Online reading:

web stats

22 Ιαν 2008

I'm here..

Ναι ειμαι εδω.
Στα διαλειματα διαβαζω blogs σερφαρω,αν δεν διορθωνω τεστς και ορθογραφίες.
Ειχε χαλάσει και ο υπολογιστης στο σπιτι,εχω διαφορες δουλιτσες το πρωϊ οποτε ειμαι εξαφανισμενη απο αναρτησεις.
Ειμαι εδω ομως.
Νεοτερα να σας πω δεν εχω.
Ολα ειναι οπως τα ξερετε ηδη.
Πηγαμε το Σαββατοκυριακο στον Σταυρο οπου ειναι το ησυχαστηριο μας πια.Εκει αφηνουμε τα παντα πισω μας και πραγματικα ξεκουραζεται ολος ο οργανισμος.
Κατα τα αλλα, μαθημα ειτε στο φροντιστηριο ειτε στην σχολη χορου που παμε,τρεξιμο για το συνεδριο του Μαϊου και τον συλλογο αστρονομιας.
Αυτη την στιγμη στις Βρυσσες εχει απιστευτο κρύο εξαιτιας της υγρασιας.
Ο ουρανος ομως λαμπει.
Πανσεληνος σημερα και αν δεν ειχε τοση υγρασια ισως να πηγαιναμε για να τον παρατηρησουμε και οχι μονο το φεγγαρι.
Ουφ!Παγωσαν τα ποδαρακια μου!
Σε λιγο εχουμε μαθημα λατιν και ψιλοβαριεμαι λιγο αλλα θα μου ερθει η ορεξη εκει.
Το ανιψακι μου,κοινως "ζουζουνις" οσο παει και δεν 8α του κανουν τα ρουχα,και μιλαμε για ρουχα που κανουν σε μωρο 6 μηνων.Θα γινει πολυ ψηλος.Προχθες εκλεισε τους 4ις μηνες.Προσπαθει να μιλησει οσο και αν ακουγετε παραξενο και οταν τον κρατας αγκαλια θελει να σηκωνετε και να στηριζετε στα ποδια του.Αυτο και αν ειναι περιεργο για μωρο.
Ειναι το σουπερ μωρο.χιχιχ
Τσακισα ενα σχεδον γεματο κουτι Digestive με σοκολατα και δεν νιωθω τυψεις.Πειραζει;
Μαλλον φταιει το κρυγιό.
ΑΑΑΑ !!!!!Εξεχασα να σας πω πως στην κοπη της πιτας της σχολης χορου,θα χορεψουμε rueda στην παρασταση.Xoxoxoxox ε ρε γλεντιααα!!!!
Καλα θα σκίσουμε δεν δεχομαι κουβεντα.Ο καλος μου,τρελλαινεται στην κυριολεξια για αυτον τον χορο.Εχει γινει πολυ γρηγορος,τσακ μπαμ,κουνιεται στον ρυθμο της μουσικης και νιωθει πολυ την μουσική.
Να σας πριξω για τον καλο μου μιας και τον αναφερα;
Ξυπναμε καθε μερα μαζι κατα τις οκτώ,σηκωνετε μου φερνει καφε και μετα κουβεντιαζουμε για το τι πρεπει να γινει,και τι πραγματα εχουμε να κανουμε.
Μετα ξεκιναμε τις υποχρεωσεις ο καθενας ξεχωριστα και ξαναβρισκομαστε στις μια για μεσημεριανο και επειτα παμε στην δουλεια μας.
Σας τα εχω ξαναπει αυτα ε;
Τεσπα..ωρα να φυγουμεεε.
Σααςςς φιλώω

Με τα μάτια του καλού μου

Δεν υπάρχουν σχόλια: