Online reading:

web stats

29 Σεπ 2009

Control Freak

Σε ελευθερη μετάφραση θα το έλεγα "Μανιακή με τον έλεγχο".
Ετσι με ονόμασε ο καλός μου χθές,μέσα στο αεροπλάνο της επιστροφής στα Χανιά.

Την περασμένη Παρασκευή αναχωρήσαμε για το 6ο συνέδριο ερασιτεχνικής αστρονομιας που θα υλοποιούνταν στην Αλεξανδρούπολη.Επιστημονες,αστροφυσικοί,αστρονομοι,ερασιτέχνες αστρονόμοι,μαθηματικοί,μεγάλα ονόματα και γενικά λατρεις της αστρονομίας θα επαιρναν μέρος σε αυτό το συνέδριο.Παρουσιαστηκαν διατριβές και αποτελέσματα ερευνών,μίλησαν για την εκλειψη ηλίου τόσο της Ρωσιας το 2008 όσο και για την έκλειψη στην Σανγκάη της Κινας φέτος το καλοκαίρι.Θέλαμε πολύ να πάμε στην τελευταία έκλειψη αλλά τα οικονομικά μας δεν μας το επέτρεψαν.Ταξιδέψαμε έστω και λίγο μέσα από βίντεο που παρουσιαστηκαν στον εκθεσιακό χωρο οσο και στην παρουσιαση των αποτελεσμάτων.
Ηταν ένα πανέμορφο τριήμερο.Γνώρισα επιτέλους από κοντα τον κ.Θεοδοσίου,τον κ.Γραμματικάκη,τον κ.Μουσα,τον κ.Οικονομου υπευθυνο στην Νασα των αποστολών στην Σελήνη και τον Αρη.Ξανασυναντηθήκαμε με τους πολυαγαπημένους μου κ.Σειραδάκη και κ.Ζαφειρόπουλο καθώς και με τους υπόλοιπους καθηγητές και συλλόγους από το συνέδριο της Πάτρας πριν 2 χρόνια.
Το επόμενο συνέδριο θα γίνει στην Κρήτη (Ηράκλειο) ύστερα από πρόταση που καταθέσαμε και η οποία έγινε ομόφωνα αποδεχτή από όλα τα διοικητικά συμβούλια συλλόγων,σε συνεργασία του συλλογου μας (Σ.Φ.Α.Κ.) με το Πανεπιστημιο Κρήτης.
Μεγάλη ευθύνη ομολογουμένος αλλά θα τα καταφέρουμε με δουλειά και συνεργασία.Ισως αυτό να το αντιγραψω και σε επομενη ξεχωριστή ανάρτηση γιατί το θέμα μου είναι αλλο.

Μανιακή με την τελειοτητα και τον έλεγχο λοιπόν.Δεν ειναι κατι που δεν το γνώριζα.Αυτο το Freak όμως με έκανε πάλι να αναλύω.Γιατι να ειμαι ετσι,μηπως πρεπει να αλλαξω γιατι δεν γινεται να ελεγχω τα πάντα και να αγχωνομαι κλπ.
Δεν το πηρα στραβα αλλα ξαφνικά σαν φλασιά θυμήθηκα την φάση στην Βενετία που κάτι δεν πηγε όπως το σχεδίασα και την φρίκη που εφαγα χαλώντας έτσι, όχι μονο την δικια μου διάθεση αλλά και του αντρα μου,ενώ υπήρχε λύση εφικτή.
Κατι παρόμοιο έγινε χθες,μονο που την φρίκη δεν την εφαγα εγώ αλλά εκεινος.Σε λίγοτερο βαθμό από οταν φρικαρω εγώ.
Οσο περιμεναμε το bus για να μας μεταφέρει στο αεροπλάνο,τον παρατηρησα να ψαχνει το πορτοφόλι του και να ανησυχει.Αστραπιαία,συνειδητοποιησα ότι έψαχνε το χαρτάκι που μας είχαν δώσει από το parking όπου είχαμε αφήσει για φύλαξη και καθαρισμό το αμάξι μας όσο θα λείπαμε.Ήθελε να τους πάρει τηλέφωνο για να τον παραλάβουν όσο έγω θα φόρτωνα στον φορτωτή βαλιτσών τις αποσκευες μας,μιας και η μια ηταν γεμάτη βιβλία αστρονομιας αλλα και διάφορα του συνεδρίου.Εψαχνε ,εψαχνε..αλλα η απόδειξη πουθενα.
Ψάχνεις το χαρτάκι για το αμάξι;τον ρώτησα.
Ναι και δεν το βρίσκω, απάντησε.Πως θα πάρω τηλέφωνο τωρα;Εδώ το έβαλα,στο πορτοφόλι.
Συγνώμη μωρο μου,συνεχισα εγώ.Δεν το έχεις εσύ.Είναι στην βαλίτσα με την τσαντα μου,ειπα όσο μπορούσα απαλά και με ενδειξη ότι ήξερα ότι μου ξέφυγε αυτή η λεπτομέρια.Με κοιταξε με ένα βλέμμα συνδιασμενο με απορία και εκνευρισμό.
Δεν θυμασαι που μου το έδωσες μόλις στο έδωσε;συνεχισα εγω.
Και τι γυρευει εκεί;Και τωρα πως θα τον βρούμε;Θα χασουμε πολυτιμο χρόνο και θα αργήσουμε για το μάθημα.
Δεν μίλησα.Απλα εμεινα χαμένη στις σκέψεις μου κοιτώντας το αεροπλάνο που πλησιαζαμε.
Αναρωτιόμουν πως μου διέφυγε ,πως και δεν σκέφτηκα αυτή την σημαντική λεπτομερια,αυτο το σεναριο.
Πάνω στο αεροπλάνο,μολις δεθήκαμε,μου επιασε το χέρι.Του ξαναζήτησα συγνώμη και του τρίφτηκα σαν μία γάτα που μου ζητάει χάδια όταν τριβεται στο πόδι σου.
Εισαι control freak και συνεπώς σε εμπιστευομαι, γι'αυτο και στο έδωσα αλλά..
Δεν συνέχισε την φράση.Ηξερε,πόσο ασχημα ένιωθα.Συνέχισε να μου χαϊδευει το χέρι.Ανασκουμπώθηκα και του έδωσα πολλά φιλάκια στο μαγουλάκι του.Εκλεισε τα ματακια του,ηταν ταλαιπωρημένος απο το μεχρι τότε ταξίδι μα και απο το στομαχι του.Μου εσφιξε το χερι και μετα..αποκοιμήθηκε...
Ειναι τόσο γλυκός όταν κοιμάται.Εχω κάτσει να τον κοιτάζω... πολλές στιγμές.
Γύρισα να κοιταξω απο το παραθυρο...Control freak ειπε εκεινος...Θέλω τον έλεγχο των πραγματων για να μην βρεθώ απροετοίμαστη.Σίγουρα υπάρχουν πολλοί εκεί έξω σαν και εμένα.Σίγουρα ο ανθρωπός μου προσπαθει να με μάθει και δέχεται αυτό που είμαι χωρίς να θέλει να με αλλάξει.
Πόσα ζευγάρια αραγε,το κάνουν αυτό;
Ανασα μου,ζωη μου,φως μου,σε ευχαριστώ..


ΥΣ:Τελικά μολίς φτάσαμε Χανιά πήγα για τις αποσκευές όπως το είχαμε σχεδιασει ενώ εκείνος βγηκε εξω μήπως και πετύχαινε τον τυπο με τον παρκινγκ να περιμένει.Ενας υπάλληλος ενοικιαστικών αυτοκινήτων του εδωσε το τηλεφωνο που ψάχναμε,οπότε μεχρι να παραλάβω και να βγώ έξω, ειχε ερθει.
Όλα καλα :)

Δεν υπάρχουν σχόλια: