουμε γιατι τα βλέπει η Μοίρα και καταχτυπιέται στα γέλια.
Μετά απο πολλές διαδικασίες έχουμε και πάλι ρευμα στο σχολείο.Το Σαββατο καναμε μαθημα με το φως του ηίλου μιας και τα μαθηματα ήταν απο τις εννια το πρωϊ.Εβρεχε,φυσούσε,λυσσομανούσε εξω.Είχε και αρκετό κρύο.Ειμαστε και σε ορεινή περιοχή.
Ενώ στο γραφείο γινοταν ενας χαμός λόγω μετακόμισης απο το ενα χώρο στο αλλο.
Απανωτα τηλεφωνα στον καλο μου για βοηθεια αλλα παντα εφευγε άπραγος γιατι χωρις καλώδια και εξοπλισμο δεν μπορούσε να συνδεσει τους υπολογιστες με το δίκτυο.Μχρι και χθες ειχε πάει οπου τελικα αποφασισαν για στικακια ασυρματης συνδεσης που ειναι οικονομικα σε σχεση με τα καλωδια που ήθελαν οι άλλοι.
Το σημερινο τηλεφωνημα απο την μητερα μου ειχε ν ακανει με αυτο.Ενω ολα λειτουργουν στο γραφείο,δεν μπορούσε χωρις internet.Μόλις που ειχα ξυπνησει και τα παραπονα της έντονα και οχι οτι καλύτερο με μια γουλιά φρεσκου μυρωδάτου καφε.
Εκείνος έχει διοικητικο το πρωϊ οπως και καθε Τρίτη.Ελπιζω να μην τον ενοχλησανε ,διότι εκεινες οι ωρες του διοικητικου ειναι σημαντικες.Ετοιμαζονται για ημεριδα και χρειαζεται σωστος προγραμματισμος.
Σημερα πρεπει να παμε και στο Τζαμπο να αλλαξω μια καρναβαλίστικη στολή.
Πηγαμε το Σάββατο στο υπερκατάστημα αυτο για ψωνια,μιας και η σχολή χορού μας ειχε μασκέ παρτυ.Είχαμε κάτι στο μυαλό μας το οποιο ήθελε ευρηματικότητα as usual.Δεν υπήρχαν χρηματα και βασικα δυο φορες θα την φορούσαμε.Τεσπα,πηγαινοντας σπίτι την δοκίμασα αλλα ήταν σαν τσουβάλι πάνω μου σε σημείο να θέλω να βάλω τα κλαμματα.Εχω παχύνει κιολας.Χαλια μαυρα.Ξενερωσα τελειως.Η δικια του αμφίεση εξαιρετική.Βλέποντας με ετσι ,ντυθηκε αμέσως και μου ζητησε να τον συνοδεψω πάλι στο μαγαζι η να μεινω σπιτι μεχρι να μου φερει μια αλλη στολή.Εγώ οχι απλα ειχα χασει την διάθεση μου αλλα τσατίστηκα με εμενα.Εξαρχης και ετσι που την εβλεπα την στολή δεν μου αρεσε αλλα την πήρα.Ακομα δεν εμπιστευομαι το ενστικτο μου και με εκνευριζει αυτό.
Για να μη πολυλογώ,πηγαμε να την αλλαξουμε αλλα αλλαγες γινονται μόνο Τριτη και Παρασκευη.Ειναι πολιτική του καταστήματος μας ειπαν και ας τους έλεγε εκεινος πως χρειαζομασταν την στολή.Δευτερη ξενέρα για μένα.Με πήρε απο το χερι και με πηγε στο τμημα με τις στολές.Που ορεξη εγω να κοιταξω για κάτι άλλο.Τα ειχα βαλει με εμενα,για το σωμα μου,την σκατοεπιλογή μου.Δεν θα με χαλούσε να εβαζα την περσινή.Εκείνος ηρεμος και χαλαρος,τον λατρευω για αυτό,εκανε μια συζητηση μαζι μου η οποία με χαλάρωσε λίγο,όποτε και διάλεξα με αλλη διαθεση πια,μια αλλη στολή.
Οποτε σημερα Τρίτη θα παμε να δωσουμε την πρωτη στολή,για να παρουμε διαφορα εποχικα ειδη.
Την Κυριακή βάλαμε βενζίνη,ξαναβάλαμε και χθες γιατι αναβόσβηνε το λαμπάκι.
1,70 την εχουν παει τωρα και εμεις χρειαζομαστε να πάμε Αποκόρωνα και να γυρίσουμε 4 μέρες την εβδομαδα και καμια φορα 5 αν εχει Σαββατο μάθημα εκείνος.Πω ρε λάσπη!!!

Χμ,δεν ξερω που θα μας οδηγήσει σαν Ελληνες ολη αυτη η φαση.Παντως τα πράγματα δεν ειναι καλα.Πολλα μαγαζια εχουν βάλει λουκέτο.Παντου βλέπεις ενοικιάζεται αλλα κανενας ιδιοκτητης δεν ρίχνει τα ενοικιαστήρια.Προτιμάει να μενουν ξενοικιαστα παρα να μειωσει λίγο τις τιμές.Ακουσα της προάλλες οτι ενα μισθωμα μαγαζιου κοστίζει 1500 το μήνα,που οχι απλα δεν τα βγαζει τωρα ένας μαγαζάτορας,αλλα μονο τόσο του ερχετε η ΔΕΗ.Δεν παμε καλα σας λέω.
Ωστόσο η προπαγανδα σε μερικα δελτια ειδήσεων συνεχίζεται.Οι δημοσιογραφοι έχουν γίνει δικαστές,εχουν αποκτησει το υφάκι του κατήγορου και της υπεροψίας.Οταν κάνεις το λάθος να δεις ειδήσεις σε κανα Αλτερ,Μεγκα κλπ σηκώνεται η τρίχα κάγγελο και σβιιιιιιν σου ερχεται να πάρεις την τηλεοραση σου να την σπάσεις.Καλα η μούτζα πάει ΄συννεφο.Πολύ μουτζα βρε αδελφε.Τόλμησα να θέλησω ενημερωση και να λάβω απογοήτευση απο τα γαμωπαράθυρα τους τα τηλεοπτικα.Αυτα μας μάραναν.
Είχαν τον χοντρο και παλι χθες σε κάποιο ειδησιογραφικό σόου.Κωμωδια σκέτη.Ευτυχως εχω το λαπτοπακι πανω στην τραπεζαρια του σαλονιου ,οποτε ενα κλικ και σβήνει η τηλεοραση και ασχολούμε με κατι πιο διασκεδαστικό στο διαδίκτυο.
"Μαυρισα" πάλι .
Πάω να βάλω καμια μουσικούλα,να κανω καμια δουλιτσα μεχρι να ερθει ο καλος μου,να δω και τι θα μαγειρεψω.Προβλημα και αυτο.Το μαγειρεμα.Χμ τωρα σκεφτηκα πως εχω πατζαρια στο ψυγείο.Μμμμ.Ισως να εχω και ψαρι στην κατάψυξη.Λες;Δεν κακό.
Κοιτα καταντια!Να γραφω ότι σκεφτομαι χαχαχαχ.Πλάκα εχω τελικα.
Χαιρομαι για πολλα πραγματα αλλα κυρίως για ενα.Πολυ σημαντικο πράγμα.
Δεν εχω αφησει τον εαυτον μου.
Δεν εχω σταματησει να διεκδικώ.Να θέλω.
Δεν εχω σταματησει να βελτιωνομαι και να αναβαθμιζομαι.
Ειναι ασχημο στον γαμο αλλα και στην σχεση να αφηνει, μια γυναικα - ενας αντρας, τον εαυτον της-του.

Αν μπορέσω να ρυθμίσω σωστα καποια οικονομικα θέματα,εφοσον μας πληρωνουν οι γονεις-εκει βρισκεται το θέμα,για να ειμαστε πιο χαλαροί και δίχως το αγχος των υποχρεώσεων πιστευω οτι οι ανασες μου δεν θα ειναι τόσο δύσκολες.Θα είμαι σούπερ.
Καινουργιος μήνας.
Καινουργια λίστα με υποχρεώσεις που χρειάζονται κάλυψη.
Για να δουμε θα φιλοτιμήσει κανεις να μας δώσει τα χρωστούμενα;
Τουλαχιστον τα περσινα ρε φιλε!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: